DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 10 z 46
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 46
 #1086675  autor: biala1991
 29 gru 2019, 15:07
Gdyby był jakiś konkurs na najbardziej dowcipną forumową wypowiedź to moim kandydatem jest jarekt, który krótko ale celnie podsumował porządek panujący na stronie TM:
Klient to nasz wróg, w dziale Regulaminy i Cenniki zgotujemy mu piekło.
:D

Trafność tej wypowiedzi mogą docenić tylko śmiałkowie, którzy kiedykolwiek zapuszczali się do działu z dokumentami TM :)


Przepraszamy. Zmiany nie mogą zostać zrealizowane dla tego numeru telefonu, prosimy spróbować później.


Też miałam "przyjemność" dostać tego smsa. I to po tym jak pochwaliłam pakiety HF, bo 10GB udało mi się włączyć na numerze wykluczonym z promocji :)
a tu numer objęty promocją zalicza wtopę :)
 #1086705  autor: biala1991
 29 gru 2019, 18:27
Sytuacja powtórzyła się na drugim numerze. Może to przypadek ale na obu numerach nie był uruchomiony NI. Na numerach z aktywnym NI nie miałam problemu z włączeniem pakietu 10GB :)
Ktoś też zauważył taką zależność czy to bez znaczenia?
 #1086760  autor: tytan1
 30 gru 2019, 18:47
Ja też uruchomiłem na 3 kartach , na jednej dłużej trwało , bo w nocy , czy jakoś nad ranem przyszedł dopiero sms o katywacji 10gb "HF" - na karcie której zmieniłem taryfę z blueconnect na fri. Na wszystkich była wcześniejsza promocja net "NI" , na tej z bluconnect aktywana, poprzednie skónczyły się 21-22gru. Na wszystkich na początku przychodził sms że Niemożliwe jest uruchomienie tej promocji na numerze .... bla bla.. itp.
 #1086761  autor: piotrzet
 30 gru 2019, 18:52
Ja nie wiem czy ja i moi znajomi mamy takie szczęście czy wy takiego pecha. Do tej pory u żadnych osób, które znam i które korzystają z tych promocji nie było żadnych problemów z aktywacją dodatkowych pakietów. Maksymalny czas oczekiwania to do 10 min i wszystko jest aktywne. Być może wpływ na to ma to, że wszyscy mają abonamenty, a nie ofertę pre-paid.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1086791  autor: babcia77
 31 gru 2019, 07:47
Ja na dwóch numerach miałem od piątku informację od piątku że trwa procesowanie.No to reklamacja i telefon na infolinię. Wczoraj wieczorem włączyli 10GB na obu numerach. Plus na obu włączyli NI. Co ciekawe na jednym numerze NI miałem już wykorzystany a na drugim reklamowałem bo nie wykorzystałem a dostałem 24.12 SMS-a że go wykorzystałem. Jak zwykle burdel mają w Archeo...
 #1086805  autor: babcia77
 31 gru 2019, 09:13
Patrzę na SMS-y - tak jak na MiBOA i sprawdzanie krótkim kodem - bo pilnowanie tego daje podstawę do reklamacji i odszkodowania a to są kolejne darmowe transfery. ;-). Akurat na numerze gdzie niby wykorzystałem mam mocno niestandardowo duży pakiet netu i w sumie nie muszę z krótkich promocji korzystać. No ale ponieważ ważny pół roku to wpierw wolę wykorzystać krótsze bonusy - jeśli dają to czemu nie brać?. Na drugim numer numerze nie miałem już netu - a po komunikacie SMS-em mam dodatkowe 14 dni. Plus czekam na wynik reklamacji.
 #1086812  autor: iphoneski
 31 gru 2019, 11:54
piotrzet pisze:
30 gru 2019, 18:52
Ja nie wiem czy ja i moi znajomi mamy takie szczęście czy wy takiego pecha. Do tej pory u żadnych osób, które znam i które korzystają z tych promocji nie było żadnych problemów z aktywacją dodatkowych pakietów. Maksymalny czas oczekiwania to do 10 min i wszystko jest aktywne. Być może wpływ na to ma to, że wszyscy mają abonamenty, a nie ofertę pre-paid.
Ja mam już kartę prawie miesiąc i do tej pory wszystko działa tak jak powinno - wszystko się włącza i wyłącza w przeciągu kilku minut. Jedyny problem to to, że zniknął baner z HF, pewnie szukają sposobu jak wyświetlać go tylko tym klientom, którzy kwalifikują się do promocji.
Z tego co tu czytam problemy mają ci, którzy posiadają dziesiątki tych kart.
 #1086832  autor: biala1991
 31 gru 2019, 17:24
Baner zawsze znika kiedy kończy się promocja a nawet wcześniej, kiedy na wszystkich numerach podpiętych w apce prezent został odebrany. Tak było u mnie, pakiet w zakładce z internetem jeszcze się pokazywał (choć próba ponownego włączenia była nieskuteczna :) ) ale baner zgasł.
Jeśli o mnie chodzi to nie mam dziesiątek kart :)


