Aż tak głęboko grzebać to mi się nie chce ale jeśli komuś by się nudziło to chętnie się dowiem czy takie działanie jest legal? TM też stosował podobne przedłużenia ale tam chodziło tylko o darmowe rozmowy więc miało mniejszenie znaczenie, bo klient zamiast jednego miesiąca darmowych rozmów dostawał 2 miesiące, tutaj jest konkretny pakiet GB więc robi różnicę czy to jest wciąż ta sama promocja tylko ze zmienioną datą obowiązywania (co daje 1pakiet) czy należy to traktować jako kolejną promocję i mamy prawo domagać się drugiego pakietu
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Normalnie opy piszą, że mogą wydłużyć czas trwania promocji i są kryci. Plusowi jakoś się nie chciało tego zawrzeć w regulaminie.
Nie wiem jak u was, ale u mnie dzisiaj z nowym okresem rozliczeniowym został aktywowany automatycznie (nie wykonywałem żadnych czynności) kolejny pakiet #zostanwdomu 10GB za darmo na karcie głosowej i internetowej.
Ja 6 maja zasiliłem plusha kwotą 30 zł i na początku miałem w aplikacji plusonline 20GB (w tym 10GB zostańwdomu), teraz mam 35GB. Przy czym nawet pakiet ekstra 6GB nie jest włączony. Na karcie włączam tylko pakiety internetowe, ale w tym momencie nie mam aktywowanego żadnego płatnego pakietu.
Pakiet 10GB zostańwdomu po raz 2 się nie chce włączyć. 5 dni temu się skończył uruchomiłem 6GB extra za aplikację a 10 GB zostanwdomu nie wchodzi.
Z regulaminu:
3. W ramach Promocji Abonent może skorzystać z jednorazowego Pakietu internetowego 10 GB na krajową transmisję danych w cenie 0 zł („Pakiet internetowy”).
4. Abonent może włączyć Pakiet tylko raz.
Wystarczyło przeczytać tę i poprzednią stronę wątku...
U mnie włączył się kolejny raz pakiet #zostanwdomu 10GB na dwóch kartach, ale w ofercie abonamentowej.
Pakiet 20GB za 10 zł obowiązuje do 31.08.2020roku https://www.plus.pl/documents/16/167394 ... -PLUSH.pdf
Wykupiłem pakiet 20GB/10zł i *136# wyrzuca mi takiego SMS'a
"Aktywne promocje: #zostanwdomu 20 GB (Limit 2,12 GB, w tym limit UE 1,06 GB) 20-06-2020 10:38, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 20-08-2020 15:57, Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS."
Czy "limit UE 1,06 GB" to są GB (w ramach 20GB) na sztywno zablokowane na dane tylko w UE, czy można je zużyć także w PL i mogę bezpiecznie ssać do końca ? Nie ma lejka po wykorzystaniu 20GB wiec nie chcę aby zjadło mi złotówki.
"8.Po wykorzystaniu GB w ramach Pakietu Internetowego....opłaty za transmisję danych naliczane są zgodnie z Cennikiem odpowiedniej taryfy"
[EDIT] Ciekawe, powyższy cytat jest z regulaminu z 01.05.2020 ale w najnowszym do 31.08.2020 punkt 8 brzmi tak:
"8.Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego w danym Okresie jego ważności, prędkość transmisji danych zostanie obniżona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję danych. Abonent zostanie poinformowany o obniżeniu prędkości transmisji danych za pomocą wiadomości tekstowej SMS."
Wynika, że łapię się na stary
"Aktywne promocje: #zostanwdomu 20 GB (Limit 2,12 GB, w tym limit UE 1,06 GB) 20-06-2020 10:38, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 20-08-2020 15:57, Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS."
Czy "limit UE 1,06 GB" to są GB (w ramach 20GB) na sztywno zablokowane na dane tylko w UE, czy można je zużyć także w PL i mogę bezpiecznie ssać do końca ? Nie ma lejka po wykorzystaniu 20GB wiec nie chcę aby zjadło mi złotówki.
"8.Po wykorzystaniu GB w ramach Pakietu Internetowego....opłaty za transmisję danych naliczane są zgodnie z Cennikiem odpowiedniej taryfy"
[EDIT] Ciekawe, powyższy cytat jest z regulaminu z 01.05.2020 ale w najnowszym do 31.08.2020 punkt 8 brzmi tak:
"8.Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego w danym Okresie jego ważności, prędkość transmisji danych zostanie obniżona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję danych. Abonent zostanie poinformowany o obniżeniu prędkości transmisji danych za pomocą wiadomości tekstowej SMS."
Wynika, że łapię się na stary
Limit UE zużywa paczkę GB, ale jeśli go nie zużyjesz to zużywasz GB z pakietu w kraju. Po wyczerpaniu GB, uruchamia się lejek 32 kbps do końca ważności pakietu. Ogólnie tak jest, że pakiety promocyjne podpięte pod kod *136# mają wbudowany lejek. Przy akcji "Plus Fun 10GB" pakiet również ląduje pod 136 i po jego zużyciu jest lejek.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
THX Karlos20, faktycznie tak jest, prędkość obniżona. całe 20GB wykorzystałem w kraju. Przed chwilą przyszdł SMS:
"Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona."
Kod *136# "Aktywne promocje: #zostanwdomu 20 GB (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB)...."
A kod *101# potwierdził, że złotówek mi nie ruszyło. Plus w ostatnim regulaminie najwyraźniej skorygował pk.8
"Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona."
Kod *136# "Aktywne promocje: #zostanwdomu 20 GB (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB)...."
A kod *101# potwierdził, że złotówek mi nie ruszyło. Plus w ostatnim regulaminie najwyraźniej skorygował pk.8
Pakiet 20GB za 10 zł został przedłużony do 31.12.2020roku https://www.plus.pl/documents/16/167394 ... -PLUSH.pdf