Strona 1 z 1
iTakTak / Heyah selfcare - brak billingu
Post:22 sty 2013, 19:23
autor: kkw
Witajcie,
Nie udaje mi się od kilku dni wygenerować bilingu w systemach iTakTak oraz Heyah Selfcare. Próbuję z różnymi przeglądarkami i różnymi numerami, a i tak strona zawiesza się na "Trwa pobieranie danych..."
Ktoś potwierdzi albo poda rozwiązanie?
K.
Post:23 sty 2013, 13:49
autor: tgs
No ja też tu z tego powodu (heyah). Co chwilę miga w górnym rogu "Wczytuję" i... nic.
Czy www od Heyah zawsze takie beznadziejne? - już wcześniej bywało że się strony wczytywały ponad minutę.
Post:23 sty 2013, 17:42
autor: kkw
Heyah
Dziękuję za informację.
Potwierdzam, że ostatnio faktycznie mogą występować trudności z wyświetlaniem billingu. Sytuacja jest znana naszym specjalistom i pracują oni nad jak najszybszym przywróceniem usługi.
Serdecznie przepraszam za wszelkie niedogodności.
W przypadku wystąpienia konieczności ponownego kontaktu z naszym biurem drogą emailową proszę o powołanie się na numer pisma (...)
Post:23 sty 2013, 19:22
autor: yul69
Heyah selfcare...
ja nie mogę się tam zalogować.Sms potwierdzający nie przychodzi mi na fon.
Lipa.
Post:23 sty 2013, 22:08
autor: Edmund
Widocznie robią wszystko żeby korzystać z płatnego kodu do sprawdzania salda.
Post:23 sty 2013, 22:12
autor: tgs
Mi saldo pokazywało (u góry strony) tylko billing nie wczytywało....
Ta strona to badziew jakby jakaś firma krzak robiła a nie duża, multimiliardowa firma :/
Post:23 sty 2013, 22:19
autor: Edmund
System selfcare dla PTC (operatora T-Mobile i Heyah) robiło Asseco (to od informatyzacji ZUS-u). Chyba to wszystko tłumaczy

Post:23 sty 2013, 22:23
autor: tgs
Zastanawiam się czy takie problemy to często w Heyah (darmowy starter, dopiero co aktywowany wiec nie wiem). Jeśli to normalka to pewnie poleci do kosza...
Post:23 sty 2013, 22:27
autor: yul69
Jeśli chodzi o Heyah to net mi dobrze działał,BOK szybko rozwiazywał moje problemy.
[ Dodano: 2013-01-24, 13:04 ]
heyah selfcare...
cud...sms z kodem zaczął przychodzić mi na fon...
ale co z tego kiedy nie mogę się w pełni zalogować,bo wyskakuje mi błąd...brak rozpoznania taryfy czy cóś...
Czyli dalej lipa.
Post:24 sty 2013, 17:56
autor: kkw
W Heyah billing już działa. W iTakTaku komunikat mi się zmienił na "bllling niedostępny".
Post:25 sty 2013, 13:56
autor: meander
Ja to mam szczęscie! kiedy tylko chce korzystać z iboa, awaria.. zabawne w tym jest to, że korzystam korzystam z iboa naprawdę rzadko, raz na pół roku, raz na rok. Dziś jak na złość chciałem sprawdzić jedynie billing

Post:27 sty 2013, 16:16
autor: kn
U mnie tez biling sie rypnal. BOA przyjelo oficjalne zgloszenie i tyle....