Strona 1 z 1

[t-mobile] burdel - brak mozliwosci doladowania, sms cykl.

Post:08 maja 2014, 06:23
autor: kn
W t-mobile robi sie coraz wiekszy balagan, przynajmniej w ofercie na karte. Od kilku dni nie moge doladowac taktaka karta platnicza przez strone operatora. Najpierw w ogole nie otwierala sie strona doladowan a teraz przy wyborze platnosci karta, przechodzi do polcardu i wraca z komunikatem, ze nie odebrano odpowiedzi autoryzacyjnej.

Sms cykliczny ze stanem konta powinien przychodzic regularnie (usluga wlaczona), ale ostatni raz otrzymalem 1.5 mc temu.

Juz nie wspomne o problemach z logowaniem do iboa od czasu do czasu....

Slowem coraz wiekszy burdel panowie....

Post:08 maja 2014, 09:19
autor: KC-KARLOS
kn, zgłaszałeś to w BOU? Nie od dziś wiadomo, że prepaid'owa platforma billingowa T-Mobile płata wszystkim figle.
kn pisze:Od kilku dni nie moge doladowac taktaka karta platnicza przez strone operatora
Spróbuj doładować konto na innej stronie internetowej. Jest ich kilka :)
kn pisze:Sms cykliczny ze stanem konta powinien przychodzic regularnie (usluga wlaczona), ale ostatni raz otrzymalem 1.5 mc temu.
Sprawdź, czy usługa w ogóle jest włączona.

Aha: z jakiego banku masz kartę płatniczą?

Post:08 maja 2014, 10:24
autor: user_delete25
Sms cykliczny ze stanem konta powinien przychodzic regularnie (usluga wlaczona), ale ostatni raz otrzymalem 1.5 mc temu.
U mnie podobnie, na 5 numerach od ok 20 marca nie otrzymuję smsów ze stanem konta. Problem zgłaszałem w bok, otrzymałem numer zgłoszenia i po ponad miesiącu oczekiwania nic się zmieniło. Smsy dalej nie przychodzą

Post:08 maja 2014, 10:36
autor: maker3
Może już nie ma tej usługi?
Ja też sobie nie przypominam, aby coś mi przychodziło.
Szukałem na itaktak tej usługi i jej nie widziałem.

Post:08 maja 2014, 11:30
autor: user_delete25
Po zalogowaniu jest w zakładce usługi->połączenia. Usługa nie została wycofana, tutaj regulamin

Post:08 maja 2014, 13:28
autor: janekt
Konto na kartę można również doładować przez bankomaty sieci Euronet. :wink:

Post:08 maja 2014, 15:02
autor: KC-KARLOS
janekt, w każdym bankomacie "dużych" banków można doładować konto T-Mobile na kartę / mix oraz Heyah na kartę / mix. Dostępne kwoty od 5 do 500 PLN.
maker3 pisze:Może już nie ma tej usługi?
Gdyby nie pobierali 4 gr za każdorazowe użycie kodu *101# lub *108# w Heyah, powiadomienie SMS o saldzie konta byłoby zbędne.

Post:08 maja 2014, 21:23
autor: kn
Nie zapominajce, ze doladowanie przez strone t-mobile daje teoretycznie 10% ekstra, a w euronecie, czy przez bank internetowy tego bonusu juz nie ma. Jesli doladowujesz wieksza kwote, to ta roznica jest juz odczuwalna.

Co do doladowania na t-mobile to przez kilka dni w ogole strona sie nie ladowala (blad serwera), a obecnie nie dziala karta (aliora, uzywam jej do doladowan wiele lat i nigdy nie bylo problemow, a teraz nagle jest komunikat najpierw, ze przekierowuje mnie na strony mojego banku, a pozniej bez faktycznego przekierowania, wyrzuca, ze brak odpowiedzi. Slowem na 99.99% t-mobile cos skopalo....

A co do tego, ze dotyczy to jedynie platformy prepaidowej, to wcale nie jestem taki pewien - z firmowa karta t-mobile tez mam przeboje, juz nie wspomne, ze od kiedy t-mobile polaczylo sie z orange jesli chodzi o infrastrukture techniczna, to mocno spadla jakosc rozmow (przerwyane rozmowy, rozlaczanie, telefon poza zasiegiem, a bywalo, choc juz ostatnio mi sie nie zdarza, ze wredne echo podczas rozmowy). Slowem jest coraz gorzej...

Post:08 maja 2014, 21:26
autor: KC-KARLOS
Co ciekawe, dzięki cyrkom na platformie billingowej można posiadając taryfę Frii w T-Mobile na kartę zmigrować do taryfy Dniówka Heyah :shock:
...a potem wrócić do Frii - i to za darmo!

Post:08 maja 2014, 21:33
autor: kn
Karlos20 pisze:Co ciekawe, dzięki cyrkom na platformie billingowej można posiadając taryfę Frii w T-Mobile na kartę zmigrować do taryfy Dniówka Heyah :shock:
...a potem wrócić do Frii - i to za darmo!
Czyli balagan ma czasem dobre strony... Choc oficjalnie t-mobile nie pozwala na powrot z taryfy frii do ktorejs ze starszych taryf...

Natomiast liczba problemow w t-mobile jest coraz wieksza i zastanawia mnie czy ktos jeszcze panuje nad technika w tej firmie.... :P

[ Dodano: 2014-05-08, 22:21 ]
"Burdel" trwa nadal. Jedna karta ciagle ta sama historia, druga - przepraszamy sprzedawca nie obsluguje twojej karty... Czy t-mobile naprawde mysli, ze nie mam nic lepszego do roboty tylko walczyc z ich uslugami na kazdym kroku??????

[ Dodano: 2014-05-09, 08:14 ]
A co tam naiwnie sprobowalem jeszcze raz, tym razem trzecia karta innego banku - przepraszamy, sprzedawca nie obsluguje twojej karty.

Kpia z klientow czy zyja az w takiej nieswiadomosci. Czy by doladowac konto przez Internet mam spedzic kilka godzin zabawy, wypelniania formularzy i zalozyc rachunki bankowe w kilkunastu bankach....?