W inauguracyjny piątek apka mi działała, kłopoty zaczęły się dopiero po włączeniu pakietu HF, wtedy Mój TM padł i wstał dopiero w poniedziałekbabcia77 pisze: ↑29 paź 2019, 07:30Nie wiem jak u Ciebie ale u mnie problemy z aplikacją mobilną były po stronie operatora. Nie pobierała danych od operatora. W pierwszy weekend z promocją Happy Friday u mnie aplikacja nie działała na żadnym numerze. Infolinia nie zakładała zgłoszeń serwisowych informując że trwają prace i niedługo aplikacja zacznie działać. I tak od piątku do poniedziałku do rana. Z promocji oczywiście nie dało rady skorzystać. Dopiero w poniedziałek wystawili zgłoszenie do serwisu i po 2-3 godzinach aplikacja zaczęła działać. Po złożeniu reklamacji dostałem rekompensatę na wszystkie numery gdzie aplikacja nie działała.
Z kolei dzisiaj rano (godz. 7) miałam problem z pakietem 5GB, zlecenie przejęte, minęła 17 i nic. Na szczęście pakiet nie zniknął z dostępnych więc spróbowałam ponownie i zaskoczyło. Podejrzewam, że była za wczesna godzina, chyba system TM budzi się do życia o 8