Strona 1 z 2
[T-mobile] Taktak - brak możliwości sprawdzenia konta
Post:26 lis 2012, 14:24
autor: janjelon
Brak możliwości sprawdzenia stanu konta.
Zarówno na stronie itaktak.pk jak i *101#.
Zaczęło się już w nocy.
Post:26 lis 2012, 14:35
autor: Kryniczanin
W abonamencie *100# też nie działa
Post:28 lis 2012, 14:32
autor: artix
I tak się trzepie kasiorkę, tu 4gr, tam 4gr...
Trzeci dzień a to nadal nie działa
Post:12 gru 2012, 12:19
autor: marcinj
Ja od kilkunastu dni nie mogę zalogować się na swoje konto internetowo czyli od samego początku jak jestem w tak taku. Nie wiem czy jest jakiś większy problem czy mi się trafił - przenosiłem numer z abonamentu w T-mobile do tak taka i trochę to długo trwało. I tak sobie myślę, że może coś nie załapało to przeniesienie numeru i dlatego nie mogę zalogować się.
Sobie żartuję, że po wprowadzeniu tych 4 groszy za sprawdzenie stanu konta mają oblężenie serwisu internetowego, bo ludzie chcą za darmo sprawdzać

Post:12 gru 2012, 12:22
autor: artix
marcinj pisze:Ja od kilkunastu dni nie mogę zalogować się na swoje konto internetowo czyli od samego początku jak jestem w tak taku. Nie wiem czy jest jakiś większy problem czy mi się trafił - przenosiłem numer z abonamentu w T-mobile do tak taka i trochę to długo trwało. I tak sobie myślę, że może coś nie załapało to przeniesienie numeru i dlatego nie mogę zalogować się.
Zawsze po przeniesieniu są problemy z logowaniem na itaktaka, skoro to już trwa aż kilkanaście dni, to pisz do nich, niech się za to wezmą.
Post:09 sty 2013, 10:12
autor: margeo
Udaje się Wam zalogować na konto tak taka???
Ostatnio standard, nie tylko u mnie:
Przeglądarka Google Chrome nie może wczytać strony internetowej, ponieważ oczekiwanie na odpowiedź serwera
www.itaktak.pl trwa zbyt długo. Witryna może być wyłączona lub mogły wystąpić problemy z połączeniem internetowym.
Post:14 sty 2013, 01:17
autor: tiger93
Ja teraz nie moge sprawdzic stanu konta w heyah ani w tmobile oraz wykonac zadnego polaczenia. Przez iboa tez nie podaje stanu konta.
Post:14 sty 2013, 08:42
autor: remi89
U mnie T działa bez problemu. Stan konta mam widoczny pod kodem *101# jak i po zalogowaniu do itaktak

Post:14 sty 2013, 09:17
autor: slawekt
Udaje się Wam zalogować na konto tak taka???
Ostatnio standard, nie tylko u mnie:
Nie wiem jak jest w Chrome bo nie używam, lecz u mnie w Operze trzeba odświeżać każdą stronę (czyli wchodzić na nią niejako dwa razy), bo inaczej otrzymujemy podobny komunikat.
Ot programiści T-Mobile

