Strona 1 z 1

[Virgin] Telefon nie loguje się do sieci

Post:14 kwie 2017, 09:20
autor: adam45648
Cześć, mam dziwny problem z Virgin. Telefon nie loguje się do sieci, robiłem podstawowe czynności łącznie z resetem urządzenia. Jak zamieniłem karty z innym telefonem to obie działają.
Teraz na ekranie mam komunikat "Zmieniono ograniczenie dostępu usługa głosowa jest zablokowana", ktoś z Was wie o co chodzi z tym komunikatem? Google za wiele nie mówi na ten temat :shock:

Re: [Virgin] Telefon nie loguje się do sieci

Post:17 kwie 2017, 13:34
autor: pakierhakierxd2
Nie masz przypadkiem telefonu kupionego w Plus ?

Re: [Virgin] Telefon nie loguje się do sieci

Post:13 maja 2017, 21:01
autor: lord_kr
adam45648 pisze:Cześć, mam dziwny problem z Virgin. Telefon nie loguje się do sieci, robiłem podstawowe czynności łącznie z resetem urządzenia. Jak zamieniłem karty z innym telefonem to obie działają.
Teraz na ekranie mam komunikat "Zmieniono ograniczenie dostępu usługa głosowa jest zablokowana", ktoś z Was wie o co chodzi z tym komunikatem? Google za wiele nie mówi na ten temat :shock:
Telefon zablokowany przez siec na podstawie numeru IMEI
Mozliwe przyczyny:
- telefon kradziony/zagubiony
- telefon wzięty na raty lub w abonamencie i niespłacany

Sugeruje niezwłoczny kontakt z osobą od ktorej nabyłeś telefon

Wysłane z mojego Lenovo A2016a40 przy użyciu Tapatalka