DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #847764  autor: sereknr1
 28 sty 2016, 11:51
Witajcie forumowicze,
posiadam telefon m. Microsoft Lumia 640 w sieci Play gdy ktoś próbuje się ze mną skontaktować to nie zawsze ale bardzo często musi ponowić próbę gdyż za pierwszym razem usłyszy "abonent czasowo niedostępny". Poszedłem do salonu Play wymienili mi kartę sim ale problem wciąż istnieje mało tego od jakiegoś tygodnia dana osoba musi trzy krotnie ponawiać próbę kontaktu ze mną. Gdy już komuś się uda to komunikacja odbywa się bez problemu - dobra jakość odbioru w obie strony, sms-y docierają bez problemu. Co może być przyczyną ? Pomóżcie.

Wojtek
 #847766  autor: Karlos20
 28 sty 2016, 12:04
Czy nie korzystasz z Internetu w telefonie na EDGE lub LTE? Czy te technologie nie są wymuszone? Sprawdź ustawienia swojego telefonu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #847767  autor: Remington
 28 sty 2016, 12:11
Na Edge powinien śmigać. Jeśli wymuszone jest LTE to faktycznie problem, ale nie znam telefonów z wymuszaniem LTE (Windows to ma?).

To wygląda na problem po stronie sieci:

1. jeśli jest zalogowany do Play - zapchane łącze/centrala tego operatora

2. jeśli jest w roamingu - zapchany punkt styku z danym operatorem

W obu ww. przypadkach zasięg będzie dobry, a rozmowa nie dojdzie do skutku. U mnie stało się to na tyle częste i uciążliwe (w roamingu), że po 5 latach pożegnałem się z P4.
 #847790  autor: sereknr1
 28 sty 2016, 14:47
Hmm czyli telefon musi być cały czas w połączeniu internetowym ? Rozwiązanie Andrzeja biorę pod uwagę od jakiegoś czasu ale jeszcze tego nie zrobiłem, poinformuję was na forum pewnie w poniedziałek.

Wojtek