DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #984442  autor: uwazny
 19 mar 2018, 16:44
Poniżej treść wiadomości od PLAY:

"Szanowny Panie,
dziękuje za przesłane zgłoszenie.

Chciałbym wyjaśnić, że obecnie mamy awarię w Pana okolicy.
Aktualnie trwają prace mające na celu wyeliminowania problemu.
Maksymalnie do piątku powinien Pan zauważyć powrót do poprzednich parametrów.
(...)

Pozdrawiam
(...)
Obsługa Klienta Play"