DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1075763  autor: marcin19883
 09 lip 2019, 15:51
TomLee pisze:
09 lip 2019, 15:07
To dobrze, że ja praktycznie nie korzystam z YT. Jestem spokojniejszy :).
Na kartach czasu są same śmieci, ale jak wyszukasz mniej znanych youtuberów, którzy czegoś uczą, to przydaje się pakiet youtube. :?
 #1075765  autor: iphoneski
 09 lip 2019, 16:10
marcin19883 pisze:
09 lip 2019, 14:44
U mnie też ściąga z pakietów. Zgłoszenie dałem, ale w odpowiedzi otrzymałem info, że wszystko gra. :(
Dlatego ja nie mam zaufania do pakietów na konkretne usługi. Do dziś pamiętam jak w Plushu miałem mieć niby Messenger bez limitu. Pogadałem z 3 godziny i poszedł cały pakiet neta, Ipla to samo. W T-M też czytałem o problemach z pakietem video, w Play też coś chyba było.
 #1075773  autor: Karlos20
 09 lip 2019, 19:35
Prawdziwie nielimitowany YT w wysokiej rozdzielczości na telefon jest tylko w jednej taryfie/ofercie/sieci. Zgadnijcie w jakiej :) Na pewno nie w PLAY :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1075801  autor: bolek2004
 09 lip 2019, 23:41
Przełożyłem do smartfona kartę z pnk rwk ze stanem konta 0zł, włączoną promocją yt, do tego na koncie żadnych dodatkowych pakietów netu, ani płatnych, ani z coca coli, nic i yt przez apkę chodzi jak wściekły:)
 #1076039  autor: Robin560
 12 lip 2019, 19:28
Karlos20 pisze:
09 lip 2019, 19:35
Prawdziwie nielimitowany YT w wysokiej rozdzielczości na telefon jest tylko w jednej taryfie/ofercie/sieci. Zgadnijcie w jakiej :) Na pewno nie w PLAY :)
orange flex z video pass? :D

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1076118  autor: przemo_one
 14 lip 2019, 12:40
W historii połączeń Play24 (www) widnieje, że nalicza mi za transfer danych z pakietu płatnego, ale godziny i daty są bez sensu, bo w tym czasie telefonu nikt nie używał. Analogicznie, jak wczoraj rano korzystałem z YT, to brak o tym informacji w historii połączeń. Moja taryfa to OdNowa.
 #1076122  autor: bolek2004
 14 lip 2019, 14:16
U mnie w pnk rwk, brak jakiejkolwiek wzmianki w historii połączeń odnośnie transferu, mimo że z pakietu yt zeszło koło 3gb. Wygląda to tak jakby w ostatnich 30 dniach nie było żadnego ruchu na numerze.
 #1076273  autor: Pawrzes
 16 lip 2019, 16:45
Rozliczanie tego pakietu to skandal. Zdarza się, że tyle samo zjada danych równocześnie z pakietu internetowego jak i YouTube. Dziś testowo też sprawdziłem: synchronizacja i dane w tle wyłączone, po uruchomieniu wyłącznie apki YouTube i obejrzeniu jednego testu Mobzilli wg bilingu z pakietu YouTube pobrało tylko 1,2 MB a pakietu płatnego 86 MB :-/

Pozdrawiam
 #1076288  autor: kozien70
 16 lip 2019, 19:38
U mnie na bilingu w ogóle nie widać osobnej pozycji z transmisji danych z wykorzystaniem pakietu yt. A gdy chcę sprawdzić zużycie pakietu kodem *632# to po iluś sekundach otrzymuję informację o problemie z połączeniem lub niepoprawnym kodzie MMI
:?
Oczywiście transmisja danych z yt zżarła mi kawał pakietu podstawowego. Zgłoszenie poszło przez Play24, oddzwoniła panienka, chyba przez 10 minut zadawała mi szczegółowe pytania (jak, kiedy, ile używałem). Było to w zeszłym tygodniu, oczywiście nadal nic się nie zmieniło i jest źle.
Taryfa RBM SieMa na Kartę.
 #1076348  autor: jarekt
 17 lip 2019, 12:39
@kozien70, kod *632# jest obsługiwany/rozwiązany w bardzo nietypowy sposób przez system.

Po wpisaniu kodu system najpierw zwraca informację w pierwszym okienku, że jest sprawdzany stan pakietu YT, a po chwili (sekundy) pojawia się drugie okienko z właściwa informacją (zamiast od razu w pierwszym okienku podać jego stan, gdy system taką informacje przygotuje).

Takie działanie powoduje problem na części urządzeń, które takiego sposobu działania kodu USSD nie przewidziały (2 okienka informacyjne), dodatkowo pogłębiający się na urządzeniach LTE - po wpisaniu kodu USSD, urządzenie przełącza tryb z LTE na 3G (w LTE są problemy z USSD), a po pojawieniu się zwrotnej informacji, LTE jest ponownie włączane, ale właśnie urządzenie nie wie, że nadchodzi jeszcze jedna informacja od opa, ta właściwa. No i ona nie dochodzi, bo LTE... (np. błąd MMI się pojawia). Pomaga ręczne wyłączenie LTE na czas obsługi tego kodu.

@marcz12345, nie odpisałem Ci na PW, bo masz zablokowane przyjmowanie PW, ale i tak nie podałbym sposobu, gdyby był :). Przykro mi.
 #1076375  autor: Pawrzes
 17 lip 2019, 19:43
@kozien70, połączenia w bilingu z YT są opisane TRANSMISJA DANYCH KRAJ Połączenie bezpłatne

Dziś sprawdziłem na karcie z groszami i 39 MB w taryfie odNowa w tablecie 3G jak działa ten pakiet. Nie wyłączałem synchronizacji czy danych w tle. Liczyłem na wyczyszczenie konta a tu niespodzianka: z pakietu internetowego system pobrał tylko niecały 1 MB a ponad 550 MB pobrało z pakietu YouTube :o Poprawili prawidłowe odróżnianie transmisji?

Pozdrawiam
 #1076408  autor: kozien70
 18 lip 2019, 01:16
@jarekt , @Pawrzes - dzięki panowie. W przeciwieństwie do konsultantów, Wy pomogliście rozwiązać problem. Po przełączeniu na 3G kod sprawdzający działa poprawnie, a dzięki @Pawrzes wiem już, które to wskazania w bilingu.
Szkoda, ze konsultanta po kilku dniach od zgłoszenia stać było tylko na zamknięcie sprawy z adnotacją: Problem po stronie telefonu.