Strona 1 z 1

(ORANGE) AWARIA SIECI ? WARSZAWA-KLAUDYN, IZABELIN

Post:01 gru 2013, 18:02
autor: ~Jo
Od około tygodnia w ścisłych okolicach Warszawy (Klaudyn, Izabelin) są duże utrudnienia w korzystaniu z połączeń głosowych w sieci Orange (nie słychać rozmówcy, problem z połączeniem, zrywanie połączeń). Dzwoniłem na infolinie dostałem informacje że w tym rejonie nie są prowadzone żadne prace modernizacyjne, ale są jakieś problemy z nadajnikami - miały być usunięte 2 dni temu w przeciągu kilku godzin, do chwili obecnej nic się nie zmieniło.

Post:03 gru 2013, 22:10
autor: Orange Ekspert
Czy sytuacja nadal występuje? W przypadku utrzymywania się tego typu utrudnień wyślij do nas zgłoszenie korzystając z formularza dostępnego na tej stronie http://zasieg-orange.wp.pl/ Opcja „zgłoś problem” będzie dostępna po zalogowaniu (prawa, górna część strony) i wybraniu dokładnej lokalizacji. Sprawdzimy to.

re: Orange Ekspert

Post:07 gru 2013, 11:48
autor: ~Jo
Nic się nie poprawiło, dzwoniłem na BOK, dostałem informacje od konsultanta, że 24 listopada 2013r zostało przyjęte zgłoszenie awarii w tym rejonie i do dnia dzisiejszego tj. 07.12.2013 Pan nie był mi w stanie powiedzieć kiedy zostanie ona usunięta. Jedyna informacja to taka że "pracują nad usunięciem awarii" .

[ Dodano: 2013-12-07, 22:48 ]
A ta strona do zgłoszenia awarii.. hmmm.. spróbujcie na niej ustawić adres Izabelin, ul. Ekologiczna, kod pocztowy 05-080, - życzę powodzenia, bo mnie się nie udało :) Zrobiona chyba tylko po to żyby zamknąć usta klientom, że przecież ma stronę do zgłoszeń awarii, więc... niech korzysta... od 2,5 tygodnia Orange nie potrafi naprawić awarii, mimo że BOK sam przyznał (jak dzwoniłem) , że w teorii mają na to 72 godziny :) 2 miejscowości pod samiutką Warszawą, drą się do słuchawek, żeby cokolwiek ich rozmówca usłyszał, w drugą stronę jest jeszcze gorzej, fajne to NetWorks - dziękuję ci Orange, pozdrowienia również od moich znajomych - prosili żebym przekazał ... :) A "gófniany" Play na który tak wszyscy narzekają, akurat działa w tym rejonie super. I mimo, że mam pewną "odrazę" do tej sieci, to za 2 miechy (koniec umowy) będzie trzeba chyba schować urazy i uprzedzenia, i płacić "abo" u fioletowego...

Post:15 gru 2013, 10:54
autor: Orange Ekspert
Mieliśmy utrudnienia w działaniu sieci w tej okolicy. Obecnie nie powinny one już występować. Przepraszamy za niedogodności. Aktualnie w tej lokalizacji trwa również proces budowy nowej stacji w ramach konsolidacji sieci z T-Mobile. Na chwilę obecną planowany termin zakończenia prac to Kwiecień 2014.

