DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 30 z 35
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35
 #1092857  autor: biala1991
 04 kwie 2020, 18:56
W abo nie mam salda zerowego tylko zamrożony licznik więc nawet nie wiem jak przedstawia się zużycie :)
Przy promocji walentynkowej, gdzie można było podarować komuś GB, numery na kartę otrzymały pakiet bardzo szybko a numery abo miały dużą obsuwę, myślałam że już wcale nie dostaną prezentu.
Osobiście nie zaobserwowałam gorszego działanie apki na numerach prepaid, poślizgi i problemy się zdarzają i dotyczą zarówno numerów karcianych jak i abo.
W prepaid ostatnio zawiódł promocyjny pakiet 7GB, który był uruchamiamy kodem więc nie wiem czy się liczy :) Czy w abo by zadziałał lepiej nie miałam możliwości się przekonać ale szczerze wątpię :)
 #1092904  autor: Dorotea
 05 kwie 2020, 19:51
biala1991 pisze:
04 kwie 2020, 18:56

Osobiście nie zaobserwowałam gorszego działanie apki na numerach prepaid, poślizgi i problemy się zdarzają i dotyczą zarówno numerów karcianych jak i abo.
A niektórzy twierdzą, że system dla abo lepiej działa jak dla pre-paid. Dziękuję za Twoją opinię.
 #1093028  autor: biala1991
 08 kwie 2020, 22:26
W Heyah też 15GB tylko na 14dni. Dodatkowo poza HF i w TM i w Heyah 100min na rozmowy uruchamiane tymi samymi smsami co niedawno pakiet 7GB.
Wtedy były problemy z numerami TM migrowanymi z Heyah, ciekawe czy teraz będzie podobnie czy może jednak na takim numerze zaskoczy sms dedykowany do promocji w Heyah? :)
 #1093080  autor: biala1991
 10 kwie 2020, 14:23
Pakiet można aktywować do 13.04, w abo będzie ważny do końca cyklu rozliczeniowego i taka sytuacja :) na fakturze jest podane:
Okres rozliczeniowy 13.03-12.04
apka pokazuje:
Data ważności pakietu abo 13.04 (odnowienie za 3 dni)
Mój TM przez www (strona startowa):
Okres rozliczeniowy do 13 dnia miesiąca
i faktura zawsze jest wystawiana 13-tego. To kiedy właściwie kończy się cykl rozliczeniowy, 12-tego czy 13-tego? :)
 #1093083  autor: biala1991
 10 kwie 2020, 15:10
Nie jestem pewna ale wydaje mi się, że wcześniej w apce przy pakiecie internetu pokazywała się data ważności/odnowienia 12-sty a nie 13-sty dzień miesiąca. Dlatego sprawdziłam na koncie www a tam wita mnie info: Okres rozliczeniowy do 13-tego dnia miesiąca.
TM potrafi majstrować przy dacie ważności/odnowienia:
jarekt pisze:
29 mar 2020, 12:37

---edit---
T-Mobile...

Jednak namieszali znowu w apce.
Pakiet HF z zeszłego tygodnia 10GB ważny 7 dni, i obecny 5GB aktywowany do wczoraj, po aktywacji zgłaszał w apce:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 8 dni"
oraz "Data ważności: 2020.0Y.XX" gdzie XX to był dokładnie dzień aktywacji+7dni.

Dzisiaj aktywowany pakiet 5GB zgłasza w apce:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 7 dni"
oraz "Data ważności: 2020.0Y.XX" gdzie XX to również (jak poprzednio) dokładnie dzień aktywacji+7dni.


---edit 2---
Starym pakietom HF (aktywowanym do wczoraj) skrócono dzisiaj tę ilość "Odnowienia/Wygaśnięcia" o 1 dzień.

Czyli wczoraj, w sobotę, pakiet HF aktywowany w piątek zgłaszał np. wieczorkiem, przed pójściem spać:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 7 dni"

A dzisiaj rano gdy wstałeś, zgłasza tak:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 5 dni"

Spałeś gamoniu 2 dni!!!
Czyżby chcieli wywinąć brzydki numer klientom abo i przesunęli w systemie koniec okresu rozliczeniowego z 12-stego na 13-stego? :) "Błąd" znowu może zostać naprawiony i na fakturze pokaże się prawidłowy okres: 13.03.-12.04. ale w międzyczasie pod nóż pójdzie 15GB, które wg systemu zostało aktywowane nie w pierwszym tylko w ostatnim dniu cyklu rozliczeniowego :)
 #1093085  autor: iphoneski
 10 kwie 2020, 16:31
Tam to się cały czas cuda dzieją. Pakiet 5GB który był chyba 2 tygodnie temu zsumował się z następnym pakietem 10GB aktywowanym w dzień zakończenia poprzedniego i tak pakiety żyły w symbiozie do poniedziałkowego popołudnia. Tak jakby ktoś tam ręcznie wszedł i jednak stwierdził, że tak dalej być nie będzie i wyłączył. No ale moja korzyść bo pakiet działał 2 dni dłużej a trochę danych tam jeszcze było także się nie czepiam.
 #1093096  autor: biala1991
 11 kwie 2020, 08:33
Z tym pakietem 10GB z poprzedniego HF w abo też może być ciekawie. Wyjątkowo miał być ważny nie do końca bieżącego okresu ale również w następnym. Wątpię, że system TM udźwignie tak nietypową sytuację i w dniu odnowienia cyklu ostatnie 15GB skasuje a wcześniejsze 10GB zachowa :)
Nawet nie wiadomo czy jakieś GB z tamtego pakietu zostały i powinny przejść na bieżący okres, bo jak pisałam licznik zużycia przestał działać :)


Edit
A teraz najlepsze, przy próbie aktywacji 15GB wyświetla się info: pakiet ważny do daty wystawienia faktury. Ktoś celowo zmienił treść komunikatu, który w poprzednich HF brzmiał: pakiet ważny do końca okresu rozliczeniowego.
To jest różnica, wiadomo że fizycznie faktury nie wystawia się parę minut po północy w dniu rozpoczęcia nowego cyklu (zwłaszcza że to będzie drugi świąt) tylko dużo później, czyli jeśli nawet nic nie namieszają z przesunięciem okresu to jest duże prawdopodobieństwo, że 15GB uruchomi się w pierwszym dniu nowego cyklu ale jeszcze przed wystawieniem faktury, która go natychmiast skasuje :)
 #1093145  autor: biala1991
 13 kwie 2020, 10:03
A więc tak:
10-tego kwietnia apka pokazywała, że pakiet odnowi się za 3dni,
11-tego że za 2dni,
12-tego że za 1dzień.
Zniknął dzień, w którym apka powinna wyświetlać odnowienie/wygaśnięcie za 0 dni ale cykl rozliczeniowy zresetował się prawidłowo z 12-tego na 13-tego i chyba mogę spokojnie aktywować 15GB :)
  • Strona 30 z 35
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 35