DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 5 z 8
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #1139583  autor: Karlos20
 09 gru 2022, 17:24
Warto próbować, z telefonu, gdy jest aktywny no-limit na rozmowy, BOK Plusa nie jest dodatkowo płatny. Warto próbować kilkukrotnie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1139607  autor: neotele
 10 gru 2022, 15:59
@asdaf
Z pisaniem reklamacji bym się wstrzymał, bo jeśli takowa pójdzie, to będą ją rozpatrywać prawie 30 dni (tyle im ostatnio to zajmuje).
Próbowałbym jeszcze drugi, trzeci, itd. raz załatwić sprawę od ręki przez chat/telefonicznie, licząc, że w końcu trafi się jakiś bardziej kumaty konsultant.
 #1139609  autor: babciagienia1p
 10 gru 2022, 16:13
neotele pisze:
10 gru 2022, 15:59
@asdaf
Z pisaniem reklamacji bym się wstrzymał, bo jeśli takowa pójdzie, to będą ją rozpatrywać prawie 30 dni (tyle im ostatnio to zajmuje).


Jakieś półtora miesiąca temu miałam identyczną sytuację w Plushu (też próba aktywacji 1500 GB w piątek). Jeden konsultant mówił, że trzeba czekać 72 godziny, drugi że 72 godziny w dni robocze.
Nie pisałam reklamacji. W temacie e-maila napisałam "zgłoszenie techniczne". W treści tylko dane osobowe + krótka wzmianka, że pakiet nie został przyznany i link do aktualnego regulaminu, bez zbytniego rozwodzenia się. Wysłałam w niedzielę (przed upływem 72 godzin). W środę pakiet przyznano.
 #1139884  autor: Nabuchodonozor
 15 gru 2022, 21:36
Opiszę swoją sprawę. Żona zgłosiła się do salonu Plus w Białymstoku przy ul. Hetmańskiej (Auchan) celem przeniesienia numeru z sieci T-Mobile Taryfa Go. "Konsulka" przeniosła z dniem 13.12 nr do taryfy prosto na kartę w której nie da się włączyć 3 miesiące gratis, co jedynie możliwe w taryfie elastyczna. Żona dzwoniła do BOK Plusa i powiedzieli, że mogą zmienić taryfę na elastyczną, ale za 5 zł, ale i tak nie dostanie żona 3 miesiące gratis. W związku z tym żona udała się wczoraj wieczorem do salonu Play celem przeniesienia nr do tejj sieci. Do dziś nr nie został przeniesiony. Status przeniesienia na stronie Play: obecny operator odmówił przeniesienia numeru. Po telefonie do BOK Plus podają, że nie ma takiego wniosku u nich. Sądzę, że to wina Plusa, celowo utrudniają przeniesienie.
edit: nie muszę dodawać, że żona nie wie o istnieniu różnych taryf w Plusie na kartę, a jako ćwiczenie proszę o znalezienie wprost na stronie plus oferty prosto na kartę, podstawowa jest elastyczna, konsulka celowo włączyła tę taryfę, żeby nie otrzymać bonusu i utrudnić włączenie jakiegokolwiek podstawowego pakietu no-limit
 #1139896  autor: neotele
 16 gru 2022, 09:32
Nabuchodonozor pisze:Sądzę, że to wina Plusa, celowo utrudniają przeniesienie.
Tu masz rację. Telekomy, jeśli znajdą jakąś podstawę, to utrudniają przenosiny. Zastanów się, czy na pewno chcesz przenieść nr do Plusa, szczególnie w kontekście najnowszych zmian, zmuszających do regularnego wydawania min 5zł/mies.: viewtopic.php?f=22&t=89680&p=1139878&si ... 5#p1139851
konsulka celowo włączyła tę taryfę, żeby nie otrzymać bonusu i utrudnić włączenie jakiegokolwiek podstawowego pakietu no-limit
Może celowo (tego nigdy się nie dowiesz - chyba, że ją zapytasz i Ci szczerze odpowie) , ale może po prostu jest niekumata/początkująca/popełniła błąd.
Sugeruję zawsze w czasie przenosin w salonie każdego z operatorów wyraźnie mówić, do jakiej taryfy ma być nr przenoszony, a na koniec prosić o potwierdzenie. Inaczej zawsze mogą zrzucić winę na klienta.