Post:22 gru 2013, 11:52
autor: ~Jo
Orange Ekspert : Przykro mi to stwierdzić, ale UTRUDNIENIE W DZIAŁANIU SIECI NIE "MIELIŚMY" TYLKO CAŁY CZAS MACIE W TYM REJONIE, za 4-5 dni minie miesiąc odkąd się zaczęły i nadal nie da się korzystać w tym rejonie z numerów ORANGE, ludzie są totalnie w...i (czyt. zdenerwowani), w tej lokalizacji jest kilka sporych firm - te które mają nieszczęście korzystać z usług ORANGE, drą się do słuchawek i klną na czym świat stoi na tą sieć. "planowany termin zakończenia prac to Kwiecień 2014.???? " Orange sobie żarty robi ???!! pół roku mają ludzie czekać aż coś z tym łaskawie "orange" zrobi ??? Na chwilę obecną ludziska biegają po placach firm, i po podwórkach szukając miejsca gdzie akurat złapią zasięg - taka jest prawda. Jak ktoś nie wierzy zapraszam w te rejony, zobaczycie na własne oczy, że tak jest (to nie żaden żart z mojej strony, ani trolowanie i oczernianie sieci - to jest rzeczywistość w ORANGE.

Post:22 gru 2013, 16:31
autor: ukefake
hmmm, a widziałem wczoraj plakat w wwa informujący o zakończeniu prac modernizacyjnych w warszawie...

Post:27 gru 2013, 14:08
autor: adamos44
Znajomy mi mówił, że nie mógł się do mnie dodzwonić, myślałem że coś nie tak po mojej stronie było ale okazuje się że było odwrotnie.

Post:02 sty 2014, 22:13
autor: ~Jo
Nio... i dzisiaj byłem załatwiać przeniesienie numeru... i za miesiąc macie parę groszy mniej co miesiąc... i jednego klienta abonamentowego (też mniej)... A z tego co słyszę to jeszcze sporo osób które płacą "abo" w orange, a nie mogą z niego korzystać (w lokalizacji o której pisałem) też już niedługo wam ubędzie - a do kwietnia (czyli końca modernizacji), to już będzie spora cyferka. A z mojej strony, naprawdę się zastanowię zanim ponownie wezmę jakiś "abo" w Orange, i na pewno nie polecę tego nikomu znajomemu - tylko z jednego powodu - macie zasięg sieci na poziomie.... hmmmm... nie wiem jak to określić... chyba jak PLAY zaczynał działalność, to już miał lepszy niż "wy" teraz. Propozycja: zamiast klepać "bredzące artykuły" typu jak wam to się zasięg poprawił po tej całej modernizacji i tzw. NetWorks - zacznijcie trochę bardziej wsłuchiwać się w "głosy klientów" - bo to wypisujecie w swoich newsach (dot.poprawy zasięgu, LTE, etc.) absolutnie nijak się ma do rzeczywistości...

Post:02 sty 2014, 22:30
autor: Flash999
@up
Każda sieć ma swoje "perełki", czyli miejsca w których działa jak... nie działa. Modernizacja NetWorkS! przynajmniej w mojej lokalizacji zrobiła wiele dobrego, pojawiło się w końcu 3G. Jeśli u Ciebie jeszcze się nie zakończyła to nie ma co oceniać, jednak jeśli faktycznie będzie trwała do kwietnia to kompletna porażka.
Swoją drogą, T-Mobile działa w tej lokalizacji poprawnie?

Post:02 sty 2014, 22:50
autor: ~Jo
Flash999 : Zgadzam się z tym co piszesz, różne sieci w różnych miejscach = różny zasięg i działanie. Ale w wypadku o którym ja piszę do października-listopada 2013 roku było wszystko w miarę ok, potem zaczęli coś grzebać i zdechło na amen. Co dziwne z TMobile też mniej więcej przez tydzień dwa były problemy, ale po tym czasie się uspokoiło, i jest może nie super, ale przynajmniej można w jakimś stopniu usłyszeć rozmówcę (i vice versa), a Orange leży na całego i "kwiczy", a raczej kwiczą ci co mają telefony w tej sieci, i mieszkają bądź też pracują w tej lokalizacji.. Co ciekawe PLAY (który dla mnie jest siecią "taka sobie" - działa bardzo dobrze, drogi PLUS też super)... Słowo daję nie troluję co dziennie (dzisiaj też) widzę jak ludzie wyłażą z budynków (biur) i łażą po podwórkach (placach) łapiąc zasięg - po tym od razu mogę im powiedzieć w jakiej są sieci.. :) Po dzisiejszym dniu - powiedziałem sobie - chromolę, nie będę czekał do kwietnia, aż coś się zmieni, albo i nie zmieni... tym bardziej, że jeszcze tylko chwila lojalki mi została...

