Strona 1 z 1

[Virgin] padł

Post:03 lis 2017, 08:29
autor: klaus
Virgin zaliczył chyba jakąś dużą awarię.
Nie można wykonać żadnego połączenia, www pokazuje jakieś totalne głupoty (kreski zamiast cyfr, wykasowane pakiety itp).
Infolinia potwierdza awarię, konsultant nie mógł nawet niczego sprawdzić na koncie.
Reklamacja zapisana chyba na kartce w notesie ;)
Ciekawe czy jakiś globalny pad (u mnie dotyczy 7 numerów).

Re: [Virgin] padł

Post:03 lis 2017, 09:17
autor: Remington
U mnie kresek nie widać, ale resztę potwierdzam - pakietów nie widać, salda konta też. Działa za to billing.

Re: [Virgin] padł

Post:03 lis 2017, 09:20
autor: klaus
Z ciekawości, możesz wykonywać połączenia?

Re: [Virgin] padł

Post:03 lis 2017, 09:43
autor: Remington
Nie mogę teraz tego sprawdzić :(.

Re: [Virgin] padł

Post:03 lis 2017, 10:03
autor: martin87
Może w twoim regionie, u mnie jest ok. Jedynie często bez powodu wyrzuca mnie z zasięgu play.