Plus w firmie - brak świadczenia usług przez ponad 7 dni !
Post:20 lut 2012, 09:25
Witam.
Jestem stałym klientem firmowym sieci Plus od kilkunastu lat. Wszelkie należności płacimy regularnie i do tej pory biliśmy zadowoleni z sieci Plus.
Tydzień temu 13.02.2012 został nam skradziony telefon wraz z kartą SIM dla najważniejszego numeru w firmie.
Udaliśmy się natychmist do salonu Plus celem wymiany karty. Karta została wymieniona. Do dnia dzisiejszego - czyli przez 7 dni nie został uruchomiony problematyczny numer telefonu. Interweniujemy przynajmniej 3 razy dziennie w BOK telefonicznym, byliśmy w 2 różnych samonach Plus, wkolejnych dniach otrzymaliśmy następne 2 inne karty SIM. Żadna z nich nie została uaktywniona.
Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi z Plusa dlaczego numer nie działa i kiedy numer zostanie uruchomiony ! Została także wysłana reklamacje przez EBOK.
Nikt z salonu ani z BOK-u nie potrafi przekierować połączeń z problematycznego numeru na inny numer ! Nie mam możliwości nagrania informacji na poczcie głosowej na tym numerze !
Proszę sobie wyobrazić czym to możę sie to skończyć dla bardzo ważnego numeru w naszej firmie.
Rozumiem, że mógł wystąpić problem techniczny ale odczuwamy totalną ignorancję i żadnej reakcja ze strony sieci Plus !
Jeśli w dniu dzisiejszym numer nie bezie aktywny jesteśmy zmuszeni przenieść go do innego operatora. Pewnie drobny problem techniczny przerósł sieć PLUS.
Podaje inny numer kontaktowy jeśli ktokolwiek wyżej z Plusa chciałby wiecej informacji dot problemu: 781 024 216
pozdrawiam.
Jestem stałym klientem firmowym sieci Plus od kilkunastu lat. Wszelkie należności płacimy regularnie i do tej pory biliśmy zadowoleni z sieci Plus.
Tydzień temu 13.02.2012 został nam skradziony telefon wraz z kartą SIM dla najważniejszego numeru w firmie.
Udaliśmy się natychmist do salonu Plus celem wymiany karty. Karta została wymieniona. Do dnia dzisiejszego - czyli przez 7 dni nie został uruchomiony problematyczny numer telefonu. Interweniujemy przynajmniej 3 razy dziennie w BOK telefonicznym, byliśmy w 2 różnych samonach Plus, wkolejnych dniach otrzymaliśmy następne 2 inne karty SIM. Żadna z nich nie została uaktywniona.
Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi z Plusa dlaczego numer nie działa i kiedy numer zostanie uruchomiony ! Została także wysłana reklamacje przez EBOK.
Nikt z salonu ani z BOK-u nie potrafi przekierować połączeń z problematycznego numeru na inny numer ! Nie mam możliwości nagrania informacji na poczcie głosowej na tym numerze !
Proszę sobie wyobrazić czym to możę sie to skończyć dla bardzo ważnego numeru w naszej firmie.
Rozumiem, że mógł wystąpić problem techniczny ale odczuwamy totalną ignorancję i żadnej reakcja ze strony sieci Plus !
Jeśli w dniu dzisiejszym numer nie bezie aktywny jesteśmy zmuszeni przenieść go do innego operatora. Pewnie drobny problem techniczny przerósł sieć PLUS.
Podaje inny numer kontaktowy jeśli ktokolwiek wyżej z Plusa chciałby wiecej informacji dot problemu: 781 024 216
pozdrawiam.