DAJ CYNK
  • Tu można pisać o wszystkim w jakikolwiek sposób - ale bez używania wulgaryzmów i obrażania innych.
Tu można pisać o wszystkim w jakikolwiek sposób - ale bez używania wulgaryzmów i obrażania innych.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 4 z 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
 #930388  autor: 3echo
 09 cze 2017, 10:34
Ma ktoś jeszcze konto w nest banku?Czy faktycznie jest na 100% darmowe.Najbardziej zależy mi na darmowych bankomatach,gdyż jadę na wakacje nad może a tam w większości same "wynalazki",gdzie za wyciągnięcie kasy w nieswoim bankomacie bóli się jak za woły.Jak z aplikacja na smartfona?
 #930395  autor: 3echo
 09 cze 2017, 11:33
Ktoś pisał że na przelewy trzeba długo czekać z innych banków.Prawda to?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 #930400  autor: 3echo
 09 cze 2017, 11:53
Ktoś czekał dwie doby robocze.Ale to może indywidualne przypadki.
Pytanie tylko czy trzeba zapewnić minimalny miesięczny wkład na koncie.


Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 #930402  autor: adacomp
 09 cze 2017, 12:35
3echo pisze:Ktoś czekał dwie doby robocze.Ale to może indywidualne przypadki.
Pytanie tylko czy trzeba zapewnić minimalny miesięczny wkład na koncie.


Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
nie trzeba
 #933227  autor: 3echo
 21 cze 2017, 14:28
Dziękuję za informacje.Konto założyłem 5 dni temu.Teraz czekam na kartę.Mam nadzieję,że dojdzie do mnie przed wyjazdem na urlop(1.07.2017)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 #933830  autor: Dorotea
 24 cze 2017, 10:52
opiekunnestbank pisze:Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.

Pozdrawiam,
Opiekun Klienta Nest Bank
nestbank.pl
Ja mam pytanie, kiedy zainwestujecie w obsługę klienta? Już na samym etapie połączenia słychać trzeszczenie (to chyba jakiś marny VoIP) i tym podobne zakłócenia. Dalej nie lepiej, konsultantka nie wiedziała jak rozwiązać banalny problem więc kazała zadzwonić w następnego dnia rano. Faktycznie pomogło, inna osoba lepiej sobie poradziła. Na szczęście sprawa nie była gardłowa.

Kolejne pytanie, dlaczego nie można samodzielnie ustalać limitów dla kart przez interfejs internetowy jak w innych bankach?

Jeszcze ciekawi mnie, czemu czynność taka jak zmiana pinu do karty jest płatna 5 zł i można wykonać ją tylko w bankomatach BZ WBK.


jjusti18 pisze:Nest bank jest ok, ale mi najbardziej ostatnio spodobała się oferta mbank. Zanim podejmę decyzję to jeszcze planuje zapoznać się z mbank opinie ponieważ, dzięki tej stronie można poznać dobrze ofertę banku i jego warunki. Jest to bardzo przydatny portal.
Tydzień bez zmiany regulaminu w Mbanku jest dla nich stracony. Poza tym prowizja za wypłatę mniej niż 100 zł i inne ukryte koszty. Nawet jak otworzysz konto w promocji (z darmowymi opcjami), to tylko kwestia czasu, kiedy zmienią regulamin i cennik. Nowy interfejs internetowy jest tragiczny. Całe szczęście, że przynajmniej można się do nich dodzwonić, mają normalna infolinię, a nie niewydarzony VoIP jak Nest Bank.

Karty brzydkie jak noc, ale Nest też teraz takie ma, wstyd wyjąć.
 #937942  autor: Dorotea
 11 lip 2017, 00:21
A jednak. Świeży mail:
Dzień dobry,
w serwisie transakcyjnym (bankowości elektronicznej) czeka na Ciebie wiadomość o zmianach w regulaminach. Zaloguj się i przeczytaj, co oraz dlaczego się zmienia.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
 #963075  autor: Jani22
 27 lis 2017, 14:08
Z darmowych to Nest Bank - oni od początku istnienia mają za darmo konto. Poza tym IdeaBank i BGŻ BNP Paribas mają darmowe konta. reszta banków bierze opłaty gdy np. nie wykonasz żadnej transakcji kartą albo gdy nie ma wpływu na konto.
  • Strona 4 z 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9