DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 4 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 46
 #1083418  autor: piotrzet
 08 lis 2019, 09:49
Aktywowałem na 3 różnych numerach, które są również na różne osoby i na żadnym żadnych problemów. Aktywacja klika minut i SMS o aktywacji pakietu w aplikacji również się pojawił.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1083426  autor: jarekt
 08 lis 2019, 11:09
Około 60 numerów. Różne. Około 1/4 korzystała z darmowych 10GB za 5 dni. Około 2/3 korzystało (lub wciąż korzysta) z darmowych 5GB na 30 dni. Są oczywiście takie, które korzystały z wszystkich tych promocji, jak i z żadnej.

Aktywacja 7n7 (7GB na 7dni) w aplikacji na wszystkich numerach przebiegła bez problemu (żadnych błędów).

Po 1 godzinie od aktywacji ŻADEN numer nie otrzymał jeszcze 7GB.
Promocje 10n5 i 5n30 działały pod tym względem znacznie lepiej.

Próbka zwiększy się najprawdopodobniej do około 150 numerów - dam pewnie znać jak poszło.
 #1083429  autor: darekka
 08 lis 2019, 11:52
U mnie ok 1szej w nocy na 4-ech z 5 numerów aktywacja trwała moment-1 numer mimo kilkukrotnego przyjęcia zlecenia nie uruchamia w praktyce tych 7GB(możliwe, że fakt działania usługi "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich" coś miesza w tej promocji).
Cieszmy się, że T-mobile wreszcie się obudził choć mniemam, że promocja aplikacji ma na celu wprowadzenie oszczędności m.in.planują zwolnić 300 osób z obsługi klienta, a promocja aplikacji ma jeden cel-przyzwyczajenie do samodzielności w zarządzaniu usługami.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1083441  autor: babcia77
 08 lis 2019, 13:18
Usługa "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich" raczej nie powoduje problemów. Próbowałem od ~7:00 kilkanaście razy na 3 kartach - w tym na jednej z taką. Na wszystkich trzech były problemy. Zadziałało na wszystkich kilkanaście minut temu. Na każdej z kart inne rzeczy powłączane.
 #1083463  autor: jarekt
 08 lis 2019, 16:50
UPDATE

Z tych 60 numerów po 5 godzinach żaden nie dostał tych 7GB. Na wszystkie numery przyszedł znany SMS "Przepraszamy. Zmiany nie mogą być zrealizowane...".
Tamte aktywacje były robione około 10:00.

Około 15:30 ponowiłem próbę aktywacji 7n7 na tych wszystkich 60 numerach. I teraz tak:
- numery, które nie brały wcześniej udziału w HF, teraz już dostały 7GB po około 3-4 minutach;
- numery, które odebrały 3 tygodnie wcześniej 10GB na 5 dni, ponownie nie dostały 7GB (SMS "Przepraszamy. Zmiany nie mogą być zrealizowane...").

Za to w apce było standardowo na wszystkich numerach: zlecenie przyjęte, wszystko jest OK, zaraz ci włączymy, dziękujemy, bla, bla, bla...

Przez 35 lat - odkąd śledzę, analizuję i sam tworzę różne systemy informatyczne - nie spotkałem się z takim partactwem jakie jest w systemach T-Mobile nieprzerwanie od 5 lat.
 #1083530  autor: biala1991
 09 lis 2019, 15:37
Zainstalowałam nowszą wersję Mój TM i teraz po zalogowaniu pokazuje mi się nie wyświetlany wcześniej banner z promocją. Przy poprzednim HF ten banner nigdy mi się nie pokazywał, pakiet włączałam wchodząc w zakładkę pakiety internetu na konkretnym numerze. Problem był z jednym numerem abo, w zakładce internet nie było pakietu HF (prawidłowo zresztą, bo ten nr został wykluczony z promocji :) ).
Nie sprawdzałam aktualnego regulaminu ale podejrzewam, że zasady wykluczenia pozostały te same. Na tym numerze znowu nie mam promocyjnego pakietu w zakładce z internetem ale wchodząc przez banner zachęcający do aktywacji wyświetlają się numery podpięte do konta i wykluczony numer abo też tam jest więc z tego miejsca włączenie jest możliwe.
Co za ironia, pofarciło się z przyznaniem bonusa to dostałam go w niefartownym okresie rozliczeniowym :D
 #1083561  autor: biala1991
 10 lis 2019, 07:10
I dlatego wolę odpalać promocje kolejnego dnia, chociaż w przypadku abo wiąże się to ze skróceniem okresu ważności pakietu.

Jarek, nie masz czasem w swoich zasobach jakiegoś numeru abo? :) Nurtuje mnie pewna sprawa ale chyba jedyny forumowicz, która korzysta z HF w abo to Piotrzet a on unika odpowiedzi na moje pytanie :)
 #1083775  autor: Dorotea
 12 lis 2019, 15:18
Zainstalowałam apkę na smartfonie, ale nie mogę się zalogować ciągle ten sam error: "Malformed request: unknown user". Oczywiście dane poprawne.

