DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1099297  autor: marcin19883
 14 lip 2020, 19:09
biala1991 pisze:
14 lip 2020, 18:14
chodzi o ten zakichany kod sms na dzień dobry, który uniemożliwi zalogowanie jeśli nie ma się dostępu do urządzenia. Schrzanili to co było tak dobrze rozwiązane w starej wersji
Jeśli masz kilka numerów, to odbierasz sms z dostępnego numeru. Potem zarządzasz wszystkimi. Jest lista wyborów numeru w aplikacji, więc można przełączać. Mam nadzieje, że nie prosi o hasło dla każdego numeru z listy, jeśli jesteś już zalogowany emailem(to by było nielogiczne.)
 #1099305  autor: biala1991
 14 lip 2020, 20:41
Problem w tym, że na jednym koncie mogą być tylko numery zarejestrowane na jeden pesel więc jeśli zarządzam numerem należącym do innej osoby to musiałabym zarejestrować na tą osobę kolejny numer specjalnie po to, żeby na nim odbierać smsy. Wszystko dlatego, że jakiś idiota z Orange uznał, że uszczęśliwi klienta, jeśli odbierze mu możliwość przypisywania do konta numerów, którymi zarządza (u innych operatorów doskonale działa podpinanie numerów zarejestrowanych na inny pesel)
a teraz drugi idiota zlikwidował logowanie hasłem.
Sory za brak kultury wypowiedzi ale Orange ciągle zmienia swój system na gorszy :)
 #1099309  autor: biala1991
 14 lip 2020, 21:10
Tylko że w Play można się logować hasłem więc problemem jest tylko konieczność posiadanie dwóch kont a cudzym numerem da się zarządzać.
W sytuacji, którą opisałam: zarządzanie nie swoim numerem+brak możliwości podpięcia tego numeru do własnego konta+opcja logowania kodem sms=katastrofa :)


Edit
A boli to tym bardziej, że w starym Mój Orange na koncie można było podpinać numery należące do różnych właścicieli, i komu to przeszkadzało? :)
 #1099313  autor: rudymax
 14 lip 2020, 21:51
Remington pisze:
14 lip 2020, 20:50
biala1991 pisze:
14 lip 2020, 20:41
u innych operatorów doskonale działa podpinanie numerów zarejestrowanych na inny pesel)

Play i Virgin mi na to nie pozwoliły.
Dziwne, ja mam na jednym koncie w Play wiele numerów, rejestrowanych na trzy rózne pesele. Dwa pesele były od kilku lat, a trzeci pesel dodałem w styczniu.
 #1099320  autor: babciagienia1p
 15 lip 2020, 06:14
Remington pisze:
14 lip 2020, 20:50
Play i Virgin mi na to nie pozwoliły.

Potwierdzam post @rudymax. Mam podpięte numery zarejestrowane na 3 pesele zarówno w Play jak i w Virgin. Zarządza się prawie bezproblemowo. Wyjątek - system Play traktuje numery, które zaczynały jako Fakt i została zmieniona taryfa na Play, ciągle jako Fakt i jest problem przy niektórych promocjach.
 #1099322  autor: marcin19883
 15 lip 2020, 07:27
biala1991 pisze:
14 lip 2020, 21:10
A boli to tym bardziej, że w starym Mój Orange na koncie można było podpinać numery należące do różnych właścicieli, i komu to przeszkadzało? :)
Może to naprawią. W końcu dużo wersji V5 wyszło. Jeśli teraz najnowszy build to 5.9.1
 #1099323  autor: biala1991
 15 lip 2020, 09:07
Ograniczenia z podpinaniem dowolnych numerów to raczej nie naprawią, bo Orange broni tego pseudo-udogodnienia (jedno konto=jeden pesel) jak Częstochowy :) Jedyna nadzieja, że przynajmniej z logowania kodem sms się wycofają


