DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #750242  autor: Mamana11
 20 wrz 2014, 12:55
Witam, nie wiem czy to odpowiednie miejsce na tego typu temat, ale napiszę, bo od kilku dni borykam się z dość dużym problemem. Mianowicie przy przeglądaniu stron internetowych (m.i n fangol.pl, chelsealive.pl, wp.pl itp) zamiast pożądanej strony wyskakują mi jakieś tureckie napisy pod adresem goodwebads.com (jeżeli to coś w nosi to napisane jest coś takiego: "Gezintiye devam edebilmek icin Android Gezinti uygulamasini indirmeniz gerekiyor" i pod spodem link: "Indirmek Icin Tiklayin (TAMAMEN UCRETSIZ)") Nie wyskakuje to na wszystkich witrynach, przykładowo na youtube czy onecie wszystko jest w porządku. Próbowałem już chyba wszystkiego, kilka razy czyściłem już dane przeglądarki, usuwałem podejrzane aplikacje ze SklepuPlay i nic. Pomóżcie błagam, bo już powoli mnie szlag trafia, nie mogę normalnie korzystać z internetu! Dodam jeszcze, że dzieje się tak na wszystkich przeglądarkach (Chrome, Mozilla, Opera itd), przez pierwsze dwa miesiące korzystania z telefonu wszystko było ok, a od mniej więcej tygodnia zaczęło się to pojawiać. Da się coś zrobić?

 #750251  autor: hdfunpack
 20 wrz 2014, 13:27
Jaki masz telefon?

[ Dodano: 2014-09-20, 13:28 ]
Jeżeli z androidem, to zainstaluj sobie avasta i przeskanuj telefon.

 #750259  autor: Mamana11
 20 wrz 2014, 13:58
Overmax Vertis Yard.

[ Dodano: 2014-09-20, 14:59 ]
Przeskanowałem i jak na razie nic nie wyskakuje (mimo, że nie został wykryty żaden wirus), ale poczekam jeszcze trochę, bo czasami też tak jest, że przez jakiś czas jest ok, a potem od nowa. Jeżeli problem by nie ustąpił, to co można jeszcze zrobić?

 #750308  autor: hdfunpack
 20 wrz 2014, 17:07
Spróbuj wyjąć kartę pamięci i zrestartować telefon. Wtedy sprawdź czy problem nadal występuje.

Jeżeli tak, to wydaje mi się, że pozostało tylko zanieść do serwisu na gwarancje.

[ Dodano: 2014-09-20, 17:19 ]
Swoją drogą google tłumacz przetłumaczył te napisy tak:
Nawigacja na dalsze stosowanie musi pobrać dla systemu Android Nawigacja

 #750374  autor: Mamana11
 20 wrz 2014, 20:04
Dzięki, spróbuję.