DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1122724  autor: Window
 02 paź 2021, 13:27
Możesz aktywować Promocyjny Pakiet Internetowy 100 GB za jedyne 10 zł na 30 dni
Włącz promocję kodem *222*2*100# lub po zalogowaniu na swoje konto w Virgin Mobile - zrób to do 31.12.2021
W Promocji można wykorzystać max. 3 x100 GB/30 dni. Aktywacja od 1.10 do 31.12.2021, wykorzystanie do 30.01.2022.
Regulamin:
https://virginmobile.pl/media/documents ... 0.2021.pdf
 #1122752  autor: Karlos20
 03 paź 2021, 05:08
A co z obecnymi Abonentami, którzy pierwszy pakiet odpalili np pod koniec lipca? Aby z tego skorzystać, muszą zużyć te 100GB, wyłączyć promkę i ponownie ją aktywować, czy aktywny w październiku 3-ci pakiet 100GB odnowi się automatycznie w listopadzie i grudniu?

Pragnę dodać, iż warto tą promkę odpalić na starej taryfie 2012, po wymianie karty aktywnej w systemie billingowym Playa, na nową z systemu Virgin i wjazdem do LTE (ja za zasilenie 20 zł, doładowali mi 10 zł gratis +100MB).
 #1122917  autor: Karlos20
 07 paź 2021, 08:18
gringo: promka odnawia się co 30 dni. Więc tylko 01.10 była opcja, aby móc otrzymać 4 paczki po 100GB: 1.10, 31.10. 30.11 i 30.12 ważna do 30.01.2022. Aktualnie można otrzymać max 3 paczki, o ile pierwszy włączymy max do 31.10.
Jest jeszcze jeden problem z tą promocją: regulamin mówi o możliwości ponownej aktywacji promocji, jeśli ją wyłączymy. Pytanie: czy można ją włączyć od razu po jej wyłączeniu, czy mamy czekać do końca ważności poprzedniej paczki...
Przy pakietach zintegrowanych np. GIGADAJE, dezaktywujemy odnowienie usługi, a nowej opcji, np. Mini3 / 9 itp. nie włączymy od razu.
Virgin jest bardziej zagmatwany niż Play Na Kartę.
 #1123533  autor: lee
 20 paź 2021, 19:02
Witam. Virgin spamuje mi najpierw smsem a ostatnio mailem żebym włączył ten pakiet w starej taryfie 2012.
Nie wiem co mam o tym sądzić.
Pozdrawiam
 #1123582  autor: Karlos20
 21 paź 2021, 22:36
lee: aby włączyć 100GB za dychę w taryfie 2012, trzeba wymienić kartę SIM, korzystającą z nowej platformy Virgin. Wymiana jest darmowa.
Po wymianie, ruszy LTE, zachowasz kasę, ważność konta, bonus +50% za każde zasilenie oraz taryfę 2012. Dodatkowo otrzymasz gratisowe 10GB. Więcej na PW (napisałem wiadomość).
 #1123584  autor: lee
 22 paź 2021, 07:03
Karlos20

Dzięki za odpowiedź tu i na PW. Wymieniałem już obie karty VM bo potrzebowałem mniejszą kartę SIM do telefonów. Czy można jakoś "łopatologicznie" sprawdzić po numerze seryjnym karty SIM czy wszystkie wymieniane karty 3w1 logują do LTE?

EDIT:
Telefon – usługi
https://www5.zippyshare.com/v/ah9BZZJ2/file.html