Podsumowując (albo rozwijając w nieco inny sposób):
- mamy 3GB ważne do 23 lutego (HF z poprzedniego tygodnia),
- mamy 5GB ważne do 24 lutego (promo dla obdarowanych),
- mamy 20GB ważne do 1 marca (obecne promo HF).
Jednak apka i systemy TM informują nas w takim przypadku, że:
- "Pozostało ci jeszcze 28GB z łącznych 28GB, ważnych 7 dni, do 1 marca".
Co jest zwykłym kłamstwem.
Ponieważ kłamstwo, to coś znacznie mocniejszego i gorszego od nonsensu, a z nonsensami TM podobno walczy (u siebie ich oczywiście nie znajdując), to ciekawy jestem jak TM walczy z kłamstwami, i finalnie: jak TM walczy z kłamstwami u siebie?
---edit---
@biala1991, już kilka razy odnosiliśmy wrażenie, że od niedawna oni czytają co my tu piszemy na forum o TM i natychmiast reagują (dawniej tego nie było, takiego wrażenia, na 100%).
Może przeczytali ten post z innego tematu
viewtopic.php?f=22&t=90758&start=735#p1090524
i profilaktycznie wydłużyli ważność o 1 dzień aby nie było tych szopek?
Chyba temat zweryfikuję czy faktycznie coś się wydarzyło z ważnościami w ostatnich dniach...
---edit-2---
asdaf pisze: ↑23 lut 2020, 12:48
Ps. Ciekawe z którego pakietu najwcześniej schodzą dane?
Wychodzi mi, że z takiego, który kończy się (wg wewnętrznych, oryginalnych dat) najwcześniej.