opiekunnestbank pisze:Gdyby pojawiły się jeszcze jakieś pytania, pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam,
Opiekun Klienta Nest Bank
nestbank.pl
Ja mam pytanie, kiedy zainwestujecie w obsługę klienta? Już na samym etapie połączenia słychać trzeszczenie (to chyba jakiś marny VoIP) i tym podobne zakłócenia. Dalej nie lepiej, konsultantka nie wiedziała jak rozwiązać banalny problem więc kazała zadzwonić w następnego dnia rano. Faktycznie pomogło, inna osoba lepiej sobie poradziła. Na szczęście sprawa nie była gardłowa.
Kolejne pytanie, dlaczego nie można samodzielnie ustalać limitów dla kart przez interfejs internetowy jak w innych bankach?
Jeszcze ciekawi mnie, czemu czynność taka jak zmiana pinu do karty jest płatna 5 zł i można wykonać ją tylko w bankomatach BZ WBK.
jjusti18 pisze:Nest bank jest ok, ale mi najbardziej ostatnio spodobała się oferta mbank. Zanim podejmę decyzję to jeszcze planuje zapoznać się z
mbank opinie ponieważ, dzięki tej stronie można poznać dobrze ofertę banku i jego warunki. Jest to bardzo przydatny portal.
Tydzień bez zmiany regulaminu w Mbanku jest dla nich stracony. Poza tym prowizja za wypłatę mniej niż 100 zł i inne ukryte koszty. Nawet jak otworzysz konto w promocji (z darmowymi opcjami), to tylko kwestia czasu, kiedy zmienią regulamin i cennik. Nowy interfejs internetowy jest tragiczny. Całe szczęście, że przynajmniej można się do nich dodzwonić, mają normalna infolinię, a nie niewydarzony VoIP jak Nest Bank.
Karty brzydkie jak noc, ale Nest też teraz takie ma, wstyd wyjąć.