Edit
Kwestia wyświetlania banera klientom nieuprawnionym, podejrzewam, że może się pokazywać bardzo wąskiej grupie, która ma podpięte w aplikacji numery mieszane, czyli zarówno objęte promocją jak i te wykluczone. Baner wyświetla się dla profilu jako całości, myślę że gdybym odpięła numery uprawnione (których mam zdecydowanie więcej) i zostawiła tylko numery wykluczone (sztuk jeden :) ) to przy następnym HF na tym profilu baner wcale się nie pokaże.
Nie wspomnę już o tym, że wg regulaminu dostęp do promocji powinni mieć praktycznie wszyscy (nawet prepaidy z archaicznymi taryfami), poza nawiasem są tylko archaiczne abonamenty (których posiadacze może wcale nie są zainteresowani netem) więc jeśli akurat tej garstce baner się wyświetli i skorzystają na krzywą buzię to TM nie będzie sobie nimi zawracał głowy :)
 #1086846  autor: biala1991
 01 sty 2020, 08:43
Też tak się zdarzało, dlatego ważna jest kolejność, najpierw przez baner włączam promocję na numerze wykluczonym, potem nawet jeśli baner znika to na numerach uprawnionych można aktywować HF przez zakładkę z pakietami :)
Dla jasności, numerem wykluczonym tylko zarządzam, użytkownik ma telefon starego typu i nie potrzebuje netu więc nawet 1kb z HF nie został wykorzystany pozaregulaminowo. Robię to w ramach eksperymentu :)
 #1086848  autor: asdaf
 01 sty 2020, 09:21
...dlatego ważna jest kolejność...
I wiele razy na tym polega cały trick ;)
najpierw przez baner włączam promocję na numerze wykluczonym, potem nawet jeśli baner znika to na numerach uprawnionych można aktywować HF przez zakładkę z pakietami :)
To jest bardzo dobry pomysł ;)
 #1086852  autor: biala1991
 01 sty 2020, 10:04
Ten trick to raczej ciekawostka niż realna przydatność, bo tak jak pisałam, moim zdaniem jest niewielka grupa abonamentowców ze starymi taryfami (czyli wykluczonych), ta grupa jeszcze się zawęża, bo nie każdy posiada kilka numerów w układzie: numer objęty promo i numer wykluczony a nawet jeśli posiada to jest tylko szansa a nie gwarancja, że baner się wyświetli. Sama mam profil, na którym wszystkim numery są uprawnione a banera za każdym razem brak :)
Gdyby nie to, że kilka numerów nie należy do mnie to bym się pobawiła w odpięcie i podpięcie kart w różnych konfiguracjach dla potwierdzenia mojej teorii ale za dużo zachodu z smsami autoryzacyjnymi :)
 #1086876  autor: biala1991
 01 sty 2020, 13:39
Ma się rozumieć :)
Z kronikarskiego obowiązku dodam jeszcze, że na dyskryminowanym numerze HF włączyłam (w apce przybyło 10GB) ale użytkownik jest nieinternetowy więc nie wiem czy faktycznie z pakietu da się korzystać czy działa to tak jak NI na innym (jak najbardziej uprawnionym numerze), gdzie NI był aktywny a GB schodziły z pakietu abo :D
 #1087666  autor: driver
 10 sty 2020, 01:07
Według aktualnie dostępnego w aplikacji regulaminu, tylko w dniu 10 stycznia br. dostępne w promocji Happy Fridays 3 GB na 7 dni.

driver
  • Strona 10 z 46
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 46
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 46