Na numer też nie mogę się logować, bo nie dochodzi SMS autoryzacyjny.

Edit:
SMS przychodzi po czasie, trzeba czekać jakieś kilkanaście minut, może komuś przyda się ta informacja :)
 #1083833  autor: biala1991
 13 lis 2019, 07:24
Ja nie mam problemu z smsami, bo założyłam profil, na który loguje się hasłem. Tzn. nie muszę się logować za każdym razem, jeśli w urządzeniu jest karta inna niż TM. Problem pojawia się kiedy w telefonie siedzi karta TM, wtedy po otwarciu apki wyrzuca mnie z zalogowanego profilu i loguje automatycznie na nr, który został wykryty w urządzeniu :) Chcąc mieć podgląd na całość muszę się wylogować z tego narzuconego (pojedynczego) numeru i zalogować na profil, gdzie mam podpięte wszystkie numery.
I tak automatyczne logowanie, które w założeniu TM miało być ułatwieniem może stać się niedogodnością :D
 #1083967  autor: macqmacq
 14 lis 2019, 21:05
Dorotea pisze:
14 lis 2019, 14:06
Apka tragiczna, Happy Fridays nieźle ukryte, ale znalazłam, a tam jeszcze ostał się Happy Friday Supernet Video DVD na 5 dni.
Czy tragiczna? Ja mam info na samym wierzchu w apce :D
Ten Pakiet Supernet jest już widoczny i do aktywacji od jutra 15.11 do niedzieli 17.11 ;)
 #1083976  autor: Dorotea
 15 lis 2019, 00:53
Mam apki 4 głównych opów i moim zdaniem ta jest najbardziej uboga w opcje i najmniej ergonomiczna. Spis połączeń nie działa, a także logowanie loginem i hasłem. Pakietu Supernet nie widzę u siebie, ani na wierzchu, ani w zakamarkach.
 #1083978  autor: biala1991
 15 lis 2019, 05:30
U mnie logowanie hasłem działa (pomijając zaprogramowany przez TM priorytet-logowanie automatyczne :) ) A założyłaś profil w apce? To nie Play, że wystarczy wpisać login i hasło, których używasz do logowania na stronie :) Pewnie o tym wiesz ale z punktu widzenia przeciętnego użytkownika konieczność założenia nowego konta/profilu dla apki nie jest taka oczywista.

Spis połączeń pozostawia do życzenia, nie ma możliwości filtrowania po rodzaju (połączenia, wiadomości, internet) pamiętajmy jednak, że do niedawna nie było go wcale więc postęp jest :)

Co do najnowszego prezentu to ktoś tu pisał, że są problemy z działaniem tego Supernetu i pomimo aktywnego pakietu wideo transfer schodzi ze zwykłego pakietu. Poczekam na doniesienia innych użytkowników :)
 #1083979  autor: darekka
 15 lis 2019, 08:58
Ja również na żadnym z 5 numerów nie widzę dzisiejszej promocji-możliwe, że powodem jest jeszcze oznaczona jako aktywna poprzednia promocja 7GB. Co do bilingu to cuda pokazuje, bo np.u mnie w usłudze "Masz złotówkę-masz no limit na wszystko i do wszystkich" połączenia i wiadomości pokazuje jako płatne choć są one bez limitu w ramach Usługi.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1083986  autor: Dorotea
 15 lis 2019, 11:50
biala1991 pisze:
15 lis 2019, 05:30
U mnie logowanie hasłem działa (pomijając zaprogramowany przez TM priorytet-logowanie automatyczne :) ) A założyłaś profil w apce? To nie Play, że wystarczy wpisać login i hasło, których używasz do logowania na stronie :) Pewnie o tym wiesz ale z punktu widzenia przeciętnego użytkownika konieczność założenia nowego konta/profilu dla apki nie jest taka oczywista.
Oczywiście masz rację.

Ale właśnie z punktu widzenia przeciętnego użytkownika tak mniej więcej to wygląda. Instaluje apkę, pojawia się możliwość logowania loginem i hasłem więc po co ona jest skoro trzeba najpierw użyć SMS autoryzującego, a potem założyć profil, bo ten z serwisu nie jest tożsamy. I tak samo trzeba dołączać wszystkie numery, bo podpięcie z serwisu nie przenosi się. Zadziwiająca logika telekomów :)

babcia77 pisze:
15 lis 2019, 09:29
U mnie na 3 numerach promocji Happy Friday nie ma. Chyba z nudów reklamację napiszę. ;-)
U mnie też nie ma.
Ostatnio zmieniony 15 lis 2019, 13:10 przez Dorotea, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 4 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 46