DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 9 z 38
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 38
 #1104442  autor: Karlos20
 09 paź 2020, 22:20
Do kroku 2, czyli aktywacji RWK, dorzuć aktywację promocji "5-te doładowanie gratis", wysyłasz START na 8844. Po potwierdzeniu aktywacji promocji, zasil 4x konto, a piąte zasilenie (o najniższym nominale) będzie gratisowe.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1104454  autor: 24bis24
 10 paź 2020, 15:55
Kejcio pisze:
09 paź 2020, 22:17
4) doładowanie min. 5 zł w ciągu 30 dni, aby utrzymać RWK
tu jest błąd :)
termin ważności konta to 15 dni po przeniesieniu

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1104569  autor: Window
 12 paź 2020, 15:15
Złe informacje
Informujemy ze od dnia 12.11.2020 promocja Premia za czeste zasilenia zostanie zamknieta. Pozdrawiamy, Plus
 #1104579  autor: 24bis24
 12 paź 2020, 16:16
Premia za czeste zasilenia zostanie zamknieta.
odstęp między kolejnymi zasileniami nie może przekroczyć 25 dni i to zamkną

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1104605  autor: pablo82
 12 paź 2020, 19:02
Z 5tym doładowaniem gratis już w zeszłym tygodniu miałem problem, bo system Plusa mi go nie przyznał po czterech doładowaniach w kwocie 30zł. Pomogło dopiero złożenie reklamacji i konsultant mi ręcznie doładował konto w kwocie 30zł. Dotychczas 5te doładowanie gratis działało u mnie bezproblemowo z automatu w przeciągu godziny od dokonania ostatniego 4tego doładowania. Także i za tą Promocję się Plus dobiera by ją ukrócić.
 #1104609  autor: Remington
 12 paź 2020, 19:12
pablo82 pisze:
12 paź 2020, 19:02
Także i za tą Promocję się Plus dobiera by ją ukrócić.

Może się dobiera, ale na pewno nie jest tego sygnałem Twój problem. Błędy z promocyjnym doładowaniem są od dawna i po pewnym czasie system potrafi sobie o tym doładowaniu przypomnieć 😉.
 #1104610  autor: pablo82
 12 paź 2020, 19:16
To fajnie by było, jakby sobie o tym przypomniał. Na forum Plusa jeden z użytkowników o tym właśnie napisał, że w ramach 5tego doładowania dostał dwukrotnie po 50zł. Tam też ludzie piszą, że Plus im wysyła smsy o zakończeniu promocji Premia za częste zasilenia z dniem 12.11.2020r.
 #1104620  autor: Karlos20
 12 paź 2020, 21:05
Nieciekawie... Jeśli ruszą 5te doładowanie, natychmiast wrócę do Flexa :D
Gdy inni obcinają promocje, klient wybierze coś innego.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1104708  autor: Remington
 13 paź 2020, 18:51
Na jeden numer 4-krotnie dostałem wiadomość o wyłączeniu Premii za częste zasilenia, a o wyłączeniu Premii za staż nic a nic.

Oficjalne stanowisko Plusa brzmi:

Zamknięcie wspomnianych usług nastąpiło po weryfikacji liczby klientów z nich korzystających. Usługi te istniały w niezmienionej praktycznie formie od wielu lat, natomiast zainteresowanie nimi klientów było w ostatnim czasie relatywnie niskie. Stąd też po dokładnej analizie podjęta została decyzja o ich wyłączeniu.

Zwracam też uwagę, że dostępna jest promocja „5-te doładowanie gratis”, w której nagradzane jest każde zasilenie niezależnie od jego wysokości i nie ma też narzuconych terminów, kiedy muszą one być wykonane (https://www.plus.pl/5doladowanie). Ta promocja cieszy się zdecydowanie większym powodzeniem wśród klientów i cały czas pozostaje dla nich aktywna.


Pierwszy akapit trochę bez sensu - wycofali promocje, bo zbyt mało ludzi chciało dodatkową kasę na konto 🤣

Ale drugi akapit pozwala mieć nadzieję 😊
 #1105332  autor: uniucz
 21 paź 2020, 20:07
Witam ponownie
Po przeniesieniu numeru z play do Plush 6.10.20 aktywowałem ofertę dla starszej osoby 3 msc gratis wpisując kod wpisując kod *136*11*08#
Wszystko było ok można było dzwonic i smsowac. Wczoraj 20.10.20 przyszedł sms nie wiadomo czemu po angielsku aby doładować konto bo rozmowy wychodzące bedą zablokowane i dzisiaj od rana już nie mozna dzwonić.

Czy zrobiłem coś zle ?
Aktualnie po wpisaniu *147# pokazuje po angielsku ze aktywna taryfa to Nowy Plush
Czy aby korzystać z tych 3 msc gratis to trzeba doładować konto?
 #1105335  autor: uniucz
 21 paź 2020, 20:24
Myślałem ze jak aktywowałem 3 msc gratis to konto bedzie wazne przez te 3msc
Takie doładowanie za 5zł to na ile przedłuży koto?
Czy mozna w tej taryfie właczyć rwk ? jeśli tak to jak?
 #1105339  autor: uniucz
 21 paź 2020, 20:55
Dobra znalazłem wpisałęm kod *136*11*10# i doładowałem za 5 i jest rok ważności konta. Wykonałem próbne połaczenie i kasy nie ubywa czyli moge przyjąć ze 3 msc gratis funkcjonuje.
MAm dodatkowe pytanie. Wiem ze po 3 msc gratis zabiorą mi z konta stosowną opłate. Można tego unikąć uciekając do innej seci. A jeśli bede chciał zostać w plush to czy jest możlowśc wybrania innej taryfy aby unikąć sciagnięcia z konta kowty po zakończeniu promki 3 msc gratis za przeniesienie?
  • Strona 9 z 38
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 38
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 38