Post:02 sty 2014, 23:03
autor: ukefake
~Jo, co do adresu który podawałeś, to może chodzi o te dane
Klaudyn, ul. Ekologiczna,52° 16' 30" N 20° 52' 6" E
wg mapy podanej przez OE ekologiczna jest w klaudynie - aczkolwiek zaznaczam, że nie wyznaję się w tamtym rejonie i nie wiem co jest wazniejsze: izabelin czy klaudyn. jak już namierzysz adres to mozna zrobic zgłoszenie poprzez formularz:
Kod: Zaznacz cały
Od kiedy występuje problem?
od zawsze
od roku
od kwartału
od miesiąca
od tygodnia
od wczoraj
od dnia
Jakie są objawy problemu?
zrywa połączenia
występują zniekształcenia i zaniki głosu
Czy są problemy z innymi usługami (np. SMS, MMS, Transmisja danych)?
tak
nie
nie wiem
Jaki typ sieci jest ustawiony w telefonie? jak to sprawdzić?
2G
3G
Dual
nie wiem
Jakiej technologii dotyczy problem?
tylko 2G
tylko 3G
obydwu
nie wiem
Czy karta SIM była sprawdzana w innych telefonach?
tak
nie
Czy inne osoby korzystające z Orange mają ten sam problem we wskazanej lokalizacji?
nie wiem
tak
nie
Czy problem występuje tylko we wskazanej lokalizacji?
tak
nie, problem występuje wszędzie
nie wiem
Kiedy występuje problem?
w ciągu dnia
wieczorem
w nocy
nie zależy od dnia i pory
Gdzie występuje problem?
na zewnątrz budynku
wewnątrz budynku
wewnątrz i na zewnątrz budynku
Jaki zasięg pokazuje telefon?
brak zasięgu
1 kreska
2 kreski
3 kreski
4 kreski
pełny zasięg
Preferowana forma kontaktu?
numer kontaktowy
SMS
numer kontaktowy
telefon od konsultanta
adres e-mail
e-mail
brak kontaktu
najlepiej żeby pozgłaszało to jak najwięcej osób. powodzenia
niestety awarii nie można zgłaszać z konta dla numeru stacjonarnego. cfaniaki ;)

Post:02 sty 2014, 23:14
autor: ~Jo
ukefake : spróbuję, wpisać taką lokalizację, i przekażę innym, chociaż dzwoniłem i zgłaszałem to na BOK, tak jak pisałem wyżej - ale ok, chociaż dla mnie osobiście to już powoli traci znaczenie , miesiąc jakoś się przemorduję - na szczęście mam jeszcze karty 2 innych operatorów (niestety w ofertach "na kartę") z których awaryjnie korzystam od 2 miesięcy po 8-9 godzin dziennie... ale z których przynajmniej mam możliwość korzystać... dzięki za podanie lokalizacji, jutro sprawdzę czy poprawna, i dam znać co (czy w ogóle coś)z tego wynikło... pozdrawiam.

Post:02 sty 2014, 23:35
autor: ukefake
~Jo, kod pocztowy 05-080 wskazuje na te ulice w klaudynie - tak przynajmniej twierdzi poczta polska. więc jest szansa żeby sprawę popchnąć do przodu - o ile ktoś czyta te zgłoszenia. jeśli masz trochę wolnego czasu to może jedno zgłoszenie dziennie z każdego numeru zwróci uwagę orange na ten problem? :twisted:

Post:03 sty 2014, 02:15
autor: ukefake
przekierowanie na inny numer działający w sieci plus/play wydaje się tymczasowo optymalnym rozwiązaniem.