DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #917249  autor: Erill93
 22 mar 2017, 11:08
Witam.
Dzisiaj miałem mieć aktywowaną nową kartę z Lajt Mobile, gdyż stara z Play została zdezaktywowana. Niestety sieci brak. Po rozmowie z konsultantkom dostałem informację o jakiejś awarii i ponoć w dniu dzisiejszym żadne numery nie będą przeniesione. Co za tym idzie, również zostaniemy pozbawieni możliwości korzystania z telefonu, bo stara karta Już nie działa, a nowa Jeszcze nie działa. "Sprawa zgłoszona do Polkomtel, przybliżony czas usunięcia awarii - gdy zostanie usunięta".
Realne?
 #960135  autor: marcinkoleksl
 08 lis 2017, 15:51
A może po prostu ktoś zapomniał. Dziwnym trafem z 2 lata miałem podobny problem. Na pytanie kto zawinił nie dostałem odpowiedzi.
Na szczęście numer jest już w innej sieci, ponieważ ktoś decyzyjny z lajt mobile myśli, ze raz złapany klient nie odejdzie i pomimo duzo lepszej oferty dla nowych abonentów, olewa starych przy umowie bezterminowej.
 #975536  autor: antekwars
 01 lut 2018, 18:50
Dziś miałem mieć przeniesiony numer z lajt mobile do a2mobile niestety to nie nastąpiło. Dzwoniłem po południu do a2mobile i poinformowali mnie, że telestrada ma awarię i nie oddaje numerów taką informację przesłała do a2mobile. Może dziś oddadzą ale pewności nie ma że naprawili usterkę tak mi powiedzieli. Jedynym pocieszeniem jest że lajt powiedział mi że nie nalicza żadnych opłat za te dni kiedy nie oddali numeru do a2 chociaż honorowo się zachowali.