Też o tym nie wiedziałam
Może z czasem ten sms zacznie pokazywać bieżące wykorzystanie, w BL za 1zł Status początkowo informował tylko, że usługa jest aktywna a teraz pokazuje stan MB
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Nigdy nie używałem, ale z tego co wiem liczniki zużycia netu wbudowane w telefony liczą dość poprawnie. Włączyć pakiet, zresetować licznik (żeby od tego momentu liczył od zera) dla danej karty SIM i ustawić ostrzeżenie po zużyciu 4.5 GB (zostawiając bezpieczny margines 500 MB, nie sądzę żeby błąd zliczania był wyższy niż 10%).
U mnie od początku SMS zwrotny pokazywał aktualny stan pakietu (w pierwszym zdaniu SMS-a).
@rsig
Dokładność liczników w urządzeniach jest bardzo dobra. Bawiłam się w Sony Xperia, Asusie oraz iPadzie licznikami i zdarzało mi się dociągnąć do kilkunastu MB przed zużyciem pakietu bez przekroczenia granicy.
30 MB można ustawiać na nich w ciemno.
Precyzując, Status BL od początku pokazywał stan pakietu ale w ilości otrzymanej (czyli zawsze było to 300MB), potem to naprawili i stan zaczął się zmieniać w zależności od stopnia zużycia.babciagienia1p pisze: ↑18 lip 2021, 15:52
U mnie od początku SMS zwrotny pokazywał aktualny stan pakietu (w pierwszym zdaniu SMS-a).
Z mojego punktu widzenia, istotny jest sam fakt wprowadzenia nowego smsa, skoro uznali, że warto to chyba nie planują w najbliższym czasie likwidować HF
@biala1991
Ok. Źle zrozumiałam. Myślałam, że piszesz o pakietach HF, a nie o 300 MB na jeden dzień.
Czy na pewno 300 MB sprawdza się SMS-em o treści "status" na numer 8038?
Do tej pory sprawdzałam kodem *140*296*1#.
"Status" u mnie działał od zawsze z pełną informacją o pakiecie HF.
Ok. Źle zrozumiałam. Myślałam, że piszesz o pakietach HF, a nie o 300 MB na jeden dzień.
Czy na pewno 300 MB sprawdza się SMS-em o treści "status" na numer 8038?
Do tej pory sprawdzałam kodem *140*296*1#.
"Status" u mnie działał od zawsze z pełną informacją o pakiecie HF.
Coś nie możemy się dogadać pisałam, że na początku Status BL (sprawdzany kodem) pokazywał tylko wyjściowy stan MB a z czasem to naprawili.
Myślałam że podobnie jest z HF, Status (sms na nr 8038) daje tylko informację o przyznaniu 5GB a w celu sprawdzenia aktualnego stanu odsyła do aplikacji. Tak zrozumiałam z treści smsa, kartę włożyłam tylko na chwilę do zwykłego telefonu, żeby sprawdzić działanie tego smsa a nic jeszcze nie zużyłam z HF więc nie wiem czy po wykorzystaniu stan się zmienia
Myślałam że podobnie jest z HF, Status (sms na nr 8038) daje tylko informację o przyznaniu 5GB a w celu sprawdzenia aktualnego stanu odsyła do aplikacji. Tak zrozumiałam z treści smsa, kartę włożyłam tylko na chwilę do zwykłego telefonu, żeby sprawdzić działanie tego smsa a nic jeszcze nie zużyłam z HF więc nie wiem czy po wykorzystaniu stan się zmienia
W ten weekend do odebrania 3 GB.
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... na-weekend
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... na-weekend
Dla prepaidowców na ile dni w końcu jest ten pakiet? Regulamin mówi o 5 dniach, a nie o siedmiu...
Aplikacja i SMS potwierdzający włączenie bonusu podają 7 dni. W aplikacji ponadto widnieje data ważności do 20.08. Może mówią prawdę?
Dla prepaida zawsze jest 7 dni ważności. Czyli paczka jest ważna max do 22-08-2021 (odpalona w dniu 15-08-2021) do godz. 25:59:59.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
To wszystko wiem, ale regulamin wyraźnie mówi o 5 dniach
To nie byłby pierwszy raz, gdy T-M zrobił błąd w regulaminie
Pewnie, że jest to błąd. Właśnie odpaliłem na jednej z kilku kart testowych T z taryfą Frii. 3GB ważne do 20-08-2021.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Tym razem do odebrania w dniach 2-8 września 10GB . Ważność bonusu 7 dni karta lub do końca okresu rozliczeniowego abonament. Aktywacja w apce lub smsem HF pod 80800
Działa wam aplikacja? Ja od wczoraj nie mogę zaktualizować, kręci się tylko kółeczko i nic się nie dzieje. Po odinstalowaniu to samo, klikam zainstaluj i znów zatrzymuje się na kółeczku
Działa. Przed chwila aktywowałem ten pakiet 10 GB w aplikacji.
A ja właśnie nie mogę odebrać HF, apka żądała aktualizacji ale nie daje się ani zaktualizować ani zainstalować od nowa
Zmieniłem taryfę na dwóch nr z frii na GO ok.lutego br, tydzień temu wyłączyli karty, nie łapią zasięgu a podczas próby połączenia leci info, nie ma takiego nr, da się jakoś odłączyć te nr z aplikacji mój TM?
Aktualizacja z 30.08 pozbawiła mnie dostępu do wszystkich kont, po odinstalowaniu aplikacji nie mogę jej zainstalować, musiałam włączyć HF smsem. Próbowałam też sprawdzić stan pakietu wysyłając sms na nr 81036, który został podany w smsie aktywującym 10GB, w odpowiedzi dostałam info, że usługa nie może zostać wykonana ze względu na ustawiony limit usług premium. Dobre, TM podaje błędny nr na sprawdzenie stanu HF, to jest jakiś nr o podwyższonej opłacie, jeśli ktoś nie zablokował sobie usług premium to czeka go przykra niespodzianka