Ustaliłbym w Plus, dlaczego dali odmowę? (Być może trzeba kartę najpierw aktywować w Plus?)
I złożyłbym ponownie wniosek o przeniesienie w Play. Może, po dniu przerwy w systemie Plusa coś się zmieniło i teraz nie będzie problemów.
 #1139910  autor: Remington
 16 gru 2022, 11:40
neotele pisze:
16 gru 2022, 09:32
Nabuchodonozor pisze:Sądzę, że to wina Plusa, celowo utrudniają przeniesienie.
Tu masz rację. Telekomy, jeśli znajdą jakąś podstawę, to utrudniają przenosiny.

Nigdy się z czymś takim nie spotkałem, a numerów przenosiłem, że ho ho. Trzeba zapytać Playa jaki był powód odmowy, bo odpowiedni kod wraca do operatora docelowego.
 #1143635  autor: columbo
 14 lut 2023, 10:31
To jak to jest teraz przy korzystaniu z tej promocji przez 3 miesiące z ważnością konta? Pamiętam, że jak kiedyś z niej korzystałem to trzeba było włączyć RWK, ale tego już nie ma.
 #1143638  autor: Karlos20
 14 lut 2023, 10:42
columbo: zamiast się martwić, polecam MNP do Plusha - oprócz 3m no-limitów za darmo, zasilasz konto za 5 zł i odpalasz RWK.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143641  autor: Karlos20
 14 lut 2023, 10:50
columbo: czytałeś uważnie? Nie ma RWK w Plushu w takiej formule, gdzie po włączeniu promki zasilasz konto i RWK jest włączone pozostawiając te 5 zł.
Teraz mając 5 zł - za tą kwotę odpalasz RWK w Plushu.
W Elastycznej potrzebne będzie 29 zł aby przedłużyć wychodzące o 365 dób.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143648  autor: Karlos20
 14 lut 2023, 11:44
columbo: Elastyczna jest głównie do internetu mobilnego - każde zasilenie sumuje się z poprzednim, ważnym bonusem GB, w porównaniu do Plusha, gdzie pakiety są rozliczane osobno - mimo, że Plush daje więcej GB w różnych opcjach (Plush oferuje dodatkowo 200 GB neta nocnego [między godz. 1 a 8 rano] za 10 zł/mc).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143766  autor: columbo
 15 lut 2023, 22:50
Karlos20 pisze:
14 lut 2023, 10:50
columbo: czytałeś uważnie? Nie ma RWK w Plushu w takiej formule, gdzie po włączeniu promki zasilasz konto i RWK jest włączone pozostawiając te 5 zł.
No to coś zapomnieli zaktualizować w tym plushu, bo na stronie https://www.plushbezlimitu.pl/na-karte
po kliknięciu usługi dodatkowe jest:
Rok ważności konta - 0 zł
Po wprowadzeniu kodu doładuj konto w ciągu 30 dni za min. 5 zł.
Aktywacja: *136*11*10#
 #1146485  autor: jacek1998
 28 mar 2023, 19:39
Czy są jeszcze jakieś inne taryfy w Plusie lub Plushu umożliwiające włączenie no limit i 100GB na 3 mc za darmo? Na wypadek gdyby "nie było mozliwosci" przeniesienia do Plus Elastyczna?
Czy są jakieś możliwości nakłonienia konsultanta do przeniesienia do Plus Elastycznej? Miałem już sytuację kiedy w drugim salonie kilkaset metrów dalej beż problemu przeniesiono numer podczas gdy w innym konsultant(kierownik) "nie widział takiej taryfy w systemie".
  • Strona 5 z 8
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8