DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #843648  autor: corner
 05 sty 2016, 08:36
Dzisiaj rano z konta w Orange na kartę zniknęły mi wszystkie środki z konta głównego i promocyjnego - ponad 100 zł. Pakiety zostały nie ruszone. Konta nie straciły ważności - wciąż ponad 200 dni. To jakaś grubsza awaria czy tylko ja jestem takim szczęśliwcem?
 #843654  autor: Niezgodna7
 05 sty 2016, 09:38
nie, raczej pakiet neta Ci się skończył, i zjadło całą kasę.
PS.
kodem sprawdzałeś..?

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #844151  autor: corner
 07 sty 2016, 19:20
Calm7, ty jesteś jakimś jasnowidzem. Dostałem odpowiedź na moje zgłoszenie. Uznano reklamację i powołano się na błąd systemu, które Orange nie jest w stanie obejść. Mianowicie kupiłem nowy pakiet internetu jeszcze przed końcem ważności pierwszego. Korzystałem sobie cały czas z sieci nie przerywając sesji. Po skończeniu ważności starego pakietu, system zjadł całą kasę z konta promocyjnego i głównego bo nie zajarzył, że przecież na koncie aktywny jest nowy pakiet. Pani z BOK poradziła po zakupie pakietu prewencyjnie rozłączyć i połączyć się ponownie.

Ta sieć to jakiś dramat.
 #844158  autor: Niezgodna7
 07 sty 2016, 19:57
Sieć jak sieć - ma swoje swary i przywary
;- )
PS.
Fajnie, że się przyznali na samym początku i załatwili sprawę jak należy.
PS. 2
Coś ostatnio wszelkie pakiety - nie ma informacji o ich kończeniu /skończeniu /wyłączeniu
:- (
...cóż, trza samemu się ciągle pilnować.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis