DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 46
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 46
 #1084401  autor: lukjac
 22 lis 2019, 23:50
Jak wam się nie pokazuje na ekranie głównym to trzeba wejść w pakiety do kupienia i wtedy można wybrać za 0 zł pakiet 15 GB na 5 dni w ofertach na kartę. Zawsze HF pokazywało się na ekranie głównym, a teraz nie. T-m poleca przeinstalowanie aplikacji, lecz to nie pomoże. Po ponownym zainstalowaniu aplikacji nie można już zalogować się metodą email-hasło, gdyż "unknown user" (logowanie przez www bez zarzutu). Sieć absurdów...
 #1084402  autor: biala1991
 23 lis 2019, 06:25
lukjac pisze:
22 lis 2019, 23:50
Jak wam się nie pokazuje na ekranie głównym to trzeba wejść w pakiety do kupienia i wtedy można wybrać za 0 zł pakiet 15 GB na 5 dni w ofertach na kartę.
Pod warunkiem, że 15GB pokaże się w pakietach, bo to też nie jest pewne :D Ja ostatnio nie mogłam odebrać SuperNetu, nie miałam ani bannera ani tego pakietu w żadnej z zakładek.
Wczoraj 15GB wyświetliło mi się na ekranie głównym profilu abo ale bezproblemowo udało się je odebrać tylko na jednym numerze. Potem banner z "Odbierz" zmienił się w podziękowanie za skorzystanie z promocji więc na drugim numerze abo próbowałam aktywować 15GB przez zakładkę z pakietami, włączałam chyba ze trzy razy, przychodziło info, że zlecenie przyjęte do realizacji a GB ani śladu. Wreszcie dzisiaj pakiet otrzymał drugi numer, na którym mi bardziej zależało ze względu na sprzyjający okres rozliczeniowy.

Abonenci z okresem rozlicz. kończącym się 24-ego pewnie skaczą z radości, dostali bonus na 3dni (przy dobrych wiatrach :D )


Edit.
Aktualny regulamin HF dla abo różni się trochę od tych wcześniejszych, dodano zapis o ograniczeniu prędkości. Jeśli dobrze rozumiem to w przypadku gdy 15GB otrzymamy w czasie gdy pakiet podstawowy nie został wyczerpany to całość (HF+pakiet abo) będą działać w pełnej prędkości (do momentu wykorzystania)
W przypadku gdy pakiet abo został już wykorzystany i mamy ograniczenie prędkości to przyznane 15GB również będzie działać z ograniczeniem. Chyba tak to wygląda
 #1084407  autor: biala1991
 23 lis 2019, 11:11
piotrzet pisze:
18 lis 2019, 15:16
Szczerze mówiąc to skoro karta dostała Supernet Video w DVD to nie rozumiem czemu abonament do końca okresu rozliczeniowego nie dostał w ogóle żadnej wersji? Ktoś wie lub się domyśla?

A rozumie ktoś dlaczego w promocjach HF niezmiennie dyskryminowane są stare taryfy abo podczas gdy w prepaid nie ma żadnych wykluczeń i pakiety GB dostają nawet archiwalne taryfy? :D
 #1084419  autor: darekka
 23 lis 2019, 16:23
Tak z przekąsem :wink: powiem-bo abonamenciaż jest już przywiązany lojalką i nigdzie nie zwieje, a karciaż, który niby jest taki be i fe i na, którym sieci jakoby nie zarabiaja(albo ledwie jakieś grosiki jak deklarują kwartalnych wynikach)może sieć pizgnąć z dnia na dzień i dać "nie zarobić" konkurencji. Ten z kotwicą w postaci umowy bajerowany jest tylko jak ją podpina sobie do szyi(czytaj podpisuję umowe lub jej przedłużenie). :smt005

