DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1094307  autor: biala1991
 02 maja 2020, 14:25
Aż tak głęboko grzebać to mi się nie chce ale jeśli komuś by się nudziło to chętnie się dowiem czy takie działanie jest legal? :) TM też stosował podobne przedłużenia ale tam chodziło tylko o darmowe rozmowy więc miało mniejszenie znaczenie, bo klient zamiast jednego miesiąca darmowych rozmów dostawał 2 miesiące, tutaj jest konkretny pakiet GB więc robi różnicę czy to jest wciąż ta sama promocja tylko ze zmienioną datą obowiązywania (co daje 1pakiet) czy należy to traktować jako kolejną promocję i mamy prawo domagać się drugiego pakietu :)
 #1094883  autor: muchakk
 09 maja 2020, 18:54
Nie wiem jak u was, ale u mnie dzisiaj z nowym okresem rozliczeniowym został aktywowany automatycznie (nie wykonywałem żadnych czynności) kolejny pakiet #zostanwdomu 10GB za darmo na karcie głosowej i internetowej. :D
 #1094890  autor: TomLee
 09 maja 2020, 20:01
Ja 6 maja zasiliłem plusha kwotą 30 zł i na początku miałem w aplikacji plusonline 20GB (w tym 10GB zostańwdomu), teraz mam 35GB. Przy czym nawet pakiet ekstra 6GB nie jest włączony. Na karcie włączam tylko pakiety internetowe, ale w tym momencie nie mam aktywowanego żadnego płatnego pakietu.
Online
 #1095601  autor: abrams
 19 maja 2020, 15:54
2000adam pisze:
19 maja 2020, 14:21
Pakiet 10GB zostańwdomu po raz 2 się nie chce włączyć.
Z regulaminu:
3. W ramach Promocji Abonent może skorzystać z jednorazowego Pakietu internetowego 10 GB na krajową transmisję danych w cenie 0 zł („Pakiet internetowy”).
4. Abonent może włączyć Pakiet tylko raz.
 #1097345  autor: abrams
 14 cze 2020, 16:22
Wykupiłem pakiet 20GB/10zł i *136# wyrzuca mi takiego SMS'a

"Aktywne promocje: #zostanwdomu 20 GB (Limit 2,12 GB, w tym limit UE 1,06 GB) 20-06-2020 10:38, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 20-08-2020 15:57, Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS."

Czy "limit UE 1,06 GB" to są GB (w ramach 20GB) na sztywno zablokowane na dane tylko w UE, czy można je zużyć także w PL i mogę bezpiecznie ssać do końca ? Nie ma lejka po wykorzystaniu 20GB wiec nie chcę aby zjadło mi złotówki.

"8.Po wykorzystaniu GB w ramach Pakietu Internetowego....opłaty za transmisję danych naliczane są zgodnie z Cennikiem odpowiedniej taryfy"

[EDIT] Ciekawe, powyższy cytat jest z regulaminu z 01.05.2020 ale w najnowszym do 31.08.2020 punkt 8 brzmi tak:

"8.Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego w danym Okresie jego ważności, prędkość transmisji danych zostanie obniżona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję danych. Abonent zostanie poinformowany o obniżeniu prędkości transmisji danych za pomocą wiadomości tekstowej SMS."

Wynika, że łapię się na stary :(
 #1097356  autor: Karlos20
 14 cze 2020, 19:35
Limit UE zużywa paczkę GB, ale jeśli go nie zużyjesz to zużywasz GB z pakietu w kraju. Po wyczerpaniu GB, uruchamia się lejek 32 kbps do końca ważności pakietu. Ogólnie tak jest, że pakiety promocyjne podpięte pod kod *136# mają wbudowany lejek. Przy akcji "Plus Fun 10GB" pakiet również ląduje pod 136 i po jego zużyciu jest lejek.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1097498  autor: abrams
 17 cze 2020, 13:44
THX Karlos20, faktycznie tak jest, prędkość obniżona. całe 20GB wykorzystałem w kraju. Przed chwilą przyszdł SMS:
"Wykorzystano caly dostepny krajowy pakiet internetowy. Predkosc transmisji danych w Polsce zostala obnizona."
Kod *136# "Aktywne promocje: #zostanwdomu 20 GB (Limit 0 GB, w tym limit UE 0 GB)...."
A kod *101# potwierdził, że złotówek mi nie ruszyło. Plus w ostatnim regulaminie najwyraźniej skorygował pk.8