Strona 21 z 46

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 10:48
autor: asdaf
Dziś od rana aplikacja w serwisie. Tak, że nic nie można włączyć ani nic zobaczyć. :( Najpierw napisali że przerwa do 8.00 potem że do 10.00 a teraz to już nawet nie podają godziny.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 11:00
autor: jarekt
Od północy tak jest.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 11:19
autor: biala1991
Te prace serwisowe mają jakiś wpływ na włączany przez sms pakiet 7GB? czy lepiej teraz się nie wyrywać z aktywacją? :)

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 11:26
autor: jarekt
@biala1991, dam Ci znać za kilkanaście minut, bo na kilku numerach będę włączał ten pakiet.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 11:56
autor: biala1991
Wysłałam i czekam na odzew :) numer od zawsze w TM

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 12:02
autor: jarekt
Niestety mimo upływu ponad 10 minut na kilku numerach pakiet się nie włączył i SMSy też nie przyszły (numery od zawsze w TM, nigdy nie migrowane). Do wczoraj pakiet włączał się średnio po około 200 sekundach (a generalnie po 150-230 sekundach) i też w takim czasie przychodziły oba SMSy (o przyjęciu zlecenia i włączeniu pakietu).

Oczywiście zakładam, że komunikat po kodzie *103*22# nie jest fałszywy ("Brak paczek...") i paczek faktycznie nie ma (co też można by sprawdzić, no bo to TM przecież...).

A czy teraz to się nie przytkało na amen na tych numerach i już nigdy się nie włączy, to też jeszcze nie wiem :)

Dam znać co się będzie dalej działo.


---edit---
Apka ruszyła.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 12:22
autor: biala1991
Z przykrością też już miałam okazję się o tym przekonać :) Zero jakiejkolwiek odpowiedzi.

Apka działa w sensie można się zalogować ale co z aktywacją HF? jest tak skuteczna jak pakietu 7GB? :)

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 12:37
autor: jarekt
W apce działa wszystko niby normalnie i sprawy związane z HF też są OK - 5GB włącza się w miarę szybko.

---edit---
T-Mobile...

Jednak namieszali znowu w apce.
Pakiet HF z zeszłego tygodnia 10GB ważny 7 dni, i obecny 5GB aktywowany do wczoraj, po aktywacji zgłaszał w apce:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 8 dni"
oraz "Data ważności: 2020.0Y.XX" gdzie XX to był dokładnie dzień aktywacji+7dni.

Dzisiaj aktywowany pakiet 5GB zgłasza w apce:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 7 dni"
oraz "Data ważności: 2020.0Y.XX" gdzie XX to również (jak poprzednio) dokładnie dzień aktywacji+7dni.


---edit 2---
Starym pakietom HF (aktywowanym do wczoraj) skrócono dzisiaj tę ilość "Odnowienia/Wygaśnięcia" o 1 dzień.

Czyli wczoraj, w sobotę, pakiet HF aktywowany w piątek zgłaszał np. wieczorkiem, przed pójściem spać:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 7 dni"

A dzisiaj rano gdy wstałeś, zgłasza tak:
"Odnowienie/Wygaśnięcie paczki za 5 dni"

Spałeś gamoniu 2 dni!!!

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 13:14
autor: asdaf
Poszło, HF włączone bezproblemowo.
@Jarekt dziś w nocy była widocznie nie tylko zmiana czasu ;)

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 13:21
autor: darekka
Do 10ej z planowanej 8ej przedłużyli swoje prace w systemach ale fakt promocje w moment na kilku numerach dało się odpalić.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 13:44
autor: asdaf
darekka pisze:
29 mar 2020, 13:21
Do 10ej z planowanej 8ej przedłużyli swoje prace w systemach ale fakt promocje w moment na kilku numerach dało się odpalić.
Jak do 10-tej? Dopiero po 12-tej włączyli.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 14:03
autor: Remington
Rzeczywiście, coś się poprawiło, po 3 czy 4 tygodniach zniknął mi wreszcie pusty pakiet 20GB z HF.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 14:38
autor: biala1991
HF bez zarzutu, niestety padła aktywacja pakietu 7GB. Jeśli dzisiaj komuś udało się go włączyć to niech da znać, bo jeden nr już mam spalony :) i nie wiem czy próbować na innym

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 14:43
autor: jarekt
Pisałem, że dam Ci znać za kilkanaście minut, to nie, musiałaś sama sprawdzić. Masz za swoje. T-Mobile nie bierze jeńców :).

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 14:54
autor: biala1991
Nie mogłam się powstrzymać, ot babska niecierpliwość :D

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:29 mar 2020, 16:03
autor: babciagienia1p
U mnie taka historyjka z dzisiejszą aktywacją 5GB w HF.
W apce, jak już ruszyła, po aktywacji nic się nie pokazało. SMS-y potwierdzające przyszły po ponad 3 godzinach. Zaraz po nich przyszły następne z numeru 80616:
Przepraszamy, zmiana statusu usługi Happy Friday 5GB za darmo na 7 dni w aplikacji mobilnej Mój T-Mobile nie powiodła się. Prosimy, spróbuj ponownie.
Hmmm...

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:30 mar 2020, 15:09
autor: jarekt
Zaczęły przychodzić SMSy o przyznaniu 7GB/7dni.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:30 mar 2020, 18:31
autor: biala1991
U mnie przed 5 rano dotarł sms, że zlecenie zostało przyjęte do realizacji i dalej nic. Kod *103*22# zwraca: Brak paczek danych.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:31 mar 2020, 08:26
autor: asdaf
Dziś aktywacja pakietu 7/7 błyskawiczna. Smsy przyszły po krótkiej chwili. Pakiet widoczny pod *103*22# W aplikacji niewidoczny.

Re: [ABO][KARTA] Happy Fridays z aplikacją Mój T-Mobile

Post:31 mar 2020, 17:59
autor: biala1991
Sms wysłany dzisiaj i 7GB wpadło, na numerze z niedzieli pakietu nadal brak.
Kolejny numer i też niewypał :) karta zmigrowana z Heyah ale z tego co pisał Jarekt to na nich promocja miała działać, problem był z kartami po migracji TM-H-TM. Coś się zmieniło?



Na ex-karcie Heyah spróbowałam smsa na 80402: Dziękujemy za zainteresowanie ofertą, Twoja taryfa nie jest uprawniona :) Po wysyłce na 80401 nie ma żadnego odzewu