Strona 1 z 1

[PLAY] nie można dzwonić i smsów - nie przychodzą połaczenia

Post:26 sie 2014, 23:06
autor: klimczakowie
Witam.
Piszę by się wyżalić. :(

Od 3 dni zgłaszam codziennie że:
- nie mogę wykonać żadnego połączenia głosowego.
- nie mogę wysłać żadnego sms
- wszyscy inni nie mogą się dodzwonić -dostają komunikat że nie można połączyć z tym nr.
- nie dochodzą żadne sms

Co ciekawe to pakiet danych śmiga normalnie. :)

Sprawdzałem na 3 sprawnych telefonach i na wszystkich jest tak samo.
Sprawdzałem w różnych lokalizacjach (nadajnikach) i problem też tam występuje.

Zgłosiłem do BOK w play i status "rozpatrywane" - długo takie rozpatrywanie może trwać?

Jestem zmuszony wydać pieniądze na inną startówkę bo telefon mi potrzebny. (często przemieszczam się samochodami)

Simka wymieniona w salonie - brak reakcji problem ten sam.

Oczywiście abonamenty zapłacone zawsze w terminie.

Paranoja
21 wiek a naprawa liczona już w dniach.

Post:26 sie 2014, 23:50
autor: Niezgodna7
A długo Ci te abonamenty jeszcze?
:- D

Post:27 sie 2014, 05:56
autor: rablosik
W naszym regionie tak sie dzieje na nadajnikach plusa ustaw inną sieć np t-mobile.

Post:27 sie 2014, 07:07
autor: Ruben
klimczakowie, tak jak sugeruje kolega rablosik, ustaw inny zasięg. Jeżeli nie będzie poprawy, to tylko reklamacje pozostają a żeby przyspieszyć ich rozpatrywanie należy interweniować na Forum Play.
Niestety z roamingiem krajowym w Play już tak jest, że w jednej lokalizacji działa a w innej "działa inaczej".

Post:27 sie 2014, 12:20
autor: klimczakowie
Calm7 pisze:A długo Ci te abonamenty jeszcze?
:- D
Do końca października.

"Ruben" i "rablosik"

Sprawdzane jak tylko problem się pojawił. W innych sieciach (roaming) jest identycznie.


Zaraz walnę zgłoszenie do Fejsa Play bo na stronie Play wiszą już 2 ehhh

Post:27 sie 2014, 17:22
autor: Niezgodna7
K-wie.
I bardzo dobrze, dociapaj do października, albo wymów umowę już teraz + kara, i bye.
Może jak im wspomnisz, że umowy nie przedłużysz, to coś poprawią.

Post:27 sie 2014, 18:04
autor: cyanoone
klimczakowie, W każdej sieci może wystąpić awaria. Poczekaj cierpliwie i jak naprawią to żądaj zadośćuczynienia. Jako awaryjna karte weź sobie Lycamobile, bo maja fajne pakiety minut i internetu.
Pozdrawiam :)

Post:27 sie 2014, 18:59
autor: klimczakowie
Coś zaczyna się ruszać.
Mogę już dzwonić ale inni nadal nie mogą zadzwonić do mnie.

Sms nadal problem :(

Złożyłem przeniesienie do PLUS (korzystnie wychodzi smartdom z internetem)

Post:28 sie 2014, 09:08
autor: cyanoone
klimczakowie pisze:Złożyłem przeniesienie do PLUS
Dobry wybór.
klimczakowie pisze:korzystnie wychodzi smartdom z internetem
Weź jeszcze tv będzie jeszcze korzystniej.
Pozdrawiam ;)
PS Ile kary umownej?

Post:28 sie 2014, 10:04
autor: Niezgodna7
A chyba nic tej kary nie będzie..? Umowa - do października, wypowiedzenie - 30 dni...

Post:28 sie 2014, 10:28
autor: klimczakowie
Nie nie będzie bo złożyłem wymowienie z dniem zakończenia umowy. Te dwa miesiące jakoś sobie poradzę.
A biorąc pod uwagę że dostanę nr tymczasowy od plusa to będzie dobrze.
Telewizję mam i dlatego skorzystałem.

Post:28 sie 2014, 21:47
autor: klimczakowie
I proszę. Naprawione.

Już wszystko działa. A w ramach rekompensaty jednorazowo 20 zł ulgi na abonament.


Miło że sami wyszli z inicjatywą zadośćuczynienia.

Post:29 sie 2014, 09:19
autor: klimczakowie
Nie nikt jeszcze nie dzwonił. ;)