DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
 #1085491  autor: babciagienia1p
 12 gru 2019, 12:20
marcz123456 pisze:
12 gru 2019, 11:32
Musiałem kupić pakiet za 5 zł na starterze zmigrowanym z Heyah, i ustawiło mi rwk. A tego za 1 zł dalej nie ma.

On sam się nie włączy. Można aktywować kodem USSD, przez miboa lub apkę. W ostateczności przez infolinię.
Może włączyli Ci „Nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich, Supernet Video i 1 GB za 5 zł”. To blokuje przejście na Bez limitu za 1,- zł dziennie. Z drugiej strony, jeśli nie masz 1zD, a masz RWK bez żadnych pakietów cyklicznych, to nawet lepiej, bo w 1zD, tak naprawdę, jest bezpłatne 1/2RWK.
 #1085550  autor: iphoneski
 13 gru 2019, 14:00
Mam podobnie - nowa karta, po aktywacji wskoczyło RWK ale dniówki aktywować nie mogę bo wyskakuje błąd a w apce przy numerze widać ten słaby pakiet za 5 zł, jednakże żadnego 5 zł nie pobrało. Trochę szkoda, bo chciałem używać tej karty jako rezerwowej z 1 zł za dzień, bo wydać złotówkę raz na jakiś czas to nie problem a drugi numer w razie awarii pierwszego by się przydał.
 #1085553  autor: babciagienia1p
 13 gru 2019, 14:26
Remington pisze:
13 gru 2019, 14:06
Mi po zmianie też się ten pakiet 5-dniowy włączył. Trzeba go wyłączyć by móc aktywować 1-dniowy.

Albo zostawić, po wyłączeniu, na pewien czas gołą Frii. Wtedy powinno być 30 dni ważności konta i odrobinę większa prędkość transmisji. Supernet za cykliczne 5,- zł blokuje promocję 14 dni no limit.

@iphoneski - 5,- zł pobierze za kolejne 5 dni, z góry. Dezaktywacja 5,- zł za 5 dni kodem *150*161*3# lub wybór odpowiedniej opcji w bezpłatnym menu *104#
Ostatnio zmieniony 13 gru 2019, 14:41 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1085554  autor: iphoneski
 13 gru 2019, 14:39
Dzięki, udało się go wyłączyć przez stronę na kompie, tam jest też pakiet na dzień, którego z jakiegoś powodu nie widziałem w aplikacji mobilnej.
@babciagienia1p Mogłem zostawić taryfę bez pakietu, ale znając życie potem bym zapomniał go włączyć i konto straciłoby ważność. Miałem już kilka kart, które musiałem wyrzucić bo tak długo nie były używane, że nawet do sieci nie chciały się zalogować
 #1085557  autor: babciagienia1p
 13 gru 2019, 14:52
Pamiętaj, że RWK w 1,- zł dziennie, to tak naprawdę 182 dni. Nie rzadziej należy wyłączyć i włączyć usługę, żeby nie zniknęła kasa i konto było dalej ważne. Warto zakodować sobie jakąś stałą datę, np. co miesiąc albo co kwartał i da się ogarnąć wszystkie leżaki T-Mobile w tym samym terminie. :D
 #1085559  autor: iphoneski
 13 gru 2019, 15:23
Wiem o tym, czytam regulaminy usług, z których korzystam. Ale w moim przypadku będzie to pełen RWK, bo przez 6 miesięcy z pewnością skorzystam z tej karty choćby w górach gdzie część nadajników T nie jest współdzielonych w ramach N i tylko T ma tam zasięg. Już gdy byłem ostatnim razem marudziłem że nie kupiłem ich karty przed wyjazdem.
 #1085695  autor: Karlos20
 16 gru 2019, 15:33
Pewnie, że można. Włączysz usługę "no limit" za 1 zł dziennie (aktywacja darmowa) i zyskasz ustawioną roczną ważność. Wszystko zrobisz w aplikacji Mój T-Mobile.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085748  autor: babciagienia1p
 17 gru 2019, 20:00
andres75 pisze:
16 gru 2019, 14:31
Czy na numerze przeniesionym z innej sieci (czyli z zerowym stanem konta) też można włączyć tę promocję? Co z ważnością konta - da się coś zrobić żeby było ważne co najmniej 14 dni?

Według mnie na numerze przeniesionym z innej sieci masz na koncie 5,- zł. Zazwyczaj przeniesienie następuje na usługę 5 dni za 5,- zł. Ta usługa nie pozwala na uruchomienie promocji. Trzeba najpierw wyłączyć 5 dni za 5,- zł. Po wyłączeniu konto będzie ważne 30 dni. Można wtedy od razu włączyć promocję albo zgodnie z poradą @Karlos20.
 #1085752  autor: biala1991
 17 gru 2019, 20:24
maniek357 pisze:
17 gru 2019, 18:46
U mnie już chyba 6-ty dzień wisi darmowy net "zlecony do aktywacji". Może celowo opóźniają włączenie, bo w domu łapię sygnał z baardzo obciążonej stacji :lol:
Dzisiaj aktywowałam i nie było problemu (abonament).


Co mnie zastanawia, NL wyświetla się na osobnym koncie a na koncie z pakietem podstawowym zamiast tak jak zwykle daty zakończenia okresu rozliczeniowego widać info
Limit został zwiększony o współdzielony limit z usługi Internet Connect
.
Czy to znaczy, że Nielimitowany internet, pomimo że pokazuje się oddzielnie to faktycznie jest na koncie głównym?
Pakiety Happy Friday od razu wchodziły na konto podstawowe i łączyły się z GB z abonamentu a co z tym świątecznym internetem?
 #1085754  autor: Karlos20
 17 gru 2019, 20:48
biala1991: Pakiet Nielimitowany Internet na Święta na 14 dni ma pierwszeństwo w wykorzystywaniu zasobów internetowych w abonamencie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085758  autor: Karlos20
 17 gru 2019, 21:24
Sprawdź w aplikacji. Regulamin mówi jasno, że warunki promocji mają pierwszeństwo. Po upływie 14 dni, przechodzisz na warunki ustalone w umowie, czyli zasób GB.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1085760  autor: biala1991
 17 gru 2019, 21:39
W aplikacji widać to tak jak napisałam, jest osobna pozycja z pakietem abo i osobna z NL (czyli wygląda że są na oddzielnych kontach) Tylko jak rozumieć to info, które wyświetla się teraz przy pakiecie abo:
Limit został zwiększony o współdzielony limit z usługi Internet Connect
.
Przed aktywacją NL w tym miejscu było info kiedy kończy się cykl rozliczeniowy
 #1085838  autor: babciagienia1p
 19 gru 2019, 02:05
@biala1991 - Myślę, że dziwne przyporządkowania NI wynikają z braku możliwości określenia górnego ograniczenia pakietu. W prepaidzie pokazuje się jako nieustające 1026-1027 MB, a w abo tak jak napisałaś. Na pewno NI będzie znikać w swoim czasie :D Zobaczymy w sobotę.
  • Strona 4 z 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 10