Strona 2 z 2

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:26 sie 2018, 00:58
autor: TomLee
Zapłaciłem w postaci ściągnięcia tych 5 pln z KG. I tak mam na tej karcie ponad 400 PLN promocyjnych do wykorzystania.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:26 sie 2018, 07:49
autor: 24bis24
I sciagneli z KG 5zl?. W tej taryfie co masz jest taka usluga wymiana karty sim, koszt uslugi 5 zl?☺

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:26 sie 2018, 10:10
autor: matek451
Potwierdzam, karty a2mobile maja taką przypadłość, karta znajomej gubi go regularnie wg. sobie tylko znanego algorytmu, po kilku restartach telefonu zasięg wraca. Spróbuję sposobu @Remingtona. Swoja drogą powinni już to dawno naprawić .

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:26 sie 2018, 10:14
autor: TomLee
Ściągnęli. Regulaminu nie czytałem. Korzystam z usług Play płacąc minimalne kwoty więc jak zapłacę im 5 zł to nie stracę.

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:26 sie 2018, 10:50
autor: 24bis24
TomLee pisze:Korzystam z usług Play płacąc minimalne kwoty więc jak zapłacę im 5 zł to nie stracę.
ja nie wnikam czy stracisz ja chcę się dowiedzieć w jaki sposób ściągnęli z KG 5 zł za wymianę karty sim, jak to jest w ogóle możliwe od strony technicznej.

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:26 sie 2018, 11:41
autor: sa
24bis24 pisze:
TomLee pisze:Korzystam z usług Play płacąc minimalne kwoty więc jak zapłacę im 5 zł to nie stracę.
ja nie wnikam czy stracisz ja chcę się dowiedzieć w jaki sposób ściągnęli z KG 5 zł za wymianę karty sim, jak to jest w ogóle możliwe od strony technicznej.
A normalnie była kasa na koncie i już nie ma :lol: pobieranie elektroniczne,bo gość z salonu w systemie klika i system sam pobiera sobie opłatę z konta.Wcześniej się pyta czy na koncie jest odpowiednia ilość gotówki na to..
A poważnie w play z taryfami na kartę jest typowy misz masz ,za darmo kartę wymieniają tylko jak simka jest zepsuta i sprawdzą to w specjalnym czytniku , a wymiana simki na życzenie klienta zależnie od taryfy kosztuje od 0zł do 19.99.Przykładowo w fakcie ta usługa kosztuje 19.99 podobnie jak w taryfach RBM Siema i siema pl. w RBME albo 6zł albo 19.99 nie pamiętam dokładnie ale jest to też na 100% płatne.w taryfie RBM 7 jest jeśli dobrze pamiętam za darmo podobnie jak RBM5 ale tutaj pewności nie mam.,W play RWK za darmo, a Formułach właśnie te 5 zł ,w PNK LT też 0zł,i PNK starter też za darmo, dlatego jak ktoś ma sprawną simkę a z jakiegoś powodu chce ją wymienić najpierw powinien zmienić taryfę na PNK RWK lub PNK LT. a najlepiej sprawdzić powinien taryfy i stan aktualnych cenników i wtedy na taką taryfę przejść i dopiero wtedy udać się do salonu po wymianę simki.Chyba że ma dużo kasy na kocie ,dużo bonusów,pakietów itd. i nie opłaca się zmiana taryfy.I.Ale to już jest indywidualne,Tomowi się bardziej opłacało zapłacić niż zmieniać taryfę

