@babciagienia1p
Nie wiem co im napisałaś, ale ich ogólnikowa odpowiedź, w której nie ma ŻADNYCH konkretów, kwalifikuje się do ponowienia Reklamacji, a w razie powtórki z ich strony, do
zgłoszenie do UKE
W skrócie napisałbym, koniecznie powołując się wielokrotnie na Regulamin, jakoś tak:
Ponieważ otrzymana ogólnikowa odpowiedź nie odnosi w żaden sposób do mojego przypadku, proszę o ponowne wnikliwe i rzetelne rozpatrzenie poniższej reklamacji na bazie Regulaminu (tu podajesz nazwę)
(Tu podajesz dokładny opis sytuacji oraz cytujesz odpowiedni punkt Regulaminu, który nie został spełniony przez Plus/Plush.)
Ponieważ moje powyżej opisane działanie było zgodne z Regulaminem, promocja powinna być aktywowana zgodnie z Regulaminem pkt. (tu podajesz).
Zatem wnoszę o naprawienie błędu systemu Plus i ręczne aktywowanie Promocji dla mojego numeru (XYZ).