Strona 1 z 2

[Orange] Ufomesy - czy usługa działa?

Post:19 lut 2013, 19:26
autor: corner
Już od bardzo dawna nie otrzymałem darmowych SMS-ów w ramach usługi Ufomesy. Owszem, zdarzało się, że darmowe wiadomości były przyznawane z opóźnieniem, ale od kilku dni nie zostały mi przyznane ani razu mimo wysłania 5, 10, 15 SMS-ów danego dnia.

Jak jest u was?

Post:19 lut 2013, 22:10
autor: Niezgodna7
Działa prawidłowo.
PS.
Czy doładowałeś konto za mniej niż 10zł ?

Post:19 lut 2013, 22:22
autor: corner
Ostatnie doładowanie za sto złotych.

Post:20 lut 2013, 00:09
autor: Niezgodna7
No to powinno działać, o ile nie masz jakiegoś konta promocyjnego.

Post:20 lut 2013, 14:23
autor: KC-KARLOS
corner, wyślij 5 SMSów do innej sieci niż Orange, wtedy otrzymasz kolejne gratisowe 5 esów, notyfikację otrzymasz SMSem.

Post:20 lut 2013, 14:57
autor: Orange Ekspert
Sprawdź czy SMSy są taryfikowane z konta głównego wchodząc na Orange Online w zakładce połączenia. Jeżeli usługa nie działa prawidłowo to skontaktuj się z nami. Możesz przesłać zgłoszenie przez formularz Pomoc Orange dostępny http://on.fb.me/10XyZxu

Zamieść szczegółowy opis sprawy, PUK lub dane właściciela: imię nazwisko, adres, data urodzenia (jeżeli numer jest zarejestrowany).

Post:21 lut 2013, 11:27
autor: babeo
Karlos20 pisze:wyślij 5 SMSów do innej sieci niż Orange
Smsy wysłane do orange, tez dają bonus.

Post:21 lut 2013, 16:37
autor: Niezgodna7
Babeo, tu chodziło o to, aby mieć pewność - inna sieć - pobiera za sms z k.głównego.

Post:22 lut 2013, 20:46
autor: corner
Zgłosiłem sprawę mailem. Póki co, dostałem idiotyczną odpowiedź, że w mojej korespondencji brakuje numeru PESEL i numeru dowodu.

Post:22 lut 2013, 20:53
autor: Niezgodna7
Corner.
Olej email, wykosztuj się na te 1,5 i dzwoń z tego numeru do BOK (co nie działa usługa).
Aha! Pierw naładuj baterię, bo oczekiwanie nawet 30 minut. Ale czekaj do upadłego aż się ktoś zgłosi.

Post:22 lut 2013, 22:52
autor: corner
Tak zrobiłem, bo denerwowało mnie to. Konsultantka potwierdziła moje wątpliwości i zgłosiła w moim imieniu reklamację. Zobaczymy co dalej.

Post:23 lut 2013, 10:41
autor: Niezgodna7
Corner, za dwa dni pewnie dostaniesz eska o efekcie reklamacji, i dopiero wtedy wysyłaj na próbę 5 esków w celu ufo.

Post:11 mar 2013, 20:29
autor: corner
Kurczę, trochę czasu minęło i zero odpowiedzi na reklamację. A usługa jak nie działała, tak nie działa...

Post:11 mar 2013, 20:45
autor: Multimek
Mam to samo, przenosiłeś nr? Od razu do Orange go?
Też napisałem reklamację i na razie cisza.

Post:11 mar 2013, 21:29
autor: corner
Numer od lat w Orange. Cały czas działało i przestało. Mam nadzieję, ze oddadzą całą zużytą kasę!

Post:11 mar 2013, 21:30
autor: KC-KARLOS
corner, masz czystą ofertę na kartę czy w opcji "Zetafon"? To też ma jakieś znaczenie :)

Post:13 mar 2013, 20:28
autor: corner
Nie mam Zetafona.

Post:15 mar 2013, 09:21
autor: Multimek
Ja dostałem pismo że problem naprawiono ale w rzeczywistości nic nie zrobili. Oj będzie trzeba zgłosić się do UKE.

Post:15 mar 2013, 20:02
autor: corner
U mnie to samo. Reklamację rozpatrzono pozytywnie, dostałem 15 złotych na konto, potwierdzono mi, że usługa powinna już działać poprawnie... I nic.

Post:19 mar 2013, 15:20
autor: Orange Ekspert
@Multimek, @corner

Napiszcie do mnie korzystając z formularza Pomoc Orange na Facebooku. Opiszcie krótko sprawę oraz podajcie link do tego wątku w treści zgłoszenia. Postaram się pomóc. Link do formularza znajdziecie tutaj http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert