DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1058617  autor: zoltan666
 07 gru 2018, 23:39
Sms z potwierdzeniem włączenia pakietu otrzymałem dziś rano, choć te 5 GB otrzymałem wczoraj wieczorem, kilka minut po aktywacji. Informują, że mogę korzystać z pakietu bezterminowo, choć obawiam się, że po 30 dniach pakiet zniknie. Numer w taryfie odNOWA.
 #1058765  autor: jarekt
 09 gru 2018, 11:39
Jeśli na danym numerze odbierzemy 5GB, i spróbujemy odebrać kolejne 5GB (za kolejny, oczywiście inny i niewykorzystany, powiedzmy 2. kod), to otrzymamy komunikat:
Wpisany przez Ciebie kod zostal juz wykorzystany.
Jeśli po tej próbie spróbujemy ten 2. kod wykorzystać na odebranie 5GB na innym numerze (który jeszcze 5GB nie odebrał), to kod okaże się poprawny i 5GB wskoczy.

Komunikat o błędnym kodzie jest więc fałszywy i wprowadzający w błąd (nie wiesz czy kod jest błędny przy pierwszym odebraniu 5GB, czy 2. raz próbujesz 5GB odebrać na dobry kod) i powinien raczej brzmieć "Już skorzystałeś z promocji 5GB na Święta - użyj kodu na innym numerze".

Nie ma też znaczenia czy zmieniono taryfę/submarkę na numerze po wykorzystaniu pierwszych 5GB - 2. raz 5GB nie da się odebrać.

Czyli jest w systemie zaimplementowana prosta metoda na sprawdzenie czy skorzystano z promocji: sprawdzane jest czy dany numer odebrał 5GB i nic więcej.
Co ciekawe takiej prostej i banalnej metody weryfikacji nie zrobiono przy odbieraniu bonusu MNP i kolejnych próbach zrobienia tego samego na tym samym numerze...

jarekt pisze:
07 gru 2018, 01:31
Według mnie powinni te problemy usunąć i dać wtedy kolejną pulę tych kodów, przynajmniej tak dużą jak pierwsza ale najlepiej 2-3 razy większą.
No bo trochę (albo nawet bardzo) wstyd i obciach z tą promocją...
Tak jakby ktoś sobie wziął te uwagi do serca :)...
 #1058803  autor: jarekt
 09 gru 2018, 15:16
@TomekErek, oczywiście. Do 23. grudnia (do godziny 23:59) możesz.

Jedyny moment, w którym można coś stracić za gapiostwo i opieszałość, to moment odbioru małego kodu (pierwszego kodu) w apce.

Nie zapisanie sobie tego kodu (np. w notatniku) natychmiast po jego odczycie/otrzymaniu/odebraniu może już po kilku sekundach spowodować jego utratę, bo kod znika bezpowrotnie w wyniku wykonania wielu czynności (lub powstania pewnych zdarzeń w fonie), których nie będę tu wymieniał.

Kod należy po prostu natychmiast gdzieś zapisać/zapamiętać. Inaczej mogą być kłopoty...

Zresztą ostrzega o tym wyraźnie regulamin akcji:
§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI pisze:4. Kod z wiadomości pull jest jednorazowym kodem, który należy natychmiast wykorzystać lub zapisać. W przypadku braku jego natychmiastowego wykorzystania (zapisania) kod przepada bezpowrotnie.
 #1058809  autor: TomekErek
 09 gru 2018, 15:29
Dzieki za info. Czytałem nawet krótki regulamin tej promocji no i nie było żadnej wzmianki o tym, że wygenerowany już na swietazplay.pl kod ważny jest tylko przez ileś tam godzin.

Na chwilę obecną mam jeszcze w dual simie kartę z Rebtela i ten darmowy 1GB spokojnie mi wystarcza (bo i na uczelni i w pracy i w domu mam wifi) więc 22 grudnia wyślę smsa z karty Play no i będę miał neta na kolejny miesiąc za free :D

I dopiero na koniec stycznia się będę martwić co dalej (no ale już w głowie mam MNP z Rebtela do Faktu pod koniec grudnia :p )
 #1058819  autor: jarekt
 09 gru 2018, 15:42
Dodam jeszcze dla jasności, że Drugi/Duży KOD na 5GB (otrzymany za pierwszy/mały kod podany na stronie swietazplay.pl i po wybraniu prezentu 5GB) nie musimy ewentualnie zapisywać/zapamiętywać, bo jest on już na stałe powiązany z pierwszym/małym kodem.

Jeśli Drugi/Duży KOD zgubimy jakimś cudem, to jeszcze raz podajemy pierwszy/mały kod na stronie swietazplay.pl i bez wybierania prezentu (nie będzie to nawet możliwe) od razu pojawi się ponownie kod na wybrany wcześniej prezent czyli 5GB. Nie ma również znaczenia czy KODy na dane prezenty się skończyły - KOD na nasz prezent nie przepada.

Także kluczowe jest tylko zapamiętanie pierwszego/małego kodu, który pojawił się w apce.
Oczywiście nie czekamy z wygenerowaniem Dużego KODu na 5GB do 22 czy 23 grudnia - jest limit na prezenty i już raz się wyczerpał ale na szczęście organizator i Play dorzucili kolejna pulę. Prezent odbieramy najszybciej jak się da. No chyba, że jesteśmy mocno niezdecydowani, a mały kod mamy tylko jeden...
 #1058890  autor: Ryszard Lubicz
 10 gru 2018, 06:11
A mi nadala wyskakuje " odebrales juz swoj voucher" chociaz zadne gb nie doszly. P24 najnowsza wersja, zgody wyrazone I nic. Zglaszalem na fb do Play I nie potrafia mi pomoc. Bok nawet mi dal 10 zl rekompensaty ale 5gb jak nie bylo tak nie ma.

Grażynko wybacz...
 #1058921  autor: jarekt
 10 gru 2018, 14:15
Obecnie wyczerpały się kolejny (drugi) raz KODy na 5GB.
Dzisiaj wbijałem ponad 30 KODów na 5GB i wszystkie numery dostały po kilkudziesięciu sekundach 5GB (i 3 SMSy).

@Vieslaw, przy odbieraniu KODu zniżkowego na FlixBusa powinien być link do regulaminu ze szczegółami (ja nie odbierałem, ani nikt z rodziny więc nie mam do niego w tym momencie dostępu).
Pewnie jest ważny do minimum 23 grudnia, ale regulamin może to rozszerzyć na dłuższy okres albo nawet bezterminowo (tak było np. w zeszłym roku z Tidalem na 3 miesiące na Święta - KOD ma ważność bezterminową).
 #1058999  autor: zoltan666
 10 gru 2018, 23:38
jarekt pisze:
09 gru 2018, 15:16
Jedyny moment, w którym można coś stracić za gapiostwo i opieszałość, to moment odbioru małego kodu (pierwszego kodu) w apce.

Nie zapisanie sobie tego kodu (np. w notatniku) natychmiast po jego odczycie/otrzymaniu/odebraniu może już po kilku sekundach spowodować jego utratę, bo kod znika bezpowrotnie w wyniku wykonania wielu czynności (lub powstania pewnych zdarzeń w fonie), których nie będę tu wymieniał.

Kod należy po prostu natychmiast gdzieś zapisać/zapamiętać. Inaczej mogą być kłopoty...

Zresztą ostrzega o tym wyraźnie regulamin akcji:
§ 2. WARUNKI UCZESTNICTWA W AKCJI pisze:4. Kod z wiadomości pull jest jednorazowym kodem, który należy natychmiast wykorzystać lub zapisać. W przypadku braku jego natychmiastowego wykorzystania (zapisania) kod przepada bezpowrotnie.
Właśnie zauważyłem, że ten kod jest do odczytania także w Play24 w Wiadomościach.
 #1059029  autor: jarekt
 11 gru 2018, 10:16
Jak na razie była tylko jedna mała pula i się wyczerpała już 5 dni temu po kilkunastu godzinach od startu promocji (2. dnia promocji).
Myślę, że jeszcze dorzucą.


---edit---
UWAGA!!! - nie było niespodzianki i 5GB z tej promocji przedłuża SKUTECZNIE stare GB, które mieliśmy na koncie.
Sprawdzone i potwierdzone na kilkunastu numerach.

Więc nie tylko dostajemy 5GB gratis, ale oszczędzamy np. 5zł na dodatkowy pakiet MB/GB potrzebny do przedłużenia swoich uzbieranych GB na kolejny miesiąc czyli do stycznia.

Pozostaje więc jeszcze kwestia czy tak zsumowane GB, a przynajmniej te 5GB z tej promo, zostaną skutecznie przedłużone za miesiąc, gdy je spróbujemy przedłużyć do lutego (i potem na kolejne miesiące) innymi MB/GB, np. pakietem 600MB/5zł.