Strona 1 z 1
Brak połączenia z siecią
Post:01 maja 2014, 12:36
autor: Sarah
chociaż zasięg jest. Nie mogę nic zrobić. W zakładce-stan- pokazuje, że:stan usługi-nie działa, stan sieci kom.-rozłączono, sieć-nieznana. Co robić ???? Moc sygnału jest, rachunek opłacony. Może przypadkowo coś zrobiłam, włączyłam ?? Pomocy !! Sarah
Post:01 maja 2014, 13:14
autor: mariusz.dytko
Jakii telefon? Jaka sieć? A może tryb samolotowy został uruchomiony?
Post:01 maja 2014, 14:08
autor: Sarah
Nie, tryb samolotowy wyłączony. Sieć Orange. Tel. Galaxy S3
[ Dodano: 2014-05-01, 14:13 ]
Jest Ktoś, kto może pomóc ???? Nie znam się na stronie technicznej telefonów, do tej pory miałam stary, poczciwy typ dotykowej Nokii, no to teraz mam..... Co się mogło stać ????
Post:01 maja 2014, 14:38
autor: KA
Wyłączałaś i włączałaś telefon? Może pomóc.
Post:01 maja 2014, 14:42
autor: Sarah
Tak, włączyłam, wyłączyłam. Nawet baterię wyjęłam i włożyłam ...nic....
Post:01 maja 2014, 18:40
autor: janekt
Czy korzystasz z sieci 3G (WCDMA) czy 2G (GSM)?
Przypuszczam, że niechcący zmieniłaś pasmo radiowe (ale to będzie prawdą, jeżeli telefon jest ustawiony na korzystanie z sieci 3G), da się to łatwo "odkręcić", spokojnie

Post:01 maja 2014, 19:18
autor: Sarah
Dziękuję za podpowiedź. Wydaje mi się, że 2G ale pewna nie jestem.... jak to sprawdzić, zrobić ?? Nie jestem w Polsce i nie mam możliwości iść do jakiegoś serwisu. Muszę sobie sama to naprawić

Wracam za 3 tyg i bez tel. nie mogę tu funkcjonować. NIe łapie żadnej sieci kiedy robię -wyszukiwanie- NIC ! Bak wszystkiego.... to jak to "odkręcić " ???
Post:01 maja 2014, 19:35
autor: janekt
Wchodzisz w Ustawienia- Sieć komórkowa (czy coś takiego) -Tryb sieci (zmień na GSM, ale najpierw zobacz jaki jest obecnie, potem zmień). Jeżeli wróci sygnał- jest dobrze, jeżeli nie- to coś poważniejszego.
Post:01 maja 2014, 19:45
autor: Sarah
Już to zrobiłam, nic. Zobaczyć obecnego nie mogę bo go nie ma, ale jest ustawiony na automatyczny-ten i ten. ????
Post:01 maja 2014, 20:00
autor: goral2099
Może zacznijmy od początku: Kiedy zaczęły się problemy - pojawiły się po jakimś konkretnym wydarzeniu, czy po prostu "ni z gruszki, ni z pietruszki"? Jak rozumiem, to polska karta w roamingu zagranicznym? Masz możliwość sprawdzić na innej karcie czy tel działa, ewentualnie tą kartę w innym telefonie?
Post:01 maja 2014, 20:31
autor: Sarah
Ni z gruszki, nagle. Wczoraj późnym wieczorem. Nie bardzo mam gdzie sprawdzić kartę. Nie wiem co to jest, ale sam tel. chyba jest ok bo w "stan"- stan urządzenia-normalny. Natomiast karta ? Zupełnie nowa, wymieniona na tą malutką wraz z telefonem miesiąc temu. Tak jakby sieci nie wyszukuje, a nawet na pewno.
[ Dodano: 2014-05-01, 20:33 ]
Tak, karta w roamingu. Polski Orange, do tej pory-bez zarzutu.
[ Dodano: 2014-05-01, 20:36 ]
Nie zarejestrowano w sieci-takie powiadomienie wyświetla się gdy próbuję np. gdzieś zadzwonić.
[ Dodano: 2014-05-01, 20:41 ]
Wyszukuje tutejsze sieci, ale nie loguje
[ Dodano: 2014-05-01, 21:00 ]
Aaa, i może to jest istotne: na wyświetlaczu-tylko połączenia alarmowe. Chociaż nawet to nie działa.
Post:01 maja 2014, 22:25
autor: janekt
Jeżeli możesz, sprawdź kartę w innym telefonie czy działa. Jeżeli nie, to z kartą jest coś nie tak (może Orange wyłączyło Ci "niechcący" roaming). Sprawdź też, czy jakakolwiek brytyjska (lokalna) karta SIM ma te same problemy co Twoja obecna.
Jeżeli jednak to nie karta, to:
-wpisz kod (tak jakbyś chciała zadzwonić do kogoś) *#*#4636#*#*
-wybierz Informacje o telefonie
-kliknij klawiszem wyboru (dotykowy, nie ten ze strzałką, tylko ten drugi), wybierz Pasmo radiowe
-ustaw na Automatic lub Euro
-jeżeli to nie pomoże, przywróć telefon do ustawień fabrycznych (opcja bez usuwania danych, same ustawienia!)
Post:01 maja 2014, 22:26
autor: goral2099
Czyli do wczoraj normalnie byłaś zalogowana w zagranicznej sieci i mogłaś wykonywać rozmowy itp i nagle bez twojej ingerencji tel wylogował się z sieci?
A jak wejdziesz sobie w Orange Online to masz możliwość włączenia/wyłączenia roamingu czy coś w tym rodzaju? Może spróbuj zgłosić to online do operatora?
Ciężko tak radzić na odległość mając tak mało informacji...

Post:01 maja 2014, 22:28
autor: Sarah
Dziękuję bardzo za informacje i dobre chęci

) zaraz próbuję ...
[ Dodano: 2014-05-01, 22:32 ]
Przy włączaniu tel. pojawia się infor., :: karta sim/ruim zablokowana/tylko połączenia alarmowe
Ale dlaczego ?? rachunek zapłacony, poza tym najpierw są wyłączane wychodzące poł. a tu-nic. I ten brak sieci ! Nie uszkodziłam przecież karty ! To dlaczego jakaś blokada ?
Post:01 maja 2014, 22:42
autor: janekt
Sprawdź kartę z lokalnej sieci- jeżeli zadziała, to wina leży po stronie operatora.
Post:01 maja 2014, 22:43
autor: goral2099
Nie wiem...może masz jakiś limit kwotowy, po którym połączenia w roamingu są blokowane?
Post:01 maja 2014, 22:54
autor: janekt
Taki limit zdaje się ma każdy nasz operator. Ale jego wyczerpanie nie powodowałoby raczej całkowite odcięcie od sieci, bo to by było bez sensu.