Strona 1 z 1

Plus w firmie - brak świadczenia usług przez ponad 7 dni !

Post:20 lut 2012, 09:25
autor: arekban
Witam.
Jestem stałym klientem firmowym sieci Plus od kilkunastu lat. Wszelkie należności płacimy regularnie i do tej pory biliśmy zadowoleni z sieci Plus.
Tydzień temu 13.02.2012 został nam skradziony telefon wraz z kartą SIM dla najważniejszego numeru w firmie.
Udaliśmy się natychmist do salonu Plus celem wymiany karty. Karta została wymieniona. Do dnia dzisiejszego - czyli przez 7 dni nie został uruchomiony problematyczny numer telefonu. Interweniujemy przynajmniej 3 razy dziennie w BOK telefonicznym, byliśmy w 2 różnych samonach Plus, wkolejnych dniach otrzymaliśmy następne 2 inne karty SIM. Żadna z nich nie została uaktywniona.
Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi z Plusa dlaczego numer nie działa i kiedy numer zostanie uruchomiony ! Została także wysłana reklamacje przez EBOK.
Nikt z salonu ani z BOK-u nie potrafi przekierować połączeń z problematycznego numeru na inny numer ! Nie mam możliwości nagrania informacji na poczcie głosowej na tym numerze !
Proszę sobie wyobrazić czym to możę sie to skończyć dla bardzo ważnego numeru w naszej firmie.
Rozumiem, że mógł wystąpić problem techniczny ale odczuwamy totalną ignorancję i żadnej reakcja ze strony sieci Plus !

Jeśli w dniu dzisiejszym numer nie bezie aktywny jesteśmy zmuszeni przenieść go do innego operatora. Pewnie drobny problem techniczny przerósł sieć PLUS.

Podaje inny numer kontaktowy jeśli ktokolwiek wyżej z Plusa chciałby wiecej informacji dot problemu: 781 024 216

pozdrawiam.

Post:20 lut 2012, 11:13
autor: maniek
A co my biuro obsługi plusa jesteśmy? Napisane jakby do plusa a nie o poradę do forumowiczów pod wpływem emocji chyba..Ehh zgłoś to do UKE skoro twierdzisz, że olewa was plus.

Post:20 lut 2012, 12:52
autor: pakierhakierxd
Najgorzej że wtedy trochę to zajmie nim wyślą odpowiedź jakiś miesiąc.

[ Dodano: 2012-02-20, 12:52 ]
Na forum jest konsultant plusa może jakoś może pomóc

Post:21 lut 2012, 10:55
autor: arekban
Oczywiście żę pisłem w akcie desperacji.
Nie wiem czy to forum czy inne pomogło ale wczoraj po południu aktywowano kartę. Trwało to ponad 7 dni.
Żadnych wyjaśnień - infolinia ciągle mówiła o niestandardowych problemach technicznych.

Post:21 lut 2012, 10:59
autor: mariusz9a
arekban pisze:Nie wiem czy to forum czy inne pomogło ale wczoraj po południu aktywowano kartę. Trwało to ponad 7 dni.
Żadnych wyjaśnień - infolinia ciągle mówiła o niestandardowych problemach technicznych.
Złożyć reklamację. Zapraszam w przyszłości ponownie na PlusForum - tam pracownicy operatora są zawsze chętni do pomocy ;-)

Post:21 lut 2012, 11:13
autor: konsultantemeryt
mariusz9a pisze:
arekban pisze:Nie wiem czy to forum czy inne pomogło ale wczoraj po południu aktywowano kartę. Trwało to ponad 7 dni.
Żadnych wyjaśnień - infolinia ciągle mówiła o niestandardowych problemach technicznych.
Złożyć reklamację. Zapraszam w przyszłości ponownie na PlusForum - tam pracownicy operatora są zawsze chętni do pomocy ;-)

najlepiej zrobić zgłoszenie, jeżeli to nie pomoże następną czynnością jest reklamacja.

Post:21 lut 2012, 11:44
autor: mariusz9a
KonsultantPLUS pisze:najlepiej zrobić zgłoszenie
Karta SIM już działa, także nie ma sensu robić kolejnego zgłoszenia, bo i niby na co ono miałoby być? Teraz to tylko reklamacja za brak dostępu do usług przez okres ok 7 dni.

Post:21 lut 2012, 13:09
autor: konsultantemeryt
mariusz9a pisze:
KonsultantPLUS pisze:najlepiej zrobić zgłoszenie
Karta SIM już działa, także nie ma sensu robić kolejnego zgłoszenia, bo i niby na co ono miałoby być? Teraz to tylko reklamacja za brak dostępu do usług przez okres ok 7 dni.
Właśnie w tej sprawie. Na reklamacje będzie czekać 30 dni(która będzie musiał sam klient podyktować, a operator może odpowiedzieć że jest bezzasadna ponieważ została źle napisana) . Na zgłoszenie 7 dni (konsultant będzie musiał to tak napisać by zostało to przyjęte).

Post:22 lut 2012, 11:13
autor: mariusz9a
KonsultantPLUS pisze:Na zgłoszenie 7 dni (konsultant będzie musiał to tak napisać by zostało to przyjęte).
Ja tu jednej rzeczy nie kumam w tym co piszesz... Przecież zgłoszenie problemu przez klienta nie jest reklamacją! I operator nie musi się do tego ustosunkowywać według procedur reklamacyjnych. Klient dzwoniąc musi zaznaczyć że składa reklamację - wtedy dopiero konsultant przekazuje to jako reklamację. I tu znów uwaga - reklamacja z kolei nie jest rozwiązaniem problemu, tylko przekazaniem problemu do działu reklamacji, który nie rozwiązuje problemu technicznie. Czyli możemy sobie składać reklamacje a problem nie będzie rozwiązany i tym sposobem co miesiąc możemy składać w nieskończoność reklamację na jedno i to samo. Dlatego konsultant najpierw powinien rozwiązać problem (przekazać do odpowiedniego działu zgłoszenie, itp.) a następnie jeśli klient ma taka wolę i to zaznaczy - przyjąć reklamację.

Post:22 lut 2012, 11:16
autor: konsultantemeryt
Dobrze. Nie pracowałem 3 lat na biurze obsługi(i tutaj nie chodzi o obsługę samej sieci PLUS).

Post:11 kwie 2012, 14:24
autor: BananowyChlopak
Dobrze że kolega się podzielił informacjami. Warto sobie poczytać takie opinie. Ja również miałem podobny syf tyle ze z cyfrowym polsatem. Szkoda gadać. Ogólnie poziom obsługi klienta leży i kwiczy w Polsce.