BananowyChlopak Usługa nadal nie działa, ale dałem sobie z nią spokój.
Jestem po kilku konsultacjach z BOK Play. Na razie tylko przez Play24 i telefonicznie, ale może się jeszcze wybiorę z telefonem do ich salonu. Próbowałem już wszystkiego: blokady transferu danych poza siecią macierzystą, wymiany karty SIM, przywróceniem ustawień fabrycznych, kilkanaście czyszczeń telefonu z ustawień i wgrywanie prawidłowych, zmiany zasięgu sieci, łączenia w 2g lub 3g, analiza techników Play mojego konta od strony sieci, czyli cuda niewidy i nadal to samo. Od strony sieci wszystko ok. Karta heyah w tym telefonie śmiga na całego. Tylko parę razy udało mi się odtworzyć filmik w zasięgu Orange 2g, gdy zapominając o sprawie z ciekawości spróbowałem "a może się uda akurat". To było tylko kilka razy a za chwilę znowu to samo. Przekładając kartę do SE po kilku sekundach następuje odtwarzanie. Co ciekawe inna karta SIM Play z innym nr w innej Nokii 6151 ma ten sam problem. Gdy przełożę swoją kartę do Nokii 3110c jest to samo. Telefon łączy się i pokazuje komunikaty - razem "Sieć zajęta" i "Poł. danych pak. zakończone przez sieć" albo każdy osobno lub łączy się przez jakiś czas by wyświetlić "sieć nie odpowiada". Czasami pojawia się także "format pliku nie obsługiwany". Oprócz streaming'u wszystkie aplikacje jak i wbudowana przeglądarka telefonu normalnie łączy się z internetem bez najmniejszych problemów. Problem sieci zajętej pojawił się ok. tygodnia po zakupie telefonu, sam z siebie. Wcześniej filmiki śmigały na ustawieniach tych co teraz mam jak ta lala
Każda próba odtwarzania filmiku rozpoczyna kolejną paczkę 100kb z pakietu danych.
Reasumując wiem, że to może wydać się komuś niewiarygodne, że pewnie udaję, ale to niestety prawda. Przestałem pisać do Play, żeby nie uznali mnie za wariata. Najwyżej zmienię telefon na jakiegoś SE lub poczekam na "cud". Sieci nie chcę zmieniać bo w Play mi dobrze.
Pewnie to jest jakaś klątwa Nokii, która mnie dopadła