Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dzisiaj rano z konta w Orange na kartę zniknęły mi wszystkie środki z konta głównego i promocyjnego - ponad 100 zł. Pakiety zostały nie ruszone. Konta nie straciły ważności - wciąż ponad 200 dni. To jakaś grubsza awaria czy tylko ja jestem takim szczęśliwcem?
Calm7, ty jesteś jakimś jasnowidzem. Dostałem odpowiedź na moje zgłoszenie. Uznano reklamację i powołano się na błąd systemu, które Orange nie jest w stanie obejść. Mianowicie kupiłem nowy pakiet internetu jeszcze przed końcem ważności pierwszego. Korzystałem sobie cały czas z sieci nie przerywając sesji. Po skończeniu ważności starego pakietu, system zjadł całą kasę z konta promocyjnego i głównego bo nie zajarzył, że przecież na koncie aktywny jest nowy pakiet. Pani z BOK poradziła po zakupie pakietu prewencyjnie rozłączyć i połączyć się ponownie.
Sieć jak sieć - ma swoje swary i przywary
;- )
PS.
Fajnie, że się przyznali na samym początku i załatwili sprawę jak należy.
PS. 2
Coś ostatnio wszelkie pakiety - nie ma informacji o ich kończeniu /skończeniu /wyłączeniu
:- (
...cóż, trza samemu się ciągle pilnować.
Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis