DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki BlackBerry oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki BlackBerry oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.

Moderator: Moderatorzy

 #766772  autor: didek99
 01 gru 2014, 21:02
Witam,
Oddałem telefon do naprawy na gwarancje dnia 16.10.2014 roku . Oddawałem go już drugi raz, ponieważ gdy go pierwszy raz oddałem usterka nie została usunięta. :(
Telefon kupiłem na allegro od osoby prywatnej, miałem do niego gwarancje i po pewnym czasie się ona przydała... . Gdy oddałem telefon za pierwszym razem tak jak mi mówiono wrócił po 14 dniach roboczych(3 tygodnie). Teraz gdy oddałem dnia 16.10.2014 roku tak dotąd nie otrzymałem telefonu. Gdy byłem w salonie Play powiedziano mi że telefonu nie ma jeszcze, napisano też e-maila do komisu, z którym współpracują. Jak na razie czekam na odpowiedź .
Czy jeśli telefon został zgubiony mogę się spodziewać jakiegoś zadośćuczynienia? Interesuje mnie to czy dostane w zamian taki sam model telefon czy może dostane telefon o podobnej wartości?

Pozdrawiam. :-)
 #767005  autor: kerim36
 02 gru 2014, 18:24
didek99 pisze:napisano też e-maila do komisu, z którym współpracują
ale co ten komis ma do rzeczy??
telefon na gwarancji powinien trafic do serwisu autoryzowanego, tam naprawa ma przypisany jakis nr i po tym numerze lub nr imei sprzetu zazwyczaj mozna sprawdzic jakie sa losy

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl
 #767044  autor: didek99
 02 gru 2014, 19:25
On trafił do serwisu autoryzowanego. Po prostu napisali e-maila do tego serwisu co się aktualnie dzieje z telefonem. I jak na razie to czekam na odpowiedź. Wiem że jest taka strona co można sprawdzić co się aktualnie dzieje z tym telefonem, ale gdy wpisuje nr imei (bo tak trzeba tam wpisać) to nic mi nie wyświetla, po prostu brak informacji...