DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #792313  autor: Morvius
 24 mar 2015, 17:24
żadna sieć nie jest idealna, nawet play ;) ale mimo wszystko najrozsądniejszą na rynku i tak pozostanie jak i również t-mobile. a kodzików -30% nie potrzebuje mając własne kody pracownicze przyjacielu :)

Klasyczny obserwator wątku.
 #792361  autor: bazooka
 24 mar 2015, 19:49
Zostawcie Playmobili w spokoju, niech tkwią w tej pseudosieci - swoją drogą ciekawe jak Tym z Nich się dzisiaj/wczoraj dzwoniło, co za warunek pozostania we Fiolecie stawiali włączenie im roamnigu Orange :?: :-D ...a niby tacy niezależni...
 #792462  autor: Morvius
 25 mar 2015, 10:45
dzwoniłem beż ŻADNYCH najmniejszych problemów ;) pozdrawiam

Klasyczny obserwator wątku.
 #792471  autor: KA
 25 mar 2015, 11:35
Nie kłóćmy się, bo i tak każdy (Polak) pozostanie przy swoim zdaniu...
Ja mam RBM (czyli Play), żona uparła się na nju (czyli Orange) i każdy jest zadowolony. Myślę, że ona po prostu nie ma alergii na Orange i w tym tajemnica, bo zdaje się, że faktycznie jakość w O trochę?/znacznie? się poprawiła. A alergię b.trudno się leczy - wiem coś o tym i nie chodzi wyłącznie o Orange, a o pyłki, trawy, kurz itp. niestety.

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #792477  autor: Orange Ekspert
 25 mar 2015, 12:19
Większość utrudnień zostaną już usunięta. Niestabilności mogą występować jeszcze w różnych miejscach kraju, ale sytuacja wraca szybko do normy. Przepraszamy za niedogodności.
 #792481  autor: Andrzej24
 25 mar 2015, 12:44
sebusy pisze:Zostawcie Playmobili w spokoju, niech tkwią w tej pseudosieci - swoją drogą ciekawe jak Tym z Nich się dzisiaj/wczoraj dzwoniło, co za warunek pozostania we Fiolecie stawiali włączenie im roamnigu Orange :?: :-D ...a niby tacy niezależni...
Aleś wypocił zdania, że 10x trzeba czytać aby się domyślić o co ci chodzi. Pokaż mi gdzie Play podaje coś o niezależności od innych opów jeśli chodzi o zasięg. Zawsze się tym chwalił, że ma zasięg kilku sieci. Z Orange praktycznie przestał współpracować, zablokował możliwość logowania się do Orange, jedynie na życzenie klienta odblokują. Miałem Orange ponad 10 lat, teraz mam jako zapasowy jak czasem dadzą jakąś sensowną promocję lecz nie zamierzam u nim mieć głównego numeru. Nie chodzi o ceny, tylko o ich kulawą konfigurację sieci przez co albo urwie rozmowę albo ciągle wywala na ich kulawy GSM przy dobrym zasięgu UMTS. Networks nic nie pomógł. T-mobile na tych samych antenach działa o niebo lepiej
 #792527  autor: Niezgodna7
 25 mar 2015, 16:40
Staraj się nad wodę w czerwcu wyjeżdżać, więcej bałaganu w domu - bo masz zbyt czysto, a jak już musisz - to nie wdychaj bezpośrednio traw w czerwcu.
Heja.
 #792552  autor: bazooka
 25 mar 2015, 20:27
Andrzej24 pisze:Aleś wypocił zdania, że 10x trzeba czytać aby się domyślić o co ci chodzi
Zgadza się - byłem zrąbany po robocie...ale chyba raczej zrozumiałeś :)
 #792645  autor: gtk
 26 mar 2015, 10:44
Reklamacja odnośnie rekompensaty którą składałem oczywiście odrzucona... w gazetach zapewniają że będą zadośćuczynienia i przepraszają a jak się składa reklamację to mają w d###e... Odwoływać się?
 #792850  autor: darek638
 27 mar 2015, 11:40
Piszą też, że każda będzie rozpatrywana indywidualnie.

Nigdy więcej Play.
 #792919  autor: Mart87
 27 mar 2015, 20:19
z negatywnym skutkiem. możesz się starać o obniżenie abonamentu za dany miesiąc rozliczeniowy w którym nastąpiła przerwa w świadczeniu usług. 1/30 kwoty abonamentu za każdy dzień przerwy w działaniu usługi. Pewnie większość zostanie rozpatrzona negatywnie:).
 #792925  autor: kamil1221
 27 mar 2015, 21:38
Machina hien cmentarnych widzę że poszła w ruch. :roll: :lol:
 #792926  autor: user_delete27
 27 mar 2015, 21:52
kamil1221 pisze:Machina hien cmentarnych widzę że poszła w ruch. :roll: :lol:
A co, może powinni list pochwalny wysłać do Orange? Mają 100% racji w tym co robią, ja na ich miejscu jeszcze składałbym reklamacje w salonie - żeby się "janusze salonowi" nie nudzili :twisted:
Trzymam kciuki za zdeterminowanych :D
 #792927  autor: kamil1221
 27 mar 2015, 22:17
No tak... bo konsultanci z salonu są odpowiedzialni za awarię. W regulaminie usług jest wyraźnie napisane, kiedy i w jakiej wysokości może zostać przyznana rekompensata za brak świadczenia usługi. Tylko typowy Klient "Janusz" tego nie ogarnia.
 #792940  autor: bazooka
 28 mar 2015, 07:24
Polak zawsze będzie szukał źródła "dochodu" :)
Determinacji w tym przypadku jako zmyślone wypociny o "uszczerbku na zdrowiu' za tę awarię, nie popieram - ale co w skutek tego nastąpiło już tak.
...choć nie wiem czy to wina tej awarii, ale usługa wykupiona za 150zł "Gotowy na Rozmowy" - odnowiła się w sposób taki, że zamiast 300min/po Orange system przyznał 60min i jeszcze jakieś dziwne 500MB promocyjne (kiedy ten numer akurat jest w OFnK) - reklamacja złożona, rekompensata zażądana. Odnowienie nastąpiło kilkanaście godzin po usunięciu awarii.
 #792945  autor: user_delete27
 28 mar 2015, 08:21
kamil1221 pisze:No tak... bo konsultanci z salonu są odpowiedzialni za awarię. W regulaminie usług jest wyraźnie napisane, kiedy i w jakiej wysokości może zostać przyznana rekompensata za brak świadczenia usługi. Tylko typowy Klient "Janusz" tego nie ogarnia.
Regulamin regulaminem a życie życiem. Ja nie mam zamiaru składać reklamacji bo prawie jej nie zauważyłem, ale jeżeli ktoś ma życzenie złożenia reklamacji w salonie to pracownik nie robi mu łaski i musi ją przyjąć.
Wiem że Ty akurat jesteś zawodowo związany z Orange, ale zrozum że salon to nie miejsce kultu. Klient który tam przychodzi nie ma obowiązku śpiewać pieśni pochwalnych ku czci operatora, nie musi też całować kierownika salonu w rękę czy tez przyklęknąć na wejściu :twisted:
Mam problem - idę do was i tyle. Nie jesteście tam tylko od przedłużania umów i przenoszenia numerów, jesteście tam także od pomocy.

Tak już offtopując - ciekaw jestem jak bardzo polscy pracownicy salonów by się popłakali gdyby w tym kraju wprowadzono obsługę posprzedażową na wzór amerykańskiej :smt005
 #792947  autor: kamil1221
 28 mar 2015, 08:36
Przykro mi... ale masz stare info o mnie. Od tego roku zakończyłem współpracę z marką Orange.
Oczywiście że pomagaliśmy - w takich przypadkach musi Pan/Pani dzwonić do BOK.
Salon jest od sprzedaży - do reklamacji jest BOK. :)
 #792950  autor: user_delete27
 28 mar 2015, 08:46
Przynoszę do salonu pisemną reklamację i Wy odsyłacie mnie do BOK-u? Wolne żarty, pracownik ma obowiązek przyjąć taki dokument.
 #792951  autor: bazooka
 28 mar 2015, 08:48
@dziadek - tu zapewne chodzi o to 1,50zł za połączenie, za które ja nigdy nie płacę, bo żądam zwrotu jeśli wina leży po stronie Orange.
Gdyby mi nie przyjęli takiej pisemnej reklamacji w salonie, to przyjąłby ją z zaciekawieniem UOKiK :)
A tak w ogóle to wszelkie reklamację załatwiam w elektronicznej formie pisemnej - jest najlepsza, choć może trwać do 30dni. Brak odpowiedzi w 30dniach oznacza przyjęcie pozytywne reklamacji.