Strona 1 z 1

Jak sprawdzić czy w systemie było "grzebane"?

Post:10 mar 2016, 19:56
autor: majkelo23
Witam.

Kupiłem niedawno telefon i strasznie się on tnie... Na dodatek przy próbie zmiany sposobu blokowania ekranu, z "przesunięcia" na "wzór", nie mogę tego zrobić. Po wybraniu opcji z menu po prostu pokazuje się czarny ekran i muszę przechodzić do głównego pulpitu za pomocą przycisku HOME i wyłączyć proces "ustawienia". Dodatkowo telefon łapie straszne lagi, mimo że przy takim wyposażeniu według mnie nie powinien.
Chcę ten telefon oddać na gwarancję, ale obawiam się, że poprzedni właściciel coś grzebał w systemie, a że mu nie poszło to sprzedał telefon. Jeśli coś tam było grzebane to zabiorą mi gwarancję. Chciałbym więc się upewnić, nim oddam telefon na gwarancję, czy czasem w serwisie zamiast naprawić telefon, nie zabiorą mi gwarancji. Jak sprawdzić czy w systemie nie było grzebane, tak żeby serwis się do niczego nie mógł przyczepić ??

Re: Jak sprawdzić czy w systemie było "grzebane"?

Post:10 mar 2016, 20:16
autor: cyanoone
Jaki to telefon. Jeśli android to poszukaj aplikacji super su. Jeszcze daj screena z informacji o telefonie.

Re: Jak sprawdzić czy w systemie było "grzebane"?

Post:10 mar 2016, 20:46
autor: majkelo23
Galaxy S4 i9506.

Jak już pobiorę tą aplikację to czego tam szukać dokładnie??

Już widzę na ostatnim screenie jakieś "KNOX", a to program to grzebania w telefonie jak się nie mylę...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Jak sprawdzić czy w systemie było "grzebane"?

Post:11 mar 2016, 10:14
autor: dario321
co do KNOX; http://www.samsung.com/pl/business/solu ... solutions/ to chyba o jakims zabezpieczeniu mowa...

Re: Jak sprawdzić czy w systemie było "grzebane"?

Post:11 mar 2016, 10:22
autor: majkelo23
Ok a jak finalnie sprawdzić czy ktoś tam grzebał?

Re: Jak sprawdzić czy w systemie było "grzebane"?

Post:11 mar 2016, 11:25
autor: dario321
odwiedz to forum; http://forum.android.com.pl/ tam znajdziesz odpowiedzi,wszelkie.pozdrawiam

Re: Jak sprawdzić czy w systemie było "grzebane"?

Post:11 mar 2016, 20:37
autor: cyanoone
Zrób aktualizacje. Potem ustawienia fabryczne. Na koniec usuń dane osobowe ze screena Amando ;)