Strona 1 z 1
T-Mobile, brak dostępu do konta iTakTak.
Post:29 sie 2014, 05:57
autor: tagal
Od niedzieli 24-go bm. nie mogę zalogować się do iTakTak. Nie pomagają kolejne zgłoszenia poprzez Biuro Obsługi, konsultanci nie są w stanie zwrócić mi kosztów połączenia, ponieważ SMS "zawiesza się" - tak twierdzą. Wcześniej zgłaszany był problem z różnicą stanu konta - konto sprawdzane kodem z pozycji telefonu, różni się od konta na iTakTak. Do tej pory nie rozwiązano tej przypadłości. Co robią panowie technicy w tej sprawie ? Odkąd T-Mobile wkroczyło na "arenę", coraz częściej zdarzają się takie mankamenty sieci.
Post:29 sie 2014, 23:17
autor: user_delete34
tagal pisze:SMS "zawiesza się" - tak twierdzą
"Użytkownik jest już zalogowany"?
Post:02 wrz 2014, 05:38
autor: tagal
Nie mogą zwrócić kosztów połączenia, bo poprzedni zwrot kosztów zawiesił się - cyrk.
Naprawili wreszcie, zobaczymy na jak długo. Zwrócili za jedno połączenie, a było pięć.
Post:02 wrz 2014, 08:05
autor: user_delete34
Napisz reklamację i że prosisz o doładowanie kwotą x, np 15 zł (nie znam tych kosztów) w związku z sytuacją. Podobno jednak tonem pretensjonalnym nic tam nie załatwisz.
A przy okazji szykuj się na brak możliwości włączenia pakietów, sprawdzenia ich stanu i podobnych rzeczy po USSD z racji stanu konta 0 zł, bo tak chce wyświetlić przemiła platforma.