DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 6 z 10
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
 #1086070  autor: darekka
 21 gru 2019, 21:13
Mi dziś o północy minął mi termin 14dni od aktywacji i dopiero ok. godz.2:52 net padł i przyszedł sms informujący o tym, że promocja się wyłączyła.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1086074  autor: marcin19883
 21 gru 2019, 23:06
darekka pisze:
21 gru 2019, 21:13
Mi dziś o północy minął mi termin 14dni od aktywacji i dopiero ok. godz.2:52 net padł i przyszedł sms informujący o tym, że promocja się wyłączyła.
Ja tam żadnych smsów od T-mobile nie dostałem. Od aktywacji pakietu, do jego zakończenia.
 #1086092  autor: asdaf
 22 gru 2019, 13:07
darekka pisze:
21 gru 2019, 18:43
Ja wczoraj na nowym numerze zleciłem aktywacje i po kilku minutach był sms z potwierdzeniem aktywacji.
Czym Ty im podpadłeś? :wink:
Ja chyba też podpadłem TM :) Na jednym numerze pakiet nie włączony już piąty dzień. Z reklamacją każą czekać powyżej 7 dni.
darekka pisze:
21 gru 2019, 21:13
Mi dziś o północy minął mi termin 14dni od aktywacji i dopiero ok. godz.2:52 net padł i przyszedł sms informujący o tym, że promocja się wyłączyła.
Do mnie sms o wyłączeniu przyszedł o 3.45. Nie wiem o której faktycznie net został wyłączony gdyż w nocy słodko spałem :)
 #1086131  autor: michcio123
 22 gru 2019, 20:47
Witam.
Świerzy starter z taryfą frii ten w którym po aktywacji dostajemy 5gb(a faktycznie7) na 5 dni na start i ważność konta 14 dni. Po aktywacji internetu na święta prędkość pobierania zgodnie z regulaminem jest ograniczona do 20Mb/s a nie jak niektórzy pisali do 15Mb/s warunek to nie aktywować wcześniej ofert które wprowadzają takie ograniczenie na stałe. I co ciekawe pod *103*22# 10266mb(10gb) ważnych do 05.01.2020
 #1086221  autor: lukjac
 24 gru 2019, 00:57
Specjalnie pod tą promkę kupiłem na szybko nowy numer, pomyliłem się bo to jest oferta internetowa z 7 GB na start. Zmieniłem na Frii kodem i próbowałem uruchomić Nolimit za 1zł tak jak polecaliście. I od kilku dni wisi taki komunikat na miboa: "Nielimitowane rozmowy, SMSy i 300 MB na 1 dzień 1 . 00 zł Usługa aktywna Zlecenie odrzucone - na realizacje czeka poprzednie zlecenie." Co zrobić?
 #1086223  autor: babciagienia1p
 24 gru 2019, 03:05
@lukjac:
Być może nie masz taryfy Frii. Najpierw sprawdź taryfę *100#.
Do Nielimitowanego Internetu nie jest potrzebna usługa Nolimit 1,-zł dziennie. Na gołej Frii można włączyć NI bez tej usługi. Następnie:
1. Sprawdzić stan usługi - *140*296*1#
2. Jeśli jest włączona - dezaktywować *140*296*2#. po dezaktywacji jest 30 dni ważności konta. Operacje nie wpływają na Nielimitowany Internet.
3. Jeśli potrzebna będzie dłuższa ważność konta - aktywować ponownie - *140*296#.
Dezaktywować i aktywować można wielokrotnie.
Jeśli powyższe operacje nie pomogą, to telefon do BOK-u 606 606 606. Jak pójdzie zgłoszenie do działu technicznego, to ze względu na święta naprawa może potrwać nawet dwa tygodnie. Podczas rozmowy poproś o wydłużenie czasu ważności konta tak aby można było korzystać z 14 dni NI, o ile operacje z pkt. 1-3 były nieskuteczne
 #1086329  autor: p2225
 26 gru 2019, 12:11
Dzisiaj mija 6-ty dzień korzystania z promocji i do tej pory mam zużycie na poziomie 110 GB danych. Cały czas leci 16 Mb/s i nie nałożyli mi żadnej blokady. W sumie nadajnik jest nieobciążony, może dlatego.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1086330  autor: piotrzet
 26 gru 2019, 12:15
Ja w ciągu 2 tygodni zużyłem 200 GB. Lejków brak cały czas max prędkość do 20 Mb/s. Nadajnik pusty.
Znajoma mieszka na wsi też korzystała z tej promocji, a właściwie korzysta dalej i lejków nie ma, a u niej nadajnik obciążony. Powiem, żeby mi przesłała zużycie to zobaczymy ile wykorzystała.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1086361  autor: darekka
 26 gru 2019, 21:13
443GB na pierwszej karcie(aktywacja 6 grudnia) bez lejków do końca 14 dni, a stacja only LTE800 ale dość luźna, bo w okolicach 40Mb na normalnej usłudze śmiga.
Od 20 grudnia druga SIMka śmiga.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1086419  autor: babcia77
 27 gru 2019, 13:27
Czy ktoś miał problemy z ta promocją?
Miałem ją na jednym numerze - włączoną 10 grudnia. Włączenie potwierdzone SMS-em. 23 grudnia dostałem SMS-a że promocja się kończy. Natomiast 24 grudnia dostałem rano SMS-a że promocja została wyłączona na drugim numerze. Problem w tym że nie była na tym numerze aktywowana. Nie aktywowałem jej, zresztą nie dostałem SMS-a o włączeniu. Do 23 grudnia była dostępna do włączenia w aplikacji. Obecnie oczywiście nie jest bo T-M twierdzi że ją wykorzystałem od 10 do 24 grudnia. Infolinia oczywiście twierdzi że włączyłem promocję - na argument braku informacji o włączeniu cisza. Jedyne co proponują to reklamacja - ta oczywiście poleciała.
 #1086422  autor: jarekt
 27 gru 2019, 13:49
@babcia77, takie nienormalne i wręcz idiotyczne zachowywanie się systemów informatycznych (w tym modułów informująco-raportujących) T-Mobile jest... normalne i jest standardem od lat w T-Mobile i dotyczy każdej jednej promocji i również w tej tak się dzieje i mogę to potwierdzić (czyli np. system/apka niby zgłasza problem z aktywacją promocji, promocja wisi jako w trakcie procesowania, po czasie jednak nie zostaje włączona i przestaje być procesowana, po czym ponownie jest jako do włączenia, że niby nie udało jej się włączyć, ale ponownych zleceń również nie przyjmuje; faktycznie, głęboko w systemie ona się jednak włączyła po tym pierwszym zleceniu, przy czym żadnej informacji o tym nie dostaniesz, ale już o jej wyłączeniu po tych 2 tygodniach owszem).
 #1086496  autor: biala1991
 28 gru 2019, 07:57
Na zarządzanym przeze mnie numerze abo wygląda jakby internet schodził z pakietu podstawowego a nie z NL.
Jak właściwie ma się pokazywać wykorzystywanie NL? chyba licznik pakietu abo powinien stać w miejscu?
NL niby jest aktywny a stan pakietu abo cały czas się zmniejsza, ciekawe co będzie jak dojdzie do zera :)

Jeszcze jedna dziwna rzecz, wcześniej ilość zużytych GB zawsze wyświetlała się na niebiesko a teraz zużycie mam w kolorze beżowym. Z pakietu abo zostały smętne resztki, to może oznacza jakiś stan alarmowy :)



Edit.
Pakiet abo właśnie się wyzerował i brak dostępu do internetu przy wciąż aktywnej promocji Nielimitowanego internetu, użytkownik potwierdził :)
 #1086519  autor: matek451
 28 gru 2019, 12:52
A u mnie na pre-paid z ta promocją pojawił się taki syf WYMODEROWANO a dalej takie kwiatki jak ktoś poda dane "Wszyscy nowi klienci biorą udział w loterii, w której można wygrać zaprezentowany produkt. Jeśli okażesz się szczęśliwym zwycięzcą, skontaktujemy się z Tobą bezpośrednio pocztą elektroniczną. Ta oferta specjalna obejmuje trwający 4 dni okres próbny na subskrybowaną usługę. Po tym czasie miesięczna opłata abonamentowa (65 EUR) zostanie automatycznie pobrana z Twojej karty kredytowej.Jeśli nasze usługi nie spełnią Twoich oczekiwań, możesz skasować swoje konto w ciągu 4 dni. Usługa będzie odnawiana co miesiąc, aż zostanie anulowana. Kampania ta wygaśnie 31 grudnia 2019 roku."
Czyli przy okazji promocji T-mobile pakuje naiwnych klientów w jakieś gówno.
A już miałem zmienić zdanie o tym operatorze. Wykorzystam promocję i jak zawsze z daleka od tego różowego szajsu.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2019, 14:33 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: wymoderowano potencjalnie niebezpieczny link
 #1086530  autor: piotrzet
 28 gru 2019, 13:40
Przecież to nie od T-Mobile. Widać ewidentnie, że to strona z fake promocjami jak i u wielu. Z Play coś takiego było jakiś czas temu. Radzę nawet nie klikać w ten link, bo nie wiadomo co to jest.

Zresztą 65 euro? Serio uważasz, że operator w PL naliczałby opłaty w Euro?
Po za tym uważasz, że operator nie chwaliłby się promocją na fb lub innych portalach?

Taki obeznany w temacie, a dał się nabrać jak laik, że to od T-M. ;)

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 6 z 10
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10