DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
 #1078171  autor: wasylek
 11 sie 2019, 10:33
neotele pisze:
11 sie 2019, 04:23
Czy po przeniesieniu numeru do Nowy Plush na Kartę i po aktywacji promocji rwk (kodem *136*11*10# ), jeszcze przed zasileniem, które byłoby zrobione później, można od razu aktywować 30GB na wakacje?
Tak, możesz aktywować przed doładowaniem 3x10gb, jak podeślesz na PW numer który przeniosłeś do plusha to mogę cię poleci i ja oraz ty otrzymamy po 5gb internetu.
 #1078236  autor: neotele
 12 sie 2019, 08:10
Wg Regulaminu "Pakiet internetowy zostanie aktywowany na koncie w ciągu 72 godzin od momentu włączenia Promocji".
Ile czasu faktycznie trwało to u Was?
 #1078345  autor: neotele
 13 sie 2019, 10:53
Czy poza aplikacją (której nie mam możliwości zainstalować) można gdzieś zobaczyć stan zużycia tego pakietu 3x10GB ?
 #1078350  autor: wasylek
 13 sie 2019, 11:06
neotele pisze:
13 sie 2019, 10:53
Czy poza aplikacją (której nie mam możliwości zainstalować) można gdzieś zobaczyć stan zużycia tego pakietu 3x10GB ?
pod *121# nie ma takiej informacji?
 #1078352  autor: Karlos20
 13 sie 2019, 11:10
Nie ma. Tylko w aplikacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1078353  autor: neotele
 13 sie 2019, 11:10
wasylek pisze:pod *121# nie ma takiej informacji?
Tego pakietu tu nie ma.
Wg Regulaminu powinno być Info pod *136# , ale tu jest tylko informacja o aktywnej promocji, bez informacji o zużyciu:
Aktywne promocje: GB za darmo na wakacje
 #1078429  autor: abrams
 13 sie 2019, 21:16
abrams pisze:
22 lip 2019, 21:00
Czy po zużyciu 10GB wejdę w lejek czy zje mi złotówki z konta ?
Więc dla tych co nie korzystają z apki (bo *136# jednak pomimo zapisu w regulaminie, nie pokazuje zużycia) to po zużyciu 10GB przed czasem, nie zjada złotówek tylko wchodzi w lejek (karta tylko z 3x10GB bez innych pakietów internetu) i tak będzie i za drugim razem. Uważać należy dopiero za trzecim razem, bo wtedy brak lejka (i działa pkt.12 regulaminu, wtedy będzie faktyczny upływ ważności pakietu).

@neotele, niestety kod *136# nie pokazuje, opisałem to tutaj
viewtopic.php?f=76&t=129060&start=75#p1076764
Najlepiej zainstalować jakiś sofcik do mierzenia zużycia GB ale jak uruchomisz najnowszą promocję Plusa, czyli 50GB
viewtopic.php?f=76&t=129357&p=1078428#p1077849
to tuaj *121# już pokazuje OK
 #1078436  autor: neotele
 13 sie 2019, 21:52
abrams pisze:Uważać należy dopiero za trzecim razem, bo wtedy brak lejka (i działa pkt.12 regulaminu, wtedy będzie faktyczny upływ ważności pakietu).
Każdy pakiet 10 GB ma 30-dniowy Okres Ważności Pakietu, więc jeśli przemielisz ostanie 10 GB w np. 22 dni, to zgodnie z Regulaminem (jak poniżej) przez kolejne 8 dni będziesz jeszcze miał lejek.
8. Po przekroczeniu jednostek dostępnych w ramach Pakietu internetowego lub innych pakietów internetowych aktywnych na koncie Abonenta w danym Okresie Ważności Pakietu, prędkość transmisji danych zostanie ograniczona i nie będzie wyższa niż 32 kb/s. Abonent nie zostanie obciążony dodatkową opłatą za transmisję. Abonent zostanie poinformowany o zmianie parametrów transmisji danych za pomocą wiadomości SMS.
 #1078775  autor: abrams
 18 sie 2019, 12:36
TomLee: te początkowe 6 GB przez ile dni jest do wykorzystania?
abrams: jest 15 dni czyli tyle ile jest ważne konto
asdaf: Kupiłem na alle komplet 10 kart Plusha. 8 kart po aktywacji miało ważność 14 dni ale dwie miały ważność tylko 6 dni i tyle samo ważności miał bonus
smt017: Bonus (6GB na start) jest ważny tyle dni co starter po uruchomieniu np. starter ważny 14 dni bonus tyle samo.

Ważność konta czy bonusu może zależeć od karty (data wydania, seria itp), tak jak napisał 'asdaf' ale chciałbym wyjaśnić różnice: u mnie 15 dni a inni podają, że 14 dni.

Gdy nowy starter Plusha z 6GB promo aktywowałem 04.08.2019 godz.20:11, to *100# pokazał ważność konta "...do dnia 19-08-2019 godz.20:10" czyli 15 dni a nie 14.

1. Wg mnie jest tak, jak w Play, z tym że Play podaje zawsze godzinę na koniec dnia 23:59 np. "...do 15.04.2019 godz. 23:59" ale Plush wylicza to dokładniej, co do minuty :)
2. Czy może jest tak jak w TMobile, gdzie podają datę końca (bez godziny np. konta) "....do 15.04.2019" a faktycznie jest to dzień wcześniej czyli do 14.04.2019 do północy.

Jak to jest w Plus/Plush na kartę i na jakiej podstawie podajecie te 14 a nie 15 dni ?
 #1078828  autor: Remington
 19 sie 2019, 09:23
W Plusie ważność pakietów zawsze jest liczona w godzinach. Trzeba sprawdzać w regulaminach na ile godzin jest jakiś pakiet/bonus/promocja.
 #1078943  autor: asdaf
 21 sie 2019, 09:14
"Aktywne promocje: GB za darmo na wakacje (783639) 21-08-2019 22:01, Plush Rok Waznosci Konta - znacznik 22-06-2020 18:37, Rabat Video 30 dni, Plush Internet Promo BS."
783639 ? MB, kB? Dobrze, że naprawili błąd tylko zapomnieli wstawić jednostek. ;)
 #1078946  autor: asdaf
 21 sie 2019, 10:25
neotele pisze:
21 sie 2019, 09:48
Analogicznie do innych pakietów, podają w KB.
(Nie oczekiwałbym, że będą to GB :D )

Przecież napisali: "GB za darmo na wakacje" :D
W apce mam w tym samym czasie 1,17GB a jeszcze wczoraj wieczorem było 0. :D
 #1079750  autor: adbadbad
 03 wrz 2019, 12:39
Przez pomyłkę wyłączyłem w aplikacji pakiet internet za darmo na lato 3x 10GB, obecny pakiet mam wazny do 10 wrzesnia, jak moge sprawdzic czy nadal mam te GB do 10 wrzesnia czy w momencie wylaczenia promocji przepadły???
 #1079754  autor: neotele
 03 wrz 2019, 13:08
Pod kodem *136# masz informację o dacie końca aktualnego pakietu 10GB.

Skoro wyłączyłeś w aplikacji, to spróbuj ew. włączyć ponownie w aplikacji.
Ew. poczatuj/porozmawiaj z BOK.

Możesz ostatecznie, gdy BOK nie pomoże, spróbować ponownie aktywować promocję kodem 136*11*8959#
 #1080121  autor: abrams
 10 wrz 2019, 00:45
@mkwidczynski, ja włączyłem dzisiaj kolejną kartę, bo chcę mieć jeszcze GB na grudzień (a mam też jeszcze wcześniejszą, na którą powinno wpaść jeszcze 2x10GB). Z tego co sam zinterpretowałem z regulaminu i potwierdziłem w internecie (m.in. odpowiedź dyżurnej obsługi Plusha na ich forum.
Więc na 99,99% jestem przekonany, że nie przepadną ponieważ do 10.09.2019 jest czas na uruchomienie promocji a nie na wykorzystanie 3x10GB (u mnie będą wpadać: 09.09.19 (już są) 09.10.19 i 09.11.19) .

Podobnie jest z uruchomieniem promo 50GB na YouTube *121*11*50# w terminie najpóźniej do 30.09.2019 (planuję uruchomić 29.09) aby przez 60 dni móc z tego korzystać.
http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... ouTube.pdf

ps. info o promo 3x10 GB już znikneło ze strony https://www.plushbezlimitu.pl/
  • Strona 5 z 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7