Drugi powód-chcą wymusić zmianę starych abonamentowych taryf na nowe "lepsze" czytaj droższe i gorsze.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1084425  autor: biala1991
 23 lis 2019, 18:44
W moim przypadku ta stara taryfa abo obiektywnie patrząc jest gorsza od nowych, bo posiada skromny pakiet neta ale mojemu nieinternetowemu użytkownikowi całkowicie odpowiada. TM nie ma interesu, żeby zachęcać klienta do przejścia na bardziej aktualną taryfę, gdzie w tej samej cenie dostanie większą paczkę GB, czyli korzystniejsze warunki :)
Jedyny plus to, że okres lojalki minął i umowę można wypowiedzieć bez konsekwencji więc biorąc pod uwagę argument ewentualnej ucieczki to właśnie klienci ze starym abo powinni mieć możliwość skorzystania z darmowych GB, bo jeśli zasmakują uroków neta to po zakończeniu promocji brak pakietu zacznie być problemem co skłoni ich do aneksowania umowy czyli uwiązania kamienia. Dopieszczanie klientów z nowym abo, którzy już związani są cyrografem kompletnie nie ma sensu :D
 #1084460  autor: babciagienia1p
 24 lis 2019, 15:11
Kolejna ciekawostka techniczna. Dzisiaj rano (niedziela 24.11) uruchamiałam hurtowo 15GB na kilkunastu numerach. Weszło we wszystkich z wyjątkiem dwóch, na których nie ma w ogóle możliwości skorzystania z promocji. Nie mają ze sobą nic wspólnego. Jeden to Nowy Tak Tak, drugi Frii. Na jednym jest ponad 160,- zł, na drugim 0,00 zł. Infolinia twierdzi, że powodem jest nieaktualna wersja aplikacji. No ciekawe ... skoro wszystkie numery są podłączone do jednej i tej samej aplikacji ... . Ech ... to T-Mobile ... . Trzeba mieć anielską cierpliwość.
 #1084464  autor: jarekt
 24 lis 2019, 17:57
@babciagienia1p, a propos dużej ilości kart i TeraBajtów do pobrania za darmoszkę: na temat tej edycji HF czyli 15 GB na 5 dni (w zasadzie na 6 dni licząc z dniem aktywacji) i ograniczenia prędkości w prepaidzie TM do 15 Mbit/s i jak to ograniczenie obejść robiąc sobie w efekcie np. łącze 60 Mbit/s czy 120 Mbit/s, naskrobałem wczoraj kilka obszernych komentarzy na głównej (to w zasadzie temat na forum ale jakąś taką wenę wczoraj przed południem miałem akurat na komentowanie...).

Nie będę się powtarzał, po prostu dam linka, może kogoś temat zainteresuje (komenty od #4.1): https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... eliminacji
 #1084476  autor: Karlos20
 24 lis 2019, 22:01
TomLee: to taryfa data "blueconnect na kartę". Jest wykluczona z promocji.
Promocja działa w taryfach głosowych Frii, Hot, Nowy Tak Tak i Happy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1084672  autor: babcia77
 29 lis 2019, 07:00
Piątek... Happy Friday... Black Friday...

A aplikacja mobilna tradycyjnie leży:

"Szanowni użytkownicy. Trwają prace serwisowe naszych systemów - aplikacja Mój T-Mobile jest niedostępna. Przepraszamy za niedogodności"...

Czyli realizacja kampanii reklamowej TO NONSENS trwa w najlepsze...
 #1085045  autor: biala1991
 06 gru 2019, 07:43
Tak jak zauważyła Babciagienia promocyjne doładowanie obowiązuje tylko w dniu dzisiejszym, nie sugerujcie się info na stronie promocji (tuż obok regulaminu), które podaje termin 6-8 grudnia, może w trakcie dnia to poprawią :)

tytan1 pisze:
06 gru 2019, 05:45
na bluconnect taryfe też działą??
Wydaje mi się że tak, o ile znasz kogoś z abo, kto Ci takie doładowanie zrobi. Blueconnect to taryfa nie obsługiwana przez systemy TM więc takiego numeru nie da się podpiąć do aplikacji i wykonać doładowania bezpośrednio. Można jednak wykorzystać do tego jakiś nr abo.
Wskazuje na to również regulamin:

Bonus mogą otrzymać:
pkt.3.2. Użytkownik systemu T-Mobile na kartę korzystający z taryfy Frii, Hot, Nowy Tak Tak, Happy lub Blueconnect Starter.



Zlecenie doładowania konta z aplikacji Mój T-Mobile może zostać zlecone przez:
pkt.7.1. użytkownika systemu T-Mobile na kartę korzystającego z taryfy Frii, Hot, Nowy Tak Tak, Happy.


A więc otrzymać może ale samemu wykonać doładowanie nie, tak to rozumiem
  • Strona 7 z 46
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 46
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 46