Na Firefox'ie natomiast jest wszystko OK.
Post:13 lut 2013, 11:56
autor: marcinj
Wy też macie coraz problemy żeby zalogować się do tych ich systemów w t-mobile? Ja z takich rzeczy korzystam zazwyczaj raz na rok, teraz ostatnio logowałem się bo chciałem pewne rzeczy posprawdzać no i przeważnie dopiero po kilku próbach udaje się, a jak udaje to chodzi to bardzo powoli, billing wyskakuje proszę czekać i czekam 10 minut i nic tylko sesję zamknęło czy inne błędy. Próbowałem na 1 numerze w abonamencie i 1 tak taku i strony podobnie chodzą albo są problemy z zalogowaniem. Czasem też jest wszystko OK, ale częściej mam problemy.
Post:11 mar 2013, 22:27
autor: kn
I znow t-mobile ma problemy ze swoimi systemami. Mam kilka kart i na zadna nie moge sie zalogowac do i-boa i to od wczoraj. Porazka.
Post:12 mar 2013, 00:03
autor: Edmund
kn, również mam problem w Heyah - nie dochodzi mi sms weryfikacyjny.
Post:13 mar 2013, 01:16
autor: grzegorz0plonka
No niestety, tmobile korzystać bardzo bardzo starego systemu i nie chcą wymienić całkowitego nowego systemu. A u mnie sprawił problemy iboa.
Post:13 mar 2013, 13:01
autor: lukaszm95
Również zauważyłem coraz częściej problemy z dostępem do usług tmobile. Czy ktoś się kontaktował z nimi informując o sprawie?
Post:13 mar 2013, 14:15
autor: kn
Ja sie skontaktowalem mailem. Poprosilem by wylaczyli mi jedna usluge dla jednego numeru - skoro nie moge tego zrobic ani przez iboa (kilkanascie prob zalogowania), ani przez krotkie kody - usluga czasowo niedostepna, ani przez wyslanie smsa - nie mozna wyslac na podany numer.
Otrzymalem automatycznego maila info, ze czas oczekiwania dwa dni robocze.
Niestety dwa dni robocze minely, a t-mobile milczy.
I jak to nazwac?
Post:13 mar 2013, 14:29
autor: grzegorz0plonka
No niestety, tmobile uznają klientów piszą bzdury.
Żeby razem wystąpiliśmy pismo do uke to może jakoś końcu udałby uwierzyć, ze my mówimy 100% prawdy.
Ja napisałem pismo reklamacyjny do tmobile i zostałem taka odpowiedz.
Odnosząc się do kwestii połączeń z serwisem I-BOA informuję, że nie odnotowaliśmy w
tym okresie zgłoszeń dotyczących problemów z serwisem I-BOA od innych Abonentów.
W przypadku ponownie wystąpienia problemów proszę o kontakt w Biurem Obsługi
Abonenta pod numerem 602900 (połączenie płatne zgodnie z posiadanym planem
taryfowym). Pana uwagi konsultant przekaże do Działu Technicznego w celu weryfikacji.
W przypadku wystąpienia problemów może Pan również ponowić korespondencję z
następującymi danymi: dane dot. Identyfikacji Pana konta, data i godzina logowania do
serwisu I-BOA, komunikat pojawiający się podczas logowania.
Jak widać, ze prawdopodobnie nikt nie zgłosił.
Dlatego lepiej wystąpić razem użytkownikami z samego typu problemu. Z jednego klienta nie będą uwierzyć!!! A tym więcej klientów narzekanie tym lepiej i prędzej do wymiana całego systemu.
Post:13 mar 2013, 20:31
autor: kn
Dobra BOA sie nie odzywa, wiec sprobowalem ponownie.
Probuje wylaczyc rok waznosci po kazdej rozmowie. Zgodnie z regulaminem
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/document ... nk_RwK.pdf mozna to zrobic na trzy sposoby: krotki kod, sms, iboa.
Sms na numer 668 nie dziala - nie moze byc wyslany. Krotki kod - usluga niedostepna. A proba wylaczenia przez iboa, dala zaskakujacy komunikat: usluga zostanie WLACZONA i potwierdzona smsem. Mimo ze juz wczesniej iBOA wyswietlal komunikat, ze jest aktywna. Kolejne proby wlaczenia smsem albo krotkim kodem - zero szans.
Ot, balagan.
Post:15 mar 2013, 15:09
autor: kn
Wracajac do tematu, t-mobile znow lezy.
Loguje sie do abonamentu i dostaje info
"Przepraszamy. System jest chwilowo niedostępny.
Prosimy spróbować później. "
Natomiast wlasnie dostalem odpowiedz z iboa jak nie moglem wylaczyc rok waznosci konta w systemie na karte. W koncu jak udalo mi sie zalogowac, to zamiast wylaczyc, system wyswietlil, ze aktywacje uslugi potwierdzi smsem. Dzis Pani uprzejmie mi napisala po kilku dniach, ze sam wylaczylem usluge. Ot i badz madry....
[ Dodano: 2013-03-23, 12:19 ]
Skorzystanie z IBOA w t-mobile niedlugo bedzie przypominac doswiadczenie cudu - wczoraj nie moglem sie zalogowac, dzis nie moge - "Przepraszamy. System jest chwilowo niedostępny.
Prosimy spróbować później."
Ciekawe jaki jest wspolczynnik czasu niedzialania do czasu dzialania? Mam wrazenie, ze ten pierwszy jest kilkukrotnie dluzszy niz ten drugi....
Post:26 mar 2013, 21:43
autor: grzegorz0plonka
No niestety, Potwierdzam takie sytuacje.
Bardzo prosiłbym żeby zgłosicie do tmobile problemem iboa i nich końcu naprawią porządnie.
Za jeden klienta po prostu nie uwierzą i dlatego warto zgłaszać przez klika osob. Tym lepiej wyjdzie.
Dziś napisałem do boa.
Post:27 mar 2013, 18:04
autor: kocim
Ja podejrzewam, że wiele osób ma czy miałoby problemy z zalogowaniem do iboa. Tylko nie wszyscy korzystają czy rzadko korzystają i jest za mały bunt.
Ja do nich też napiszę, bo też ma problemy. Bardzo rzadko mi udaje się zalogować. Przeważnie to mam problemy.