DAJ CYNK
  • Wszystko, co związane z systemami mobilnymi Apple'a
Wszystko, co związane z systemami mobilnymi Apple'a

Moderator: Moderatorzy

 #883018  autor: grubaagnes
 17 sie 2016, 14:52
Witam,
Gryzie mnie jedna sprawa. Jeżeli zna się ktoś w tym temacie i mógłby udzielić mi odpowiedzi byłabym bardzo wdzięczna. Otóż sprawa tyczy się iPhone 5. Został on zakupiony od pewnej dziewczyny, która wylogowała przy nas z konta iCloud i wyzerowała telefon wraz z ustawieniami. Po sprzedaży powiedziała nam, że jak po uruchomieniu pojawi się prośba o wpisanie 4 cyfrowego kodu, to żeby wpisać cztery jedynki "1111". Uruchomiliśmy przy niej telefon po wyzerowaniu i wylogowaniu i rzeczywiście miała rację, pokazała się prośba o podanie tego kodu. Na zakupionym iPhone zostało założone nowe konto iCloud i jest użytkowany przez mojego chłopaka. Co kilka godzin (średnio max 3 razy dziennie) telefon prosi o podanie tego kodu składającego się z czterech liczb no i oczywiście po ponownym uruchomieniu. Mimo, że nie ustawialiśmy żadnego kodu. Wie ktoś o co może chodzić? średnio orientuje się w telefonach z Apple, mam z nimi styczność od stycznia 2016r. i średnio wiem dlaczego taka sytuacja występuje pomimo wylogowania i wyzerowania wraz z ustawieniami.
Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka
 #883044  autor: f0ku5
 17 sie 2016, 17:37
Po wyzerowaniu telefon nie ma prawa prosić o żaden wcześniej ustalony kod. Albo podróbka, albo nie został do końca przywrócony.
 #886994  autor: maniek0071
 12 wrz 2016, 10:56
@UP a może zamiast pisać głupoty to lepiej nic nie pisać ?

Telefonu z JB nie da się wyzerować z poziomu ustawień - po takim zabiegu nie wstanie i trzeba podłączyć pod itunes.
Simlock jest ściągany na serwerach apple - telefon nie prosi o żadne kody.

Najprawdopodobniej telefon nie został wyzerowany (ogólne->wyzeruj>wymaż zawartość i ustawienia) a jedynie zresetowano ustawienia (wyzeruj -> wszystkie ustawienia).

Wyzerowanie telefonu załatwi sprawę o ile Find my iphone jest wyłączone.