DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #959127  autor: abe123
 02 lis 2017, 22:18
Witam Serdecznie,
Proszę o drobną pomoc w temacie telefonów Lenovo. Zakupiłem Lenovo K5 HD 02-05-2017. Przez okres pierwszych 3 miesięcy telefon sprawował się przyzwoicie, jedynie lekko wyczuwalne ciepło na obudowie podczas korzystania z youtube albo twitcha. Po tym okresie zaczęły się przygody z baterią. Bateria nagle bez powodu zaczęła rozładowywać się np. podczas nocy 40% więc częste podładowywanie telefonu powodowało podobne skutki bateria umiała stracić około 30%-40% po 3 godzinach pracy. Transmisje danych włączam tylko jak korzystam z internetu podobnie z wifi oraz bluetoothem. Na bieżąco zamykam aplikacje działające w tle, więc do minimum ograniczam dodatkowe zużycie baterii. Dodatkowo telefon zaczął się nagrzewać podczas użytkowania. Wspomnę o problemach softowych - problem z rozpoznawanie kontaktów - czasem gubi id rozmówcy.
Telefon oddałem na serwis 23-10-2017 z tytułu rękojmi.
Oczywiście serwis nie potwierdził żadnych z moich zgłaszanych usterek. Kontaktowałem się z zaprzyjaźnionym prawnikiem. Konieczne jest wykonanie dodatkowej ekspertyzy potwierdzające występowanie w/w usterek w mojej K5.
Tutaj pytanie do Was co dalej z tym tematem. Czy Ktoś miał podobne doświadczania? Czy Ktoś zna dobry serwis GSM z okolic Krakowa gdzie otrzymał taką ekspertyzę.
Z góry dziękuję za każdą w temacie.