Strona 1 z 2

Orange

Post:15 kwie 2012, 21:42
autor: cesarz
Dziś cały dzień nie można zalogować się na stronie Orange. Czy tylko ja mam ten problem?

Post:15 kwie 2012, 21:45
autor: Kaczy
Nie tylko Ty. Leży cały boży dzień. A miałem im dziś robić przelew, ale bez faktury nie za bardzo to zrobię.

Post:16 kwie 2012, 16:16
autor: LOOPO
Jest nowa strona ale logowanie cały czas padnięte.

Post:16 kwie 2012, 16:22
autor: ezaq
Na stronach orange informowali, że orange on-line nie będzie dostępne. Tylko nie pamiętam do kiedy.

Post:16 kwie 2012, 16:41
autor: KA
Nie działało już wczoraj, nie działa też dzisiaj, a najlepsze jest to, że po próbie zalogowania od wielu godzin pojawia się komunikat, że "logowanie będzie możliwe ZA CHWILĘ!!!

Post:16 kwie 2012, 16:52
autor: LOOPO
Nie mogę sprawdzić ani wykorzystanego limitu na internet ani ważności konta POP ani rachunku za telefon abonamentowy :( Ciekawe czy jeszcze długo będą się z tym grzebali? Pewnie do rebrandingu TP na Orange :)

Post:16 kwie 2012, 18:27
autor: cesarz
O! Zalogowałem się :D Wszystkie numery :mrgreen:
Problem jest gdy trzeba zalogować numer z TP.sa.

[ Dodano: 2012-04-16, 18:29 ]
Jeszcze jedno, nowa szata chyba jest lepsza od poprzedniej , bardziej czytelna :)

Post:16 kwie 2012, 19:49
autor: Kaczy
Ja próbowałem zalogować się przed chwilą i znowu dziwny komunikat.

Post:16 kwie 2012, 20:43
autor: cesarz
Teraz znowu spróbowałem i niestety nie zalogowałem się :( Widocznie prace trwają .

Post:17 kwie 2012, 07:16
autor: LOOPO
Nareszcie udało się zalogować.


Edit.: Ups, ale nic nie mogę zobaczyć bo wyświetla się komunikat że informacje są chwilowo nie dostępne. :oops:

Post:17 kwie 2012, 09:04
autor: cesarz
Tak , u mnie też niby jestem zalogowany, ale nic nie można zobaczyć. Ani konta , poczty itp :(

Post:17 kwie 2012, 16:34
autor: BigDill
teraz już wszystko działa przynajmniej mi :mrgreen:

Post:17 kwie 2012, 20:43
autor: BananowyChlopak
Prawda, śmiga już :)

Post:17 kwie 2012, 21:30
autor: Kaczy
U mnie takie cudo pojawiło się po zalogowaniu:
Przepraszamy, ale Orange On-line jest dostępne tylko dla Klientów Orange.

Zostań naszym Klientem aby mieć możliwość zarządzania swoim kontem On-line!
Widocznie 1 abonament to za mało :twisted:

Post:18 kwie 2012, 19:42
autor: BigDill
Kaczy to dziwne może firmowe nie wprowadzili?

Post:18 kwie 2012, 21:12
autor: sebt
ten system jest jakiś upośledzony.. nie ma wszystkiego w płatności i rozliczenia, poronione dane w zakladkach, nieaktualne dane.. co za gniot :x bylem i jestem przeciwny rebrandingowi, tp mi sie lepiej kojarzylo mimo tylu negatywnych opinii

Post:19 kwie 2012, 13:08
autor: LOOPO
Ktoś ukradł mój login na orange.pl :evil: Co to się na tym świecie wyrabia, żeby imię i parę cyfr kusiło do kradzieży :(

Post:19 kwie 2012, 16:01
autor: BigDill
pare cyfr to jeszcze,ale jakby Ci na koncie pozmieniali to by dopiero było..

Post:19 kwie 2012, 18:06
autor: cesarz
Czasami trzeba na nowo zakładać konto. To nic niezwykłego .

Post:20 kwie 2012, 22:26
autor: zolvio
LOOPO pisze:Ktoś ukradł mój login na orange.pl :evil: Co to się na tym świecie wyrabia, żeby imię i parę cyfr kusiło do kradzieży :(
Ja mam lepiej, bo mój login na orange on-line związany z kontem abonenckim (nota bene: login przyznany przez ich system) w postaci DSLxxxxxx "jest zajęty przez innego użytkownika". Tylko 20 minut trwało połączenie z infolinią (dłuższa chwila muzyki), natomiast było b. owocne.
- Dowiedziałem się, że nikt mi nie zajął loginu 8) Natomiast w związku z połączeniem tpsa i orange jest coś w rodzaju przebudowy bazy - w moim przypadku musiałem zmienić swój login
- zostało wygenerowane hasło tymczasowe do zalogowania. "Nowy" login został automatycznie podłączony do mojego konta abonenckiego w systemie.
- wszystko działa jak trzeba
cesarz pisze: [...] zakładać na nowo konto. To nic niezwykłego.
Niezwykły jest fakt, że wielu ludzi bezkrytycznie akceptuje taką sytuację, gdy Użytkownik musi brać udział w przebudowie i konserwacji systemów informatycznych Dostawcy. Oczywiście na swój koszt zadzwonić na infolinię.
Jest to powszechne zjawisko w usługach, nie tylko w branży telekom. i niestety wielu Klientów (a może Petentów?) już do tego przywykło.