DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 2 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46
 #1082501  autor: piotrzet
 19 paź 2019, 10:18
Tego nie wiem. W aplikacji zostało mi 15GB to samo i na stronie 10 GB za Happy Fridays i 5 GB za tą promocję co jest do końca miesiąca. I teraz jedynie licznik zużycia danych zmienia mi się na stronie T-M w sekcji lista połączeń, a tam niestety są wszystkie dane łącznie z aplikacjami bez limitu. I dokładnego zużycia nie wiem jaki mam. W aplikacji mam cały czas 15 GB choć powinno być już mniej.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1082505  autor: piotrzet
 19 paź 2019, 10:22
Tego niestety nie wiem.
Przed chwilą sprawdzałem i nie mam problemów zarówno z aplikacją na telefonie jak i stroną internetową w komputerze. Wszystko działa jak należy.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1082522  autor: biala1991
 19 paź 2019, 19:47
Aplikacja zaskoczyła ale cały czas mam problem z Mój TM przez www. Najpierw wcale się nie mogłam zalogować a kiedy wreszcie się udało to tylko do pierwszej części, po przejściu do zarządzania widać białą plansze i info, że trzy razy podano błędne hasło i konto zostanie zablokowane. Kompletna bzdura, hasło jest dobre, bo właśnie jestem zalogowana :) nie mogę tylko wejść w Zarządzanie.
Co dziwne, na przycisku na którym powinno być "Zarządzaj' teraz mam "T-Mobile"
 #1082524  autor: biala1991
 19 paź 2019, 20:25
Najgorsze, że to na numerze abo, dobrze by było jednak mieć dostęp do faktur :)

Na koncie drugiego numeru abo to samo. Na koncie prepaid Mój TM działa, tylko że na numer na kartę od biedy mogę się zalogować przez Miboa, w abo takiego skrótu nie ma.

Ostatni dzień promocji a po regulaminie ani śladu. Jak sprawdzić które taryfy są objęte promocją?
Pakiet 10GB nie pokazuje mi się na jednym numerze abo, nie wiadomo czy to jakiś błąd w aplikacji czy ta taryfa została po prostu wykluczona :)

Po włączeniu 5GB ten pakiet przestawał się wyświetlać jako dostępny, po aktywacji 10GB pakiet HF nadal jest widoczny, też tak macie czy to znowu u mnie coś się dzieje? :)
 #1082543  autor: babciagienia1p
 20 paź 2019, 13:39
Rozszyfrowanie zasad promocji, w T-Mobile, wymaga więcej umiejętności niż rozszyfrowanie Enigmy. Próbowałam uruchomić 10 GB z Happy Friday na trzech numerach:
1) numer, na którym wykorzystałam 5 GB za darmo, do imentu, z terminem ważności - 30 października; zamiast 10 GB uruchomiło się 5 GB ważne do 30 października (10 dni); zakładam, ze to wynik działania 10GB - 5GB (wykorzystane z innej promocji) = 5GB; czyżby termin 5 GB za darmo był nadrzędny?
2) numer, na którym mam ponad 500 MB, z 5 GB za darmo, ważne do 30 października; nie uruchomiło się nic
3) numer martwy, tylko w apce, jak Elvis; nie uruchomiło się nic; zakładam, że ze względu na jego martwotę.

Współczuję konsultantom. Kein Unsinn.

Edit:
Częściowo naprawiło się. Aktualny stan w pkt. 1 i 2 - weszło 10 GB z terminem ważności 25 października. Jako pierwsze schodzą pakiety z HF. Pkt. 3 - bez zmian
Ostatnio zmieniony 20 paź 2019, 18:55 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1082547  autor: biala1991
 20 paź 2019, 15:21
babciagienia1p pisze:
20 paź 2019, 13:39
Rozszyfrowanie zasad promocji, w T-Mobile, wymaga więcej umiejętności niż rozszyfrowanie Enigmy.
Podobnie jak rozpracowanie Mój TM :) Teraz na obu kontach nadal nie działa przycisk Zarządzaj znajdujący się na środku (info o blokadzie z powodu błędnego hasła) ale zaczął działać ten w prawym górnym rogu gdzie po rozwinięciu są też inne opcje do wyboru, np: Faktury i płatności, Usługi, Połączenia.

Za to dzisiejsze aktywacje HF u mnie poszły bardzo sprawnie, pakiety są ważne tyle ile powinny. Został mi jeden nr, na którym aktywowałam 10GB ale jeszcze nie włączyłam 5GB. Ciekawe czy po późniejszej aktywacji 5GB nie wyrówna mi ważności do 5dni :)
 #1082604  autor: biala1991
 21 paź 2019, 06:53
Dzięki Jarek :) teraz łatwiej znaleźć drugi. Niestety, jest jakaś niezrozumiała dyskryminacja, w prepaid promocja obejmuje praktycznie wszystkie taryfy, łącznie ze starociami typu Nowy Tak Tak czy Happy :) a w abo stare taryfy się nie łapią, tylko te z linii T.
A już chciałam reklamację smarować :)
 #1082609  autor: babcia77
 21 paź 2019, 08:15
Ja od piątku mam na dwóch numerach komunikat:

"Wystąpił błąd! Wystąpił błąd podczas ładowania danych do profilu. Rozwiązanie problemu może potrwać ok. 24h, przepraszamy za niedogodności."

I od piątku nie da rady nic w appce mobilnej zrobić. Infolinia potwierdza problem - już-już zara będzie działać. Tylko nie działa. Już w piątek twierdzili że promocja jest przedłużona do niedzieli bo wielu ludziom nie działa ale pytani o potwierdzenie jakimś papierkiem nabierali wody w usta. Stan na teraz jest taki że aplikacja mobilna u mnie nie działa. Sprawdzone na 3 urządzeniach z Androidem i jednym z iOS.
 #1082610  autor: piotrzet
 21 paź 2019, 08:27
Promocja nie była przedłużona do niedzieli. Taki był od początku czas na aktywację.
Co również jest napisane w regulaminie.
Ostatnio zmieniony 21 paź 2019, 08:56 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1082612  autor: 24bis24
 21 paź 2019, 08:50
bart223 pisze:
17 paź 2019, 23:45
Bonusem jest 10GB na 5 dni (na kartę/mix) lub do końca okresu rozliczeniowego (abonament). Możliwość aktywacji do niedzieli. Info jest już na stronie.
było i tu pisane

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
  • Strona 2 z 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 46