@rudymax, @babciagienia1p
właśnie kojarzyłam, że była o tym jakaś dyskusja i Play dawał taką możliwość
 #1099753  autor: marcin19883
 22 lip 2020, 17:02
biala1991 pisze:
15 lip 2020, 09:07
Ograniczenia z podpinaniem dowolnych numerów to raczej nie naprawią
Własnie aktywowałem inny numer i mam dwa numery Orange. Zalogowałem się dowolnym numerem do Mój Orange v5, mogę z listy wybierać inne numery i nimi zarządzać. Nie jest źle. Jak masz kilka numerów, to wystarczy odebrać sms weryfikacyjny z numeru, który masz pod ręką a potem się zalogować emailem :-)
 #1099766  autor: biala1991
 22 lip 2020, 19:22
Tylko że oba numery należą do Ciebie, moja definicja "dowolnego" numeru oznacza nr zarejestrowany na inny Pesel. Brak możliwości podpięcia "nieswojego" numeru utrudnia zarządzanie kartą kogoś z rodziny np.
Nowe Mój Orange sekuje takich klientów bez żadnego racjonalnego powodu. Do tego jeszcze opis aplikacji wprowadza w błąd:
Jeśli jesteś użytkownikiem numeru (korzystasz z usług Orange, ale nie są zarejestrowane na Ciebie), to użyj opcji Szybkiego Podglądu, dzięki której bez logowania dostaniesz podstawowe informacje o swoim numerze. Pamiętaj, że ta opcja działa tylko wtedy, gdy masz kartę SIM Orange w telefonie. No i masz wyłączone wi-fi


Z tego wynika, że działa automatyczna identyfikacja i jeśli kartę Orange używamy w urządzeniu, gdzie nie da się zainstalować apki to nawet z szybkiego podglądu nie możemy skorzystać. Nie ma żadnej wzmianki o logowaniu kodem sms, o której pisałeś. Jak ktoś nie wie jak ta apka działa, to z tego beznadziejnego opisu na pewno się nie dowie :)


Zdaje się, że ta pseudo promocja została przedłużona do końca lipca :)
 #1100722  autor: marcin19883
 05 sie 2020, 02:35
biala1991 pisze:
22 lip 2020, 19:22
Zdaje się, że ta pseudo promocja została przedłużona do końca lipca :)
Właśnie przez przypadek znalazłem opcje logowania od razu przez email, bez weryfikacji sms. Po prostu po wpisaniu numeru, klikasz w link "nie mogę odczytać sms". Pojawi się pole z logowaniem email. Nieźle to ukryli :lol:
 #1100734  autor: marcin19883
 05 sie 2020, 13:49
Remington pisze:
05 sie 2020, 12:45
oni raczej dali to celowo
Weryfikacja sms w ogóle nie jest potrzebna, bo w nowej aplikacji o to chodzi, żeby się tylko emailem logować jak na stronie www. Tym się chwalą i tak powinno być. Swoją drogą to nieźle ma ta nowa appka odświezanie. Zadzwonie, wyśle smsa, czy włącze dane komórkowe, to w wykazie widzę już po ok 20min wszystko. Na stronie www w kilka minut. :D Inne opy mogą pozazdrościć. Wykorzystuje pakiet 10GB za zalogowanie i mam prawie w czasie rzeczywistym stan. Nie musze rozłaczać sesji czy sprawdzać kodami jak to było w Play.
 #1100737  autor: Remington
 05 sie 2020, 14:05
marcin19883 pisze:
05 sie 2020, 13:49
Zadzwonie, wyśle smsa, czy włącze dane komórkowe, to w wykazie widzę już po ok 20min wszystko. Na stronie www w kilka minut. :D Inne opy mogą pozazdrościć.

To ostatnio sprawdzałem też u innych. Zdecydowanie najlepiej wypada Plus - połączenie w billingu jest od razu. Orange i nju po ok. 20 min. Play po 1-1,5 godz.
 #1100740  autor: 24bis24
 05 sie 2020, 14:42
Remington pisze:
05 sie 2020, 14:05
Zdecydowanie najlepiej wypada Plus - połączenie w billingu jest od razu. Orange i nju po ok. 20 min. Play po 1-1,5 godz.
W Heyah01 nawet dział techniczny nie widzi bilingu a trwa to od początku istnienia sieci :mrgreen:

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play