DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z systemami mobilnymi Apple'a
Wszystko, co związane z systemami mobilnymi Apple'a

Moderator: Moderatorzy

 #903327  autor: wlkp
 03 sty 2017, 14:24
Witajcie



Mam problem,a właściwie córka z iPhone 6 z Orange .Od jakiegoś czasu ma problemy z wi-fi,ciągłe rozłączanie lub nie łączy się wcale,czasami zacznie działać po chwili już nie łapie sieci .Dodam że inne smartfony oraz inny sprzęt nie ma najmniejszego problemu czy po kablu czy po wi-fi . Czy ktoś ma podobne problemy,lub ma jakiś pomysł gdzie problem ? Jak dojdzie do samego routera działa lepiej i łapie sieć .



Przy okazji mam pytanie,jak w końcu jest z tą gwarancją na tego iPhona,ile wynosi ?Jak pisałem smartfon pochodzi z sieci Orange,w Grudniu minęło 12 miesięcy od zakupu,był brany na firmę więc ile jest gwarancji 12 czy 24 miesiące ? Dodatkowo płacę co miesiąc doliczone do abonamentu jakieś ubezpieczenie - kilka zł,jak to powiedzieli w Orange w razie uszkodzenia mam jakąś darmową naprawę przez 2 lata od zakupu .Więc w razie gdyby była to usterka samego iPhona pewnie oddam go do naprawy ,tylko czy nie będzie problemu z gwarancją ,i pytanie gdzie to oddać do salonu ? Kupiony był przez internet .Miał ktoś taką sytuację,jak się to skończyło,bo wiadomo przed zakupem wszystko mówią słodko,a jak przyjdzie co do czego to wypną się i tyle..
 #903329  autor: Maly745
 03 sty 2017, 14:40
Powiem Ci że jeśli chcesz zgłosić iPhona do naprawy gwarancyjnej najlepiej zadzwoń do Cortlandu ( +48222570002 ) oni sprawdzą gwarancję która w Polsce obowiązuje przez 24 miesiące, i podeślą na własny koszt kuriera i telefon wymienią Ci na nowy gdyż w Polsce rzadko zdarza się naprawianie iPhonów, nigdy nie korzystaj z gwarancji u operatora bo oni naprawiają iPhony w swoich serwisach. Ja miałem awarię w 14 miesiącu użytkowania wysłałem do cortlandu przysłali nowy w ciągu 10dni i jestem zadowolony.

Obrazek
 #904350  autor: wlkp
 09 sty 2017, 12:52
Dodzwoniłem się dziś,czekałem dobre 30 minut na infolini na połączenie .Dowiedziałem się tyle że z gwarancji nic nie bedzie,rok minął w Grudniu od zakupu,a telefon był brany na firmę i obowiązuje rok gwarancji,więc nici z tego .Jeszcze sprawdzę ,zrobię przywracanie ustawień fabrycznych ,może to pomoże ,a jak nie mam niby wykupione ubezpieczenie jakie dawali w Orange w razie awarii,czy uszkodzenia,płace pare zł dodatkowo miesięcznie,zobaczymy co to warte jest .Korzystał ktoś z was z takiego ubezpieczenia wraz z zakupem nowego telefonu z Orange,gdzie to trzeba zgłosić taką naprawę,w salonie na infolini operatora ?

Mało tego ,nawet simlocka mam założonego na Iphonie 6 z Orange,bo sprawdzałem ,masakra ta firma .
 #904358  autor: pakierhakierxd
 09 sty 2017, 13:57
To lipa bo byś skorzystał z niezgodności z umową 2 lata, lipa ze Apple ma roczna gw

Wysłane z mojego FRD-L09 przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam :)
 #904364  autor: DerTolleMajor
 09 sty 2017, 14:28
Skorzystaj z rękojmi, co do zasady 2 lata, chyba że została skrócona w umowie, musisz sprawdzić.

c35i; c45i; 3310; 6310i; t610; v360; gx17; k600i; n73; p1i; i900 omnia; c905; hero; v3; 9700; e52; 9780; 9800; F480; Nexus 4; One (M7); Moto G; iPhone SE; Xcover 3; s7 ---> S9 Plus + J5 (2017) + 9900
 #904380  autor: wlkp
 09 sty 2017, 15:39
Rękojmia jest ale jak kupisz na osobę prywatną,na firmę niestety nie .
 #904385  autor: DerTolleMajor
 09 sty 2017, 16:13
Tak jak napisałem wyżej, rękojmia między przedsiębiorcami obowiązuje, chyba że została wyłączona albo skrócona, więc warto sprawdzić, jak jest w umowie.

c35i; c45i; 3310; 6310i; t610; v360; gx17; k600i; n73; p1i; i900 omnia; c905; hero; v3; 9700; e52; 9780; 9800; F480; Nexus 4; One (M7); Moto G; iPhone SE; Xcover 3; s7 ---> S9 Plus + J5 (2017) + 9900
 #904809  autor: Maly745
 12 sty 2017, 09:17
A kto Ci kazał mówić że kupiłeś na firmę, Apple nie sprawdza faktur tylko po serialu kiedy był aktywowany i 2 lata od tej daty ja żadnych faktur nie przedstawiałem

Obrazek