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:26 sie 2018, 14:08
autor: JFK2016
anna_nowak pisze:Wkurzona jestem na te a2mobile, wczoraj rano dzwoniłam do nich, prosiłam o szybką reakcje ale mnie olali, w weekend nie pracują wiec jestem teraz bez telefonu :(
Ps. próbowałam ze zmianą telefonu na starego samsunga, nokię i LG, resetami, ręcznym wyborze, roamingu sieci itp. bez skutku, czyli w 100% oni coś skopali.
Cóż miałaś pecha, należy uzbroić się w cierpliwość i po prostu czekać.
anna_nowak pisze: JESTEM WŚCIEKŁA na tą siec i zaczynam żałować że się skusiłam o 5zł mniej na miesiąc bo w innej sieci mają BOK przez 7 dni w tygodniu a nie do piątku jak w sklepie na miescie.
Ceny usług szorują po dnie i nie spodziewaj się że będzie przy Tobie ktoś skakał, nawet jak zapłacisz więcej o 5-10 zeta (same kwoty niewiele obrazują, płacisz mniej minimum 50% od oferty abonamentowej w W4, i minimum o 25% od oferty prepaid W4), przy opcji samego no-limit voice proporcje te jeszcze się zwiększają.
Pabloeq pisze: I wyciągnęłaś prawidłowe wnioski, warto się męczyć z jakimś wirtualnym gniotem dla "kolosalnych" pseudooszczędności?
Niska cena = niska jakość. Nie ma nic za darmo.
Jak wybierasz operatora dla swojego numeru podstawowego to nie mvno....
Weź skończ z tą mitomanią, ceny usług są tak niskie że nie spodziewajmy się jakiegoś specjalnego traktowania w abonamencie W4 (ba nawet jak były wysokie też tak nie było- ilu to klientów ciągało się po sądach aby walczyć o swoje prawa odnośnie roaming czy sms/mms premium...). Tylko informacyjnie napiszę (bo nie żaliłbym się po forach z tego powodu, gdyż usługi są dziś za bezcen): otóż mam abonament wspólny w Orange, na koncie kilkadziesiąt GB danych (rzadko kiedy numery dobijają do 50% zużycia), otóż korzystając z telefonu zauważyłem że mam włączony lejek (nie mogłem z fona wykonać przelewu bankowego), weekend BOK-restarty usług, b.z., poniedziałek telefon z BOK że nic nie mogą z tym zrobić tylko wymiana SIM (ewentualnie proponują złożyć reklamacje za ten okres problemowy). Po wymianie działało wszystko tak jak wcześniej przez ok. 0,5 roku, ale gdy najbardziej ten net był potrzeby (1.11.2017), w podróży korzystając z nawigacji zauważyłem że nie informuje mnie o komunikatach,fotoradarach. Jak zajechałem do domu sprawdzam w telefonie znów mam włączony lejek (akurat w tym przypadku pomogło kilkukrotne restartowanie usług). Także on nam jest potrzeby do "wyżycia" się na jakimś Bogu winnym konsultancie. P.S Co do samej wymiany kart SIM (ww przypadku nie było nawet dyskusji), ale kilka lat wstecz miałem podobny przypadek z kartą data w Plusie, w salonie partnerskim zaproponowano mi wymianę za 60zł i złożenie reklamacji. Po ostrej ścince z konsultantem i telefonie do W-wy, skończyło się na błyskawicznej wymianie. W ogóle to z wymianą kart najbardziej bezproblemowo było/jest w Play (choć z tego co pamiętam to za prepaid ostatnio pobierali 5 zeta).

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:26 sie 2018, 14:20
autor: TomLee
Dokładnie to przebiegło jak napisał sa. Konsultant wchodzi do systemu i widzi ile kosztuje duplikat. Pewnie jakbym chciał żeby sprawdzili kartę w jakimś czytniku to może byłoby za darmo ale nie zależało mi przy takiej kwocie

Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:30 sie 2018, 10:32
autor: mkkot
W play jest jeszcze coś takiego jak http://telefon.play.pl, korzystałem jak zostawiłem telefon u dziewczyny na cały tydzień. U moich rodziców, których przeniosłem z Play do a2mobile akurat paręnaście dni później zepsuł się nadajnik plusa. No pech po prostu. Parę dni go naprawiali. I też rodzice w szoku, że telefon się nie przelogował na nadajnik innego operatora. Niestety, biorąc prepaida w W3 lub MVNO zgadzasz się na brak niektórych dodatkowych usług, dzięki którym niekiedy można uratować się w takich sytuacjach. Ja na przykład przepłacam w Play (dobra, nie przepłacam, bo jestem w fakcie obecnie) tylko z tej okazji, że chcę korzystać z usługi:
https://www.play.pl/uslugi/wiadomosci-na-email/
Najtańsze oferty ma obecnie Plus (czyli również a2mobile). Niestety, wiąże się to z wieloma ograniczeniami, również z najgorszym zasięgiem z wszystkich operatorów.

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:30 sie 2018, 13:10
autor: SimplusowiecU
TomLee pisze:Pewnie jakbym chciał żeby sprawdzili kartę w jakimś czytniku to może byłoby za darmo ale nie zależało mi przy takiej kwocie
W ciągu ostatnich dwóch lat wymieniłem w Play 4 karty za każdym razem zeznając, że karta jest uszkodzona - nikt nie sprawdzał i wymieniano bezpłatnie :mrgreen:

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:02 wrz 2018, 09:45
autor: asdaf
U mojej siostry na samoistny "brak zasięgu" pomógł dwukrotny restart telefonu. Wyszukiwanie manualne sieci było "zakazane".

Re: a2mobile - Brak zasięgu i reakcji od 2 dni ?!

Post:02 wrz 2018, 10:38
autor: Remington
Miałem w sumie dotąd jakieś ok. 10 kart wRodzinie i a2mobile. Moje obserwacje:
- dosłownie zawsze był problem w wyszukaniem sieci po pierwszym włożeniu karty SIM do telefonu (głównie to były Nokie z klawiszami, stare i nowe), kilka razy zaskoczyło po długim czasie, w większości nie chciało mi się czekać i wyszukiwałem sieć ręcznie (nawiasem mówiąc, rozbawiła mnie głosowa wiadomość powitalna w a2m :))
- ponowne włożenie karty do telefonu powodowało szybkie odnalezienie sieci (już w trybie automatycznym), czyli jakby po zalogowaniu do sieci, na kartę SIM były wgrywane ustawienia
- kartę a2m przez miesiąc miałem w routerze i zdarzało się, że gubiła zasięg, ale były to kilkuminutowe przerwy
- mój tata ma kartę a2m w routerze i żadnych problemów nigdy nie stwierdził (choć nie korzysta z niego non stop)