Tak jest w tej "sieci" NIEPRZERWANIE od ponad 5 lat, kiedy coś tam w systemach mocno powymieniali (o soft chodzi).
Przy czym dotyczy to przede wszystkim prepaida, ale to się czasami przenosi na abo i inne aspekty tej "sieci", choćby z tego względu że wspólnym mianownikiem tego wszystkiego są ludzie (pracownicy T-Mobile), konsultanci, itp., którzy czasami mają dość tego wszystkiego (sam jestem wielokrotnie świadkiem jak znajomy/znajoma wyżywa się do słuchawki czy w zgłoszeniu/mailu - pomagam pisać ale zawsze coś emocjonalnego dorzucą od siebie) i obrywa się potem abonamenciarzom w różny sposób.
Ale konsule też są sobie winni, bo obiecują poprawę systemu (jakiegoś konkretnego aspektu jego błędnego działania) setny raz z rzędu (czy tysięczny) w tej samej sprawie (więc wiedzą co i jak), mimo że już od dawna (od kilku lat) wiedzą, że to są kłamstwa i nikt niczego nigdy nie poprawił, nie poprawia i na 99% nie poprawi.
Być może mają na okrągło pistolet do głowy przystawiony i musza kłamać, być może co tydzień wymienia się pracowników w T-Mobile i zawsze to jest dla nich pierwszy raz - odpisują w dobrej wierze, zwłaszcza że przełożony powiedział, że znają problem i lada moment go naprawią. Można by to wszystko jeszcze tłumaczyć na kilka innych dziwnych sposobów, ale wszystkie one bardzo źle świadczą lub świadczyłyby o T-Mobile.
Przez lata (nie dni, miesięcy czy kwartałów tylko właśnie przez 5-6 lat) tych zaniedbań i nic nierobienia z tym, to jest dla mnie sieć czwartej kategorii, po wszystkich z W3 (Orange, Play, Plus) ich submarkach, po MVNO i po innych nowościach i wynalazkach, dlatego nazywam ich powyżej "siecią" a nie siecią.
Jeśli ktoś ma abo w T-Mobile i sobie akurat chwali, to niech nie bierze tych powyższych uwag do siebie - to nie jest